Mies, siistitkö munakarvoja?
Miksi tai miksi et? Siistitkö saksilla vai ajatko enemmän höylällä tai trimmerillä? Naisen pyynnöstä vai omasta halusta?
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siistin trimmerillä varsin reilusti, omasta halusta. Nainen ei ole koskaan kommentoinut mitenkään. Pallit ja kullin varsi täysin karvattomiksi, muuten lyhyeksi.
M45
Sama :D
M44
En. En näe aiheelliseksi enkä vaadi tuota myöskään naiseltani.
Siistin kyllä, kassit sekä kullin tyvi karvattomiksi, muualta trimmaan lyhyeksi ja siistiksi. Karvattomat kassit on jotenkin tuntoherkemmät ja ainakin minua jopa vähän kiihottaa olla ihan sileänä strategisista paikoista.
Onko se kuinka yleistä, että kosmetologi suostuu tekemään miehille karvanpoistoja "sieltä"? Pelkääkö ne olevansa pervomagneetteja vai eikö kosmetologikoulussa vain opeteta kullin käsittelyä? Itse kävisin ihan mieluusti poistattamassa karvat ammattilaisella, mutta en ole kehdannut kysyä mistään sellaista palvelua...
Joo vähän pakko, muuten vehje hukkuu sinne kokonaan :/
Tykkään trimmailla siistimsi, mutta en kokonaan posliiniksi. Ostin pari vuotta sitten Philipsin body trimmerin ja se on tosi näppärä apu. Kaksipäinen laite, jotka sopii eri tarkoituksiin.
En siisti, en oo ikinä edes ajatellut koko asiaa.
Tosin en ole kauhean karvainen tuolta alhaalta muutenkaan, ja kaikki naisystävät ovat todenneet että näin on hyvä.
Onhan tuo siistinyt,en tiedä kenen takia.
En, olen kysynyt vaimolta, eikä hän halua. Mulle ihan sama, niin tehdään niinkuin rouva haluaa.
Sheivaan säännöllisesti koko komeuden. Tuntuu äärimmäisen hyvältä ja myös näyttää miellyttävältä, avovaimo tykkää myös. En pysty nauttimaan kunnolla jos on liikaa karvaa.
Kalun varren ja pussit ajelen, muulta sitten siistin lyhyeksi.
Toivoisin että vaimo huomioisi, turha toive.
Saksilla silloin kun pehko on niin iso, että kaipaa siistimistä. En kuitenkaan ota kuin vähän pahimpia pois.
Olen 49 ja kai liian vanha ymmärtämään tätä miesten trendiä ajella kaikki pois. Mulla on parikymppinen poika, ja olen saunassa nähnyt, että hän ajelee aina kaikki pois. Ja olen kyllä nähnyt oman ikäisillä kavereillakin täysin ajeltuja. Mun mielestäni ihan karvaton muna näyttää aikuisella miehellä vähän oudolta, mutta kukin tavallaan.
Kassit ja varren höylällä. Muutoin siistin saksilla
Varsi ja pussit paljaaksi höylällä, muuten trmmerillä lyhyeksi ja siistiksi, niin ettei pistele, mutta ei ole mikään rusettimarsukaan.
Oli tossa juhannuksena alasti saunomista kaveriporukan kesken. Ja sellainen havainto, että kaikilla miehillä oli karvattomat tai melkein karvattomat vehkeet. Kolmekymppisistä kyse.
Ehkä kysymys voisi ennemminkin olla, että etkö siisti munakarvoja, ja jos et niin miksi et? Karvattomuus on miehillä ihan valtavirtaa nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Oli tossa juhannuksena alasti saunomista kaveriporukan kesken. Ja sellainen havainto, että kaikilla miehillä oli karvattomat tai melkein karvattomat vehkeet. Kolmekymppisistä kyse.
Ehkä kysymys voisi ennemminkin olla, että etkö siisti munakarvoja, ja jos et niin miksi et? Karvattomuus on miehillä ihan valtavirtaa nykyään.
Miehet näyttävät tulevan perässä tässä kun naisilla ja muutenkin luomu on yleistymässä. Ehdottomasti naisella pitää olla karvoitus suojaamassa ja koristamassa alapäätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet näyttävät tulevan perässä tässä kun naisilla ja muutenkin luomu on yleistymässä. Ehdottomasti naisella pitää olla karvoitus suojaamassa ja koristamassa alapäätä.
Ehdottomasti ja ehdottomasti. Eikö se ole jokaisen oma asia, missä mitassa haluaa karvansa pitää?
Trimmaan vanhalla hiustenleikkuukoneella karvat noin 3-4 mm pitkiksi ja hölylällä vedän kassit ja varren. Tulee hyvä ja varsinkin helteellä helpompi olla.
Tosimies kulottaa :-)
Itse ajelen kolmiteräisellä höylällä kalun varresta, kasseista ja peräaukon ympärille asti. Usein ihan kuiva-ajona. Nyytitkin saa sileiksi kun suorii nahat sileiksi. Kerää ylimääräiset vaikka kainaloon niin aina sieltä höylän leveyden verran saa suoraksi ja sileäksi.
Kuiva-ajosta tulee muuten yllättävän vähän ihoärsytystä kun siihen tottuu.
Pyllyreiän ympäristön siistiminen edesauttaa kummasti hygieniaa kun "takatukkaan" ei jää rekkamiehen pastilleja.
Tekisi mieli ajella vehkeestä ylemmäskin paljaaksi, mutten tiedä vetäisinkö nännien korkeudelle vai lapaluiden väliin.