Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen nainen käyttää kuoma-saappaita

Vierailija
14.02.2021 |

Voiko joku vihata niin paljon kauneutta ja hyvää makua?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan ne olla lämpimät ja mukavat. Käyttäköön ketkä haluaa, mutta jos aikuisella on semmoset putkivarsikuomat, niin onhan ne ihan hirveet. Väkisellä miettii, miksi joku ostaa niin mauttomat kengät, kun kyllä löytyy ihan sellaisiakin, jotka ei näytä niin hölmöltä.

Vitsillä lähdet liikkeelle? Vai oletko ihan tosissasi? 😱😁😘

Vierailija
42/70 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kaupassa ja teatterissa pakkasella enkä ole ainut. Ei ole ainuttakaan ihmistä kenen takia palelisin jaloista. Omistan jokasään kenkiä. En voisi kuvitella laittaa varpaita sumppuun ilman villasukkia jokin nahka korkkarisaappaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kåytän, tunnustan. Ne on lämpimät ja mua ei kiinnosta miltä mä näytän ulkona ihmisten mielestä. Parempi vaan jos eivät pahemmin kyylää.

Vierailija
44/70 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 80 vuotiaat.

Vierailija
45/70 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen nainen joka vihaa miehiä.

Vierailija
46/70 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsiistit, ulkonäöstään piittaamattomat, kaikkea kaunista ja naisellista karttavat epä-naiset. :(

Vierailija
47/70 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne ihan 5-vuotiaan jalkineet, mutta olen etätöissä landella ja käytämme rantasaunaa monta kertaa viikossa. Olen miettinyt, että täällä Kuomat olisivat just sopivat. Lähitöihin kaupunkiin mennessä en laita jalkaan....tai vannomatta paras, tärkeysjärjestykset ovat heittäneet täällä vähän häränpyllyä, ei meikkiä, ei hiustenlaittoa, IHANAA :).

Vierailija
48/70 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen pakkasiin on vaikea löytää säähän sopivia kauniita hyvän maun mukaisia vaatteita ja varsinkin kenkiä. Miellyttäisivätkö huopikkaat enemmän sinun silmiäsi?

Kuomat tuntuvat myös mukavilta jalassa.

Ai vaikea löytää säänmukaisia vaatteita Suomesta vai? Salli mun nauraa...

Lämpimät ja kivat kengät löytyvät esim Sorelilta, taatusti ei varmast palele! Eihän ne kuomat edes lämmitä!

Vierailija
49/70 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn kaupassa ja teatterissa pakkasella enkä ole ainut. Ei ole ainuttakaan ihmistä kenen takia palelisin jaloista. Omistan jokasään kenkiä. En voisi kuvitella laittaa varpaita sumppuun ilman villasukkia jokin nahka korkkarisaappaisiin.

Kuomasta seuraava on sun mielestä nahkakorkkarisaapas?

Kyllä niitä on siistejäkin lämpimiä kenkiä olemassa!

Vierailija
50/70 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan kiva, 45 v leski. Mitä muuta haluat tietää?

Vierailija
51/70 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän jalkani lämpimänä talvella, jotta ne pysyvät terveinä ja voin sitten käyttää korkokenkiä juhlissa.

Tuntemattomien junttimaisten äijänköriläiden mielipiteille kuomasaappaistani viittaan kintaalla.

Vierailija
52/70 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäsiistit, ulkonäöstään piittaamattomat, kaikkea kaunista ja naisellista karttavat epä-naiset. :(

Ouh nou! Et voi sanoa noin, särjet syömmein!

Vierailija
53/70 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei kauheasti välitä siitä mitä muut ajattelevat. Mukavuus ja käytännöllisyys ennen kaikkea. Lämpimätkin ovat, ja niissä on hyvät pohjat. Muut kengät, joiden pohjat ovat vielä vähemmän liukkaita kuin kuomien, maksavat vähintään tuplasti enemmän.

Vierailija
54/70 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

FGFGF kirjoitti:

Onhan ne ihan 5-vuotiaan jalkineet, mutta olen etätöissä landella ja käytämme rantasaunaa monta kertaa viikossa. Olen miettinyt, että täällä Kuomat olisivat just sopivat. Lähitöihin kaupunkiin mennessä en laita jalkaan....tai vannomatta paras, tärkeysjärjestykset ovat heittäneet täällä vähän häränpyllyä, ei meikkiä, ei hiustenlaittoa, IHANAA :).

Kuinka moni 5-vuotias käyttää koon 39 Kuomia?

Vierailija
55/70 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha ihannoida Kalifornian somejulkkiksia, jos ei edes ymmärrä kuinka erilaiset olosuhteet on Suomessa. Täällä on turha kävellä nilkat paljaina nyt kun tuli taas vaihteeksi oikea talvi koko maahan. Punaiset nilkat ei näytä hyviltä. Kaupat on täynnä ihania talvikenkiä mutta kuomat on kaikista lämpimimmät.[/quote]

====

Justhan se yksi teinityttö palellutti nilkkansa. Pahimmassa tapauksessa jalat olisi voitu amputoida. Tämä yksilö pääsi säikähdyksellä, mutta käveli jonkin aikaa kyynärsauvoilla, ja voi jäädä elinikäiset säryt nilkkoihin.

Juomat ja muut lämpimät talvisaappaat kunniaan.

Vierailija
56/70 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kuomia talvella pitääkseni jalkani ja nilkkani lämpiminä ja käyttökunnossa.

Käytän villahousuja talvella pitääkseni pimpsani lämpimänä ja käyttökunnossa.

Vierailija
57/70 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin mustia Kuomia esimerkiksi viime viikolla kovissa pakkasissa työmatkoilla, samoin käytin myös silloin muutama viikko sitten, kun lunta satoi joka päivä runsaasti. Kuljen työmatkat autolla, mutta jos olisin jostakin syystä tumpsauttanut autoni vaikka penkkaan, niin Kuomat ovat aika paljon paremmat jalassa kuin korolliset Gaborin nilkkurit, joita minulla on useammat.

Koiraa ulkoiluttaessa 24 asteen pakkasessa Kuomat ovat myös oikein mukavat, samoin ne ovat hyvät, kun kahlaamme metsässä mieheni ja koiramme kanssa monen tunnin lenkkejä.

Olen naimisissa oleva 40+ ikäinen nainen, joka viihtyy luonnossa hyvin ja kun luontoon menen, on minulla asianmukaiset varusteet.

Vierailija
58/70 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan ne olla lämpimät ja mukavat. Käyttäköön ketkä haluaa, mutta jos aikuisella on semmoset putkivarsikuomat, niin onhan ne ihan hirveet. Väkisellä miettii, miksi joku ostaa niin mauttomat kengät, kun kyllä löytyy ihan sellaisiakin, jotka ei näytä niin hölmöltä.

Ei kuule vähempää kiinnostaa sun tarpees nähdä hölmöys muissa.

Vierailija
59/70 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuskin ne Kuomat nyt ainoat jalkineet harvemmalla on. Kuomat on ihan parhaat tietyssä käytössä mutta en minä nyt shoppailemaan tai teatteriin niissä talvellakaan mene.

Minulla oli pitkään lähes ainoat kun elin köyhyysrajalla yhden juopon vaimona. Kestivät vuosia. Minulle ei ollut mitään varaa hankkia ikinä, vaikka suurimman osan talouden kuluista maksoinkin. Ei ole kuomia sen jälkeen ilmestynyt kun ne lopulta hajosi palveltuaan hyvin loppuun asti. Hyvät kengät olivat ja hyvä esimerkki että köyhän ei kannata hankkia halpaa. Minun kuomat maksoi 59.95e ja oli minusta siihen aikaan törkeän kalliit.

Vierailija
60/70 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämminjalkainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän