Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kestävät pikkuhousut jotka eivät hajoa ekassa pesussa!

Vierailija
14.02.2021 |

Oletko löytänyt? Vinkkaa! Olen ostanut mm erilaisia Prisman, Citymarketin, Anttilan, Lindexin ja Kappahlin pikkuhousuja, ja kaikki ovat liian pian rikki. Jotkut hajoavat jo jopa ensimmäisen pesun jälkeen, mutta viimeistään sellaisen parin kuukauden käytön päästä, vaikka pesen ohjeen mukaan 40 asteessa. Yhdistä ratkesi sauma jo ensimmäisellä kerralla kun puin ne päälle.

Kaikki ovat olleet aina 5-20e kpl - ei juuri eroa laadussa. Mistä tunnistaa laadukkaat, kestävät alushousut?

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kysymys

Onko pikkuhousunsuojia, joiden liima ei hii`in kovin tartu pikkiksiin?

Miten saatte  ko.liiman pois housuista?

Vierailija
62/92 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun bokserit repes seisokista, ei tehtaan siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lallu Liimatainen kirjoitti:

Toinen kysymys

Onko pikkuhousunsuojia, joiden liima ei hii`in kovin tartu pikkiksiin?

Miten saatte  ko.liiman pois housuista?

?? Ei minulla ole ainakaan ikinä jäänyt sitä liimaa pikkareihin. Niissähän on vähän turhankin heikot liimat. Nykyään käytän niitä Libressen tavallisia pikkuhousunsuojia.

Vierailija
64/92 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus auttaa.

Vierailija
65/92 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ison nipun pikkareita kun tyttäreni syntyi. Käytän niitä edelleen. Tytär on 21 vuotta. Että kyllä niitä hyviä on. Triumphin.

Vierailija
66/92 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan esim. Prismasta halpoja, puuvillaisia perusalushousuja, joita myydään 5-6 kpl paketeissa. Kestää 60 asteen pesua. Yhdetkään eivät ole menneet rikki.

Sama täällä, ei ole yhtään rikki mennyt.

Enymmärrä, miten pikkuhousut yleensä saa rikki. Soggit ainoita, jotka hajoavat.

Vierailija
67/92 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Lidlin pikkuhousuissa on hinta–laatu-suhde kohdallaan.

Todellakin. Tosi hyviä pikkuhousuja edulliseen hintaan.

Tämä!

Olen ihan hyvätuloinen johtohommissa oleva, mutta ostan silti Lidlin pikkarit. En siksi että olisin kitsas vaan siksi että ne kestää varmaan satoja pesuja ja malli on hyvä. Mutta huom. vain tai-malli on hyvä, se hipster ei niinkään. Näitä tulee aina 2kk välein erä myyntiin. 5kpl setti maksaa, olikohan 8,90 tai 7,90. Parhaat!

Vierailija
68/92 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on niin timanttinen alapää, että se repii pikkarit riekaleiksi.

Asiaan liittyvä vitsi:

Aviovaimo päätti yllättää miehensä ostamalla seksikaupasta haarakiilattomat seksipikkarit, jotka siis haarasta avonaiset. Iltapäivällä viiden maissa, kun nainen odotti miestä kotiin töistä, hän kävi sohvalle jalat levällään odottamaan miestään. Mies avasi oven, astui olkkariin ja katsoi naista hämmästyneenä.

Nainen siveli itseään alapäästä pikkareiden kohdalta ja kysyi viekoitellen: haluisitkos vähän kokeilla tätä?

Mies valahti valkoiseksi kauhusta, ja sopersi hädissään; no hemmetti en, katso nyt mitä se tehnyt sun alushousuille!!!

Vierailija
69/92 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian pieni koko?

Sloggit ovat hyvät.

tämä on naisten ongelma, kun naisten vaatteet ovat joustavia. sitten tungetaan XXXXXL perse L pikkareihin

Vierailija
70/92 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on niin timanttinen alapää, että se repii pikkarit riekaleiksi.

Asiaan liittyvä vitsi:

Aviovaimo päätti yllättää miehensä ostamalla seksikaupasta haarakiilattomat seksipikkarit, jotka siis haarasta avonaiset. Iltapäivällä viiden maissa, kun nainen odotti miestä kotiin töistä, hän kävi sohvalle jalat levällään odottamaan miestään. Mies avasi oven, astui olkkariin ja katsoi naista hämmästyneenä.

Nainen siveli itseään alapäästä pikkareiden kohdalta ja kysyi viekoitellen: haluisitkos vähän kokeilla tätä?

Mies valahti valkoiseksi kauhusta, ja sopersi hädissään; no hemmetti en, katso nyt mitä se tehnyt sun alushousuille!!!

sillä on terävät hampaat

Vierailija
71/92 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups

Vierailija
72/92 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuhuni tuli hieman oksennusta luettuani tätä ketjua. Olen mies ja ilmeisesti onnekas siitä, etteivät minun elämäni naiset ole pukeutuneet kammottaviin purjeisiin ja seksintappajiin.

Vierailija
73/92 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen voimaantuneen nykynaisen alushousujen täytyy kestää hiekoittuneen, voimakkaasti horsmaantuneen ja sienirihmastoisen toosan hankausta.

Vierailija
74/92 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sloggit ovat parhaita!!!

N28

Vierailija
75/92 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummot tässä ketjussa vertailevat innolla kymmeniä vuosia ajettujen sloggiensa kestävyyttä 😂🤮

Vierailija
76/92 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen ei osaa pukeutua edes alusvaatteiden osalta, saati sitten muuten. Jättisloggit alle ja joku hehtaarisäkki päälle .

Vierailija
77/92 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin joskus vuosia sitten jotain Sloggi everlast housuja, jotka on ainakin kestäneet. Sikäli harmi että tuli ostettua liian isoa kokoa ja toivosin että hajoaisivat jo, että vois ostaa pienempiä, mutta nuo vain kestää. 

Vierailija
78/92 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Pierre Robertin keinokuituiset pikkuhousut olleet käytössä jo yli 10 vuotta.

Sloggit ovat myös olleet kestävämpiä, tykkään puuvillaisista Sloggeista.

Hyi stna, luulis noiden palaneen toosan ja/tai tuhkaluukun kohdalta puhki jo ajat sitten, vai jotain asbestisuojattuja kalsareitako nämä on?

Vierailija
79/92 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, olen ostanut viimeksi uusia pikkuhousuja 5v sitten, osa ollut käytössä jo about 15v, nämä nyt alkaneet hajoilemaan joten pitää kohta taas ostaa uusia...

Alkkarit on "kovassa käytössä" siinä mielessä, että urheilen ja liikun paljon, kyllähän nuo kerran tai pari viikossa pyörähtävät myös koneessa (60 asteessa).

Onko ongelma tuore vai ollut aina olemassa? Eli onko vika kenties pyyknikoneessa tai onko painoa kertynyt mutta alusvaatekoko pysynyt samana?

VIISITOISTA VUOTTA SAMOILLA KALSAREILLA? Mitä hittoa mä just luin?

Vierailija
80/92 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sloggit kestää, mutta niistä ei voi poistaa niitä ärsyttävän isoja pesuohjelappuja, tai reikiintyvät.