Mies, siistitkö munakarvoja?
Miksi tai miksi et? Siistitkö saksilla vai ajatko enemmän höylällä tai trimmerillä? Naisen pyynnöstä vai omasta halusta?
Kommentit (198)
Kassit ja välilihan pidän posliinina. Häpykumpu trimmerillä siistiksi, kokonaan ei voi ajaa kun jalat ja vatsanseutu niin karvainen. Tulee typerän näköinen ellei ajele koko ukkoa.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti siistin, koska tykkään siitä kun mun pallejani nuollaan.
On myös kavereita jotka nuolee ja ottaa poskeen mieluiten karvapalleja.
Kassit ajan ja kalun varresta poistan karvat.
Kävin viimeviikolla brassisokeroinnissa, on ollut mukavan sileä olo.
M53 kirjoitti:
Kävin viimeviikolla brassisokeroinnissa, on ollut mukavan sileä olo.
Missä ihmeen välissä olet kerennyt. Aina täällä loisit
Trimmerillä ja höylällä, en omasta tahdostani vaan 15v nuoremman vaimoni, joka sanoi heti seurustelun alussa että jos suihinottoja haluan niin kulli ja pallit on oltava posliinit. Eli 7v. on tätä nyt viikoittain toteutettu ja on se ollut sen väärti. Vaimo on vähän dominoivaa sorttia ja on välillä sidontaleikeissä ollut myös omatoiminenkin, kun olen tehnyt kuulemma huonoa jälkeä, eli liukkaria pintaan ja sitten höylällä "kiilloittanut" paikkani.
Olen täysin posliini. Eikä haittaa uimahallissa tai muuallakaan, jos alasti olen.
Penis, kivespussi ja häpykukkula täysin karvattomat keskellä kulkevaa ohutta kiitorataa lukuun ottamatta. Puhdas, paljas ja pehmeä posliini. Vaatii tietysti lyhyet huoltovälit, mutta homma hoituu mukavasti parranajon ja suihkun yhteydessä.
En. On sen verran pieni vehje ettei siistimisrlle ole tarvetta. Se ei kiinnosta ketään, eikä sitä kukaan näe.
m49
Vierailija kirjoitti:
Penis, kivespussi ja häpykukkula täysin karvattomat keskellä kulkevaa ohutta kiitorataa lukuun ottamatta. Puhdas, paljas ja pehmeä posliini. Vaatii tietysti lyhyet huoltovälit, mutta homma hoituu mukavasti parranajon ja suihkun yhteydessä.
Kiitorata miehellä, ei hyvää päivää. Siinä on kyllä tyyli, missä ei ole mitään järkeä. Karvat ok, posliini ok, mutta kiitorata miehellä = typerän näköinen. Toki joku voi tykätä, mutta minä en.
Aiemmin joo. Ajelin pallit ja trimmasin karvoituksen siistiksi ja löin vähän yli kun pesin munan aina kun kävin vessassa, että on puhdas jos tulee suihinotto. Käytiin suhteen alussa keskustelu siitä miten tärkeää seksi kummallakin on ja ajatukset ja mieltymykset natsasi täydellisesti. Nykyään ei vois vähempää kiinnostaa trimmailut tai välipesut kun ei niitä suihinottoja tai mitään muutakaan tuu kun kokoajan tuntuu olevan jotain tärkeämpää... Olen sen myötä myös muuttunut muutenkin ihan täydeksi mulkuksi. Jaksoin yrittää miellyttää monta vuotta ja keskusteluja käytiin useita ja muutosta piti olla tulossa, mutta enää ei vaan voisi vähempää kiinnostaa. Huorissa en käy, mutta jos tilaisuus tulee, että joku imee niin käyn pesemässä kalun ja annan palaa.
No en ikinä enkä aja. Karvat kuuluu kehoon. Naisellani on myös karvat pillun ympärillä, persevaossa ja kainaloissa. Se on kiihottavaa, aikuismaista ja luonnollista.
Trimmerillä kätevää ajella lyhyeksi ja säädettävällä terällä helppo valita lopputuloksen pituus. Viimeksi vedin ihan 5 millin terällä, ja aika lähelle sileää tuli lopputuoksesta.
Välillä, kerran kahdessa vuodessa saatan vähän napsia lyhyeksi. Ei mitään väliä, kun vaimo ei välitä minkälaista pehkoa siinä ympärillä kasvaa.
Kassit ja mulkun varsi tulee aika-ajoin siistittyä. Hiukan ympäriltä kans, jotta vehje on mukavampi ottaa suuhun.
Mutta ikinä en posliiniksi aja nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Kiitorata miehellä, ei hyvää päivää. Siinä on kyllä tyyli, missä ei ole mitään järkeä. Karvat ok, posliini ok, mutta kiitorata miehellä = typerän näköinen. Toki joku voi tykätä, mutta minä en.
Ihan yhtä koomisen näköinen se on naisellakin. Joku 40v av-mamma jättää ihan täpinöissään karvatupsun navan alle näyttääkseen että oon niin iso tyttö että mulla kasvaa jo karvat. Miehey voi muuten vaikka kuvitella että olen 10v jos ajan kokonaan posliiniksi.
Olisi hauska tietää että about 100v sitten kun naiset alkoivat ajella suomessakin kainaloitaan niin jättivätkö ne silloinkin aluksi jonkun pienen karvatupsun jäljelle "etteivät muut naiset vain huomaa saunassa että olen sheivnnut kun se on niin noloa"
Häpykumpu kiitorataa lukuunottamatta posliiniksi, kassit ja varsi karvattomaksi. Miehet tykkää katella uimahallissa ja saunassa, oikeestaan poikkeuksetta. Vaimon pyynnöstä tämä tyyli mutta talveksi voisi kasvattaa vähän lämmikettä
Pallit ja kulli höylällä, trimmerillä tai saksilla päältä lyhyemmäksi. Maantiepyöräilyssä tuli toistuvasti hiertymiä karvojen kanssa jalkoväliin, mutta pallit sileäksi ajeltuna ei. Monet sanoo, että karvat nimenomaan suojaavat hiertymiltä, mutta ainakin mulla on ihan toisin päin. Kullin varren ajelu ja ympäristön siistiminen ovat ihan ulkoisen olemuksen takia.
Pallien ajelu on ihan helppoa, kun vaan venyttää ihoa. Kun tekee säännöllisesti, ei tule näppylöitäkään.
Sen verran etteivät naidessa limaannu.
Sheivaan kalun varren karvattomaksi sekä pallit puhtaaksi häpy karvoitus noin senttiseksi kesällä joskus kokonaan posliiniksi