Mies, siistitkö munakarvoja?
Miksi tai miksi et? Siistitkö saksilla vai ajatko enemmän höylällä tai trimmerillä? Naisen pyynnöstä vai omasta halusta?
Kommentit (211)
Omasta halusta :)
Varsi ja pussit höylällä kaikki pois, muualta vanbleidillä lähes kaikki pois..
Vaimo tykkää myös
Samoin varsi ja pussit posliiniksi lyhyt siistitty karvoitus vaimo ollut posliini 2000 alkaen 58 v mies
Vierailija kirjoitti:
Vaimo tykkää myös
Sama, mutta vaimo puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo tykkää myös
Sama, mutta vaimo puuttuu.
Oneblade ei ole tuohon hommaan hyvä. Sillä voi siistiä ja lyhentää mut jos haluaa kaiken pois niin tuolla voi ajaa ihoa myöten mut jälki ei ole sileä. Enkä tuota enää vie kiveksille, monia haavoja on tullut. Jos on pitkä karvoitus minkä haluaa pois niin tuolla voi ajaa ensin, loput pois höylällä tai perus partakoneella. Eri kone alapäähän... Enkä enää käytä konetta missä on pyörivät terät, ei sovi ainakaan omalle iholle. Tilasin juuri IPL laitteen jos sillä sais karvat pois pysyvästi. Täältä on 100 km matkaa lähimpään brassiin jossa oon käynyt pari vuotta. Ja koska ajan karvoja enkä niitä halua niin yritän päästä niistä eroon.
Minä olen munakarva ja haluja löytyy
M48, guru
Ehkä 3-4 kertaa vuodessa vedän lyhyeksi saksilla + trimmerillä.
M50+
Turhaa hommaa sellainen, kun ei kukaan muniani koskaan näe.
Lukuunottamatta maltillista karvaa käsivarsissa ja rinnassa, ajan kaulasta alaspäin kaiken kunnolla pois. Ihan omasta halusta kun tykkään. Kumppanikin sanoo, että on kiva katsella ja hipelöidä sileää kroppaa.
Ihan omasta halusta , useampi vuosi jo posliini kulli . Mielestäni näyttää ja tuntuu hyvältä runkkaa posliini kullia
päivittäin. Nykyään ajan parranajo koneella joka päivä niin pysyy iho sileänä eikä ärsynny . Aikaisemmin kun ajoin höylällä niin iho ärtyi ja tuli näitä sisään kasvaneita karvoja.
My 64 CD 💃
Naiseni ajelee kaikki pois kerran viikossa samalla kun omansa. Seksikin tuntuu todella hyvältä kun molemmat posliineja. Samoin nuoleminen ja suihin otto jumalaiselta.