Mies, siistitkö munakarvoja?
Miksi tai miksi et? Siistitkö saksilla vai ajatko enemmän höylällä tai trimmerillä? Naisen pyynnöstä vai omasta halusta?
Kommentit (198)
Jep. Hoidan kokonaan paljaaksi. Vaimo pitää kun ei karvat häiritse suuseksiä eikä muutenkaan yhdyntää. Tykkää hyväillä, nuolla ja ottaa suuhun. 😋
Kerran kokeeksi ajoin kaikki karvat pois. Sen jälkeen niitä ei ole ollut vuosiin. Vaimokin on ollut poslari vielä pidempään. On edelleen ihan kiva saada oikein ihokosketus ja tuntea liukkaus iholla.
Millä tyylillä ajelette pallit? Saksillakin hyvän yleissiistinnän saa tehtyä mutta millainen höylä tai muu lie sellainen, jolla tuolta osin tohtisi sileäksi kokeilla.
En, vaimo ei halua, ja ihan hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Millä tyylillä ajelette pallit? Saksillakin hyvän yleissiistinnän saa tehtyä mutta millainen höylä tai muu lie sellainen, jolla tuolta osin tohtisi sileäksi kokeilla.
Höylällä joskus tein, mutta liian työlästä omaan makuun. Philipsin kaksipäinen vartalotrimmeri on ollut pari vuotta käytössä ja sillä hoidan koko alapään melko näppärästi. En tosin ihan ihoa myöten.
Trimmerillä muutaman viikon välein 3 mm terällä. Aiemmin vetelin ihan posliiniksi mutta siitä seurasi liian usein karvatupen tulehdus
Lyhentelen trimmerillä kerran viikossa kullin yläpuolisen vatsan osan. Varren ja pallit olen käsitellyt karvatupit polttavalla laserilla. Muutaman polttokerran jälkeen on sileä tanko ja pallit. Aivan ihana tunne ja seksikäs ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten pallit ajellaan? Minäkin olen kokenut sen vaikeaksi, on pehmyttä nahkaa ja johonkin vekkiin käy aina leikkkuuvälineet.
Ja maratoonareille tiedoksi että jonkun maan naisten pyöräilyjoukkueen valmentaja suositteli että mammat eivät ajaisi ihan posliiniksi. Oli tullut paljon tulehduksia kun nahka tai sänki hiertyy hikisinä satulaa vasten.
Lyhyt puska ilmastoi paremmin
venytä nahka suoraksi ja höylää hyvin toimii
Siistin, itseni iloksi hygienian takia. Myös sieltä anaalipuolelta mutta se on niin hankalaa että kavereitten kanssa hoidetaan se puoli toisiltamme. M21
Lyhennän karvat niin, että kondomin kanssa ei tule ongelmia eikä suihinottaja saa pitkiä karvoja suuhunsa. En yritä trimmata liian lyhyiksi ettei tule karvatuppien tulehduksia. Vaimo halusi joskus itse kokeilla posliinia ja siinä näitä ongelmia hänellä tuli.
Jos karvoja ei trimmaa niin niiden joukosta löytyy aina joku todella pitkä yksilö, joka päätyy toisesta päästään housut päällä liikuttaessa esinahan alle. Jossa vaiheessa pitää sitten päästä järjestelemään paikat takaisin kuntoon ettei olo olisi tukala.
Pidän sellaisessa sopivassa sängessä niin tulee naisille parempia tuntemuksia kun vähän pyörittelee ja kutittelee eri kohdilla.
En. Ei niitä paikkoja näe kuitenkaan kuin patologi aikanaan ja itselle se on evvk siinä vaiheessa.
m48
Veit sanat suustani, juuri noin meilläkin tapahtuu.
Seivailen joka saunakerralla ja vaimo nauttii sängettömän siististä.
Käyn säännöllisesti sokeroinnissa. Parempi iholle kuin mitkään höylät.
Trimmerillä ajoin tänään häpykummun karvan noin parisenttiseksi ja myöhemmin saunassa sheivasin partahöylällä kalun varren, kun tyviosaan tahtoo kasvaa karvaa. Nyt olisi lähes HK-sinisen kokoinen koeajoa vailla.
Nykyään sen verran että rengas ei jumitu karvoihin, eli vehkeen juuresta karvat pois ja senvarteen kasvavat villat veks. Ja kiveksien ympäriltä saatan ottaa myös, kun välillä tulee laitettua rengas sieltäkin ympäri.
Aiemmin en, kun ei tultu renkaita käyttäneeksi. Eikä nytkään asiaa juuri huomaa, ellei joku oikein tarkkaan kyttää ja ole itse tehnyt vastaavalla tavalla.
Kyllä sitä tulee sheivattua kassit ja kalun varresta.
Tietysti siistin, koska tykkään siitä kun mun pallejani nuollaan.
Kyllä, palleista(kiinteät) kokonaan karvat veks. Ja munan ympäriltä aika kyhyenä pidän. M 52