Minkälainen nainen käyttää kuoma-saappaita
Voiko joku vihata niin paljon kauneutta ja hyvää makua?
Kommentit (70)
Sorelin saappailla ja villasukilla pärjää kunnon pakkasillakin. Kokemusta on. Asun Lapissa ja olen paljon ulkona, enkä omista kuomia.
Muitakin hyviä talvikenkiä on, ovat lämpimiä ja näyttävät hyviltä. Esim. Eskimo boots. Helly Hansen ja Viking tekevät myös lämpimiä kenkiä. Muuallakin arktisilla leveysasteilla pärjätään, vaikka ei ole kuomista kuultukaan.
Kuomat on ihan parhaat! Nytkin pakkasta melkein 20 astetta. Villasukka ja kuomat jalkaan, ei taatusti jalat palele. Toiset hyvät talvijalkineet on huopikkaat, vielä vähän lämpöisemmät kuin kuomat. Vähän märemmällä kelillä kalasaappaat, niitä saa ainakin motonetista. On tuolla kaapissa Palmrothin nilkkurit, pitkävartiset mokkasaappaat ja jotain muitakin ”tyylikkäitä kenkiä”, mutta eipä niitä juurikaan tule käytettyä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen ei halua olla enää kaunis.
Kuule, ei kiinnosta marraskuussa klo 21 jos pitää viedä koira ulos räntäsateeseen.
käytännönläheinen, joka haluaa pitää jalkansa lämpimänä. pyöräillessä ehdottoman hyvät.
Miksi ei voisi pukeutua tilanteen mukaan? Ei kai se, että käyttää kuomia, tarkoita sitä, että ei voisi käyttää myös muita kenkiä...
Minulla on maihari malliset kuomat.
Joku joka ei halua jalkojensa ja nilkkojensa palelevan 20 asteen pakkasella.
Jotkut naiset alkavat lisäksi käyttää lastensa kuomia kun ne jäävät lapsille pieniksi. Sehän on ekologista kierrätystä.
Ihan turha ihannoida Kalifornian somejulkkiksia, jos ei edes ymmärrä kuinka erilaiset olosuhteet on Suomessa. Täällä on turha kävellä nilkat paljaina nyt kun tuli taas vaihteeksi oikea talvi koko maahan. Punaiset nilkat ei näytä hyviltä. Kaupat on täynnä ihania talvikenkiä mutta kuomat on kaikista lämpimimmät.
Henkisesti kypsä, itsensä kanssa sinut oleva nainen , joka säälien katsoo epävarmoja miesten edessä nöyristeleviä luusereita, jotka pe*settä ja tissejä heilutellen rukoilee toinen toistaan kuvottavampia miehiä pitämään itsestään. "Tykkää minusta, älä jätä minua.."🤦♀️
Yllättäen fasisminvastustelijat on itse niitä pahimpia fasisteja ja suvaitsemattomia. Ajattelussaan on juuri sitä mustavalkoisuutta, mistä vastapuoltaan syyttävät. Onko heillä edes mitään muuta sanottavaa, kuin persu paha?
Kuomat ovat kotimaiset, kaiken muun hyvän lisäksi!
Siksi minullakin on sellaiset.
Olen kokemuksen kautta päätynyt kuomiin. Ne on parhaimmat ja myös kestää vuodesta toiseen. Mulla on parhaimmillaan uudet talvikengät menneet jo yhden talven aikana rikki! Ja ne oli vielä aika kalliit. Tietenkin ostan sellaiset mistä tiedän, että ovat laadukkaat ja hyvät. Eikä hyvää vaihdeta koskaan, joten kuomat tulee olemaan mulla aina ja ikuisesti vaikka olisit mitä mieltä tahansa niistä.
Koiranomistajat, paljon ulkona olevat, mukavuudesta tykkäävät. Näiset, jotka ovat niin itsevarmoja, ettei haittaa muiden mielipiteet. Vaikka minä : ikä 40, koiranomistaja, teini-ikäisen tytön äiti, sairaanhoitaja, normaalipainoinen, parisuhteessa ja asuinpaikka keskustassa kerrostalossa. Heijastinvaljaita mulla taas ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Päiväkodin työntekijä. Kuomat ovat lämpimät ja ne on helppo laittaa jalkaan.
Juurikin tämä. Ja koska teen keikkatyötä nin usein myös kuljen työmatkan näillä säillä Kuomissa.
Minulla on ehkä 50 paria kenkiä, luultavasti enemmän. Kuomia ei ole, koville pakkasille on parit Sorelit alesta, mutta yhtä huvin voisi olla kuomat.
Eri kengät eri tilanteisiin.
No tuskin ne Kuomat nyt ainoat jalkineet harvemmalla on. Kuomat on ihan parhaat tietyssä käytössä mutta en minä nyt shoppailemaan tai teatteriin niissä talvellakaan mene.
47-vuotias , 160 cm pitkä, 52 kg painava , kengännunero 37. Silmien väri sininen. Asuinpaikkana maalaistalo kaukana ihmispaljoudesta. Teen siistiä sisätyötä etätyönä klo 8-16, jonka jälkeen lähden koirien kanssa ulos lenkille Kuomat jaloissani. Sitten siirryn karjasuojaan hoitamaan muita elikoita ja vaihdan rönttäset Kuomat jalkaan siellä.
Ne on lämpimät, kevyet ja hyvät jalassa ja ,kuten joku jo tuolla mainitsikin, nopeat pukea ja riisua.
Miksi aloittaja haluaa tietää, millaiset ihmiset kättävät Kuomia? Oletko Kuoman markkinointiosastolla töissä? Vai jossain Kuoman kilpailijalla? Vai - herra paratkoon - et kai vihjaa, että jostain löytyisi vielä Kuomiakin lämpimämmät ja paremmat talvikengät 27 asteen pakkasille? Mitä merkkiä ehdotat siis?
Minäpäs käytän Motonetin pilkkisaappaita. Olen työssäkäyvä, 35-vuotias, naimisissa oleva yhden lapsen äiti.
Söpöt naiset! :D En tiiä, mut Kuomat on vaa jotenki hellyyttävät. :]