Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen nainen käyttää kuoma-saappaita

Vierailija
14.02.2021 |

Voiko joku vihata niin paljon kauneutta ja hyvää makua?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on joku huoneihminen, joka mussuttaa suklaata eikä ulkoile ollenkaan.

Vierailija
62/70 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saappailla saa enää mitenkään rumennettua tatuoitua, lävistettyä, sinistä siilitukkaista räävisuista suomimammaa. mitä pidemmät varret, sitä parempi. peittää edes osan töherryksistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan ne olla lämpimät ja mukavat. Käyttäköön ketkä haluaa, mutta jos aikuisella on semmoset putkivarsikuomat, niin onhan ne ihan hirveet. Väkisellä miettii, miksi joku ostaa niin mauttomat kengät, kun kyllä löytyy ihan sellaisiakin, jotka ei näytä niin hölmöltä.

Sulla taitaa olla aika huono itsetunto jos mietit vaan että mitä muut miettii sun kengistä, etkä sen vuoksi voi pitää.

Vierailija
64/70 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei saappailla saa enää mitenkään rumennettua tatuoitua, lävistettyä, sinistä siilitukkaista räävisuista suomimammaa. mitä pidemmät varret, sitä parempi. peittää edes osan töherryksistä

Ohhoh, sinähän nyt ihan pahan pistit 😰 Sanan säilä rankaisee

Vierailija
65/70 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun Eirassa ( oon ikäni asunut ) ja pari viikkoo oon tänä vuonna pitäny Kuomia 👌, ne ovat niin chic !

Ainakin tyylikkäimmät kuin ne latuskat australialaisen lehmipaimen kengät.

Vierailija
66/70 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän! 🙋🏼‍♀️ Kahden pienen lapsen äiti, naimisissa miehen, jolla myöskin Kuomat, kanssa. Ulkoilen paljon, pitää päästä lasten perässä nopsasti ulos ja sisälle ja tönöttää pihalla hangessa ja rännässä.

Käytän niitä myös töissä, olen alakoulun luokanopettaja, jolla kolme liikuntatuntia ulkona säässä kuin säässä sekä joka päivä välkkävalvontoja.

Maailman parhaimmat, lämpimimmät ja helpoimmat kengät. Ja olen mieheni mielestä silti kuuma, ei paljon haittaa vauva.fi-hyypiön lapsellinen mielipide.

Vierailija
67/70 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäsiistit, ulkonäöstään piittaamattomat, kaikkea kaunista ja naisellista karttavat epä-naiset. :(

Kun pukeuduin viimeisen päälle ja epävarmana pälyilin saako huomiota, ei käynyt flaksi.

Vähän vanhempana, muutaman vaiheen jälkeen ja oman elämän löytäneenä tulin treeneistä räkä valuen, sen näköisenä ettei vähempää kiinnosta. Niin yllättävää kyllä, miehet piti ovea auki, kaupassa tultiin juttelemaan ym. Näytti kai itsevarmalta ettei ole enää tarvetta hakea muiden hyväksyntää. Kylläisen tiikerin teoria toimii.

Hygieniasta huolehdin ja kuoman pohjallisetkin on helppo tuulettaa.

Vierailija
68/70 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännöllinen, ei ole parempia ja lämpimämpiä ulkoilu kenkiä vielä keksitty.

Vierailija
69/70 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso miltä näyttää kun tulee vastaan niin saat vastauksen,miten me voitaisiin tietää .

Vierailija
70/70 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnustan käyttäväni kuomia,eivät ole esteettiset eivätkä sexyt mut käytännölliset talvisin töitä tekevälle.ihailen naisia jotka käyttää tyyllikkäitä saapikkaita jne.mut omat jalat ei kestä pakkasta eikä liukasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän