Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, siistitkö munakarvoja?

Vierailija
14.02.2021 |

Miksi tai miksi et? Siistitkö saksilla vai ajatko enemmän höylällä tai trimmerillä? Naisen pyynnöstä vai omasta halusta?

Kommentit (198)

Vierailija
121/198 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse. Likkakaveri siistii senverran ettei saa karvoja kurkkuunsa.

Vierailija
122/198 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En,akka joskus valittaa että kutkuttaa nenää :D  imuroidessa kikulia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/198 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

One bladella nykyään.  Aina siistit on paikat.

m57

Vierailija
124/198 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän epilaattorilla kaikki pois, kun on maa lumeton ja muuten epäilin vain pallikarvat ja hieman varresta.

Vaimo pitää karvattomasta ja tuntuu mukavammalta, kun posliini-ihot kohtaavat nivusissa

Vierailija
125/198 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee siistittyä. Kassit ja varsi puhtaaksi sit hieman ympärystä raivailen. Joskus oli ihan poslari mutta näytti jotenkin hassulta kun on jaloissa karvaa ja sit nousee tuolta munista napaan.

Vierailija
126/198 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Höylään usein karvat pois. Huomenna on lähtö panoreissulle Madridiin, joten just äsken höyläsin kalun mallikkaaseen kuntoon. Ei tarvitse naisten karvoja kakoa kurkustaan, kun ottavat kalun suuhunsa.   

Vierailija
127/198 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No että siistimmän näköinen

ja sitten jos karvat pitkät voi mennä esinahan väliin

ja sitten että rouvan ihanampi ottaa suuhun (varresta pois karvat karvanpoistoaineella)

Vierailija
128/198 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munani on täysin karvaton. Tykkään olla näin. Vehje näyttää omasta mielestäni oikein hyvältä ja sehän on tärkeintä. Vaimo ei hirveästi tykkää mutta en minä ala olemaan muunlainen sen takia.

Vierailija
129/198 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 millin sängen ajelen muutaman viikon välein. Ennen ajoin höylällä ihan posliiniksi mutta sen jälkeen tuli usein karvatupen tulehduksia niin luovuin siitä käytännöstä

Vierailija
130/198 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta halusta ajelen ne, mutta kyllä siihen vaikuttaa sekin, että haluaa olla niin kuin muutkin. Käyn 2 kertaa viikossa uimahallissa, ja siellä on mieluummin posliini kun niin moni muukin on. 

Vierailija
131/198 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, posliinina koko ajan! 

Vierailija
132/198 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vain. Oman ja kaverin, keksitään yhdessä kivoja kuvioita mitä leikata karvoitukseen. Kivaa puuhaa.

Vierailija
133/198 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ajelen. Kullin ja pallit ajan karvattomaksi höylällä. 

Kullin yläpuolella jätän sellaisen sopivan trimmatun kiitoradan mikä menee napaan asti. Olen saanut hymyileviä ja pitkiä hyväksyviä katseita kun olen tätä kampausta päässyt näyttämään. 

Vierailija
134/198 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin kohta varata aika brassisokerointiin, alkaa karvat olla jo sen pituiset. On sitten ihanan sileää alakerrassa.

Vierailija
135/198 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai ajelen. Kullin ja pallit ajan karvattomaksi höylällä. 

Kullin yläpuolella jätän sellaisen sopivan trimmatun kiitoradan mikä menee napaan asti. Olen saanut hymyileviä ja pitkiä hyväksyviä katseita kun olen tätä kampausta päässyt näyttämään. 

Eikä tietenkään ole väliä onko katselija nainen vai mies, pääasia että tykkäävät näkemästään ja silloin saavat kyllä katsella. 

Vierailija
136/198 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ketä varten niitä pitäisi pätkiä. Toivon joskus tapaavani naisen joka ei ole myöskään saksiskellut oiansa sitten syntymänsä

Vierailija
137/198 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinttapuleja koko ketju täynnä.

Vierailija
138/198 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kaikista kehon karvoituksista vain tukkaa (miesten myös partaa) on järkeä muotoilla ja lyhennellä ja somistella. Alapään tai kainaloiden tai minkään muun kaulan alapuolisen karvoituksen söpistely-yritykset kusevat miltei poikkeukseti. Sitäpä paihti on lyömättömän kutkuttava ajaatus nähdä samalla kertaa prinsessamaisen kiltit huolella meikatut  kasvot laineisin kutrein&korvarenkaiden&yhteenkasvaneiden kulmakarvojen& vähäisten huulikarvojen, jos sitten katsetta hieman siirtämällä näkisikin jotain, josta edelämainitut seikat jo vähän lupailivatkin, eli melko karvaiset välimeri-reidet ja muutakin niin roisia ja herkullista

Vierailija
139/198 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan. Olen höylännyt tai ajanut koneella kaikki pois pari vuotta. Ihan omasta aloitteesta ja kokeilun halusta. Yhtä monta kertaa kuin olen kasvattanut takas, oon myös sit ajanut lopulta pois. Kun tähän tilaan on tottunut niin en karvoja halua takas. Ehkä joskus, ehkä en. Muutamalla kaverilla on näyttänyt olevan myös posliini tai runsaasti ajeltu niin ei myöskään hävetä olla saunassa. Samoin karvattomia näkee yllättävän paljon kylpylöissäkin, ei haittaa vaikka joku tuijottais.

Vierailija
140/198 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan. Olen höylännyt tai ajanut koneella kaikki pois pari vuotta. Ihan omasta aloitteesta ja kokeilun halusta. Yhtä monta kertaa kuin olen kasvattanut takas, oon myös sit ajanut lopulta pois. Kun tähän tilaan on tottunut niin en karvoja halua takas. Ehkä joskus, ehkä en. Muutamalla kaverilla on näyttänyt olevan myös posliini tai runsaasti ajeltu niin ei myöskään hävetä olla saunassa. Samoin karvattomia näkee yllättävän paljon kylpylöissäkin, ei haittaa vaikka joku tuijottais.

Lisäys edelliseen, pari kertaa käynyt sokeroinnissa, kestää lähes kuukauden ennenkuin alkaa tulemaan jotain ajeltavaa tai sit uudestaan brassiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä