Miksi oma mies sanoo näin, kun kerron hänelle ihmeissäni, että taas joku yritti pokata minua?
Koska tätä on tapahtunut nyt jo monta kertaa lähes päivittäin että joku mies yrittää iskeä, niin kerroin asiasta miehelleni ja hän tokaisi: "no se ei tarkoita että sä olisit joku malli!" Ihmettelin tuota kommenttia, koska miksi ihmeessä kuvittelisin olevani MALLI? Mallitason naisia tuskin edes uskalletaan lähestyä!
Kyllä minä ainakin haluaisin tietää, jos miestäni olisi hyvin lyhyellä aikavälillä tultu naisten/miesten toimesta iskemään. Minusta se on ihan normaalia, että omalle kumppanille kerrotaan jos jotain poikkeavaa / erikoista / outoa tapahtuu. On minulla ollutkin mies, jota sekä naiset että miehet lähestyivät ja hän kertoi niistä minulle ja olin aina, että "ei mikään ihme!" enkä kokenut tuota mitenkään itserakkaaksi tai ylimieliseksi. Minusta ihan normaalia kertoa tällaisista omalle kumppanille.
Mikähän siis mahtaa olla syynä, jos suhteen toinen osapuoli kommentoi asiaa tuolla tavoin kuin nykyinen kumppanini?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tykkäisi, jos mies kertoisi joka kerta, kun joku nainen on yrittänyt iskeä.
Ymmärrän kyllä, että voisi olla ärsyttävää kuulla joka viikko, kun toista on taas yritetty iskeä, mutta koska itselleni tuo ei ole tavallista ja kun sitä yhtäkkiä alkaa tulla monta kertaa lyhyen ajan sisällä, niin tottakai on ihan luonnollista, että se herättää ihmetystä, ja silloin tekee mieli jakaa se itselle läheisen ihmisen kanssa.
En minä sukulaisilleni kertoile tällaisia. Mieheni kanssa teen muutenkin intiimejä asioita, niin hänelle minun on luontevaa kertoa myös tällaisista asioista, mitä en kenellekään muulle kertoisi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pakko myöntää, että tuo kommentti loukkasi minua, koska minusta tuo vain implikoi sitä, ettei mieheni pidä ulkonäöstäni.
Ap
Älä vedä liian pitkälle johtopäätöksiä.
Mulla kävi seurustelun alussa vastaava tilanne, kun mies kommentoi aivan samalla tavalla kuin sinunkin miehesi. Loukkaannuin aika paljon mielessäni ja näin 20v jälkeenkin muistan tuon ikävän tunteen minkä se aiheutti.
Mutta olen samaisen miehen kanssa edelleen naimisissa ja oikeasti hän rakastaa ja jumaloi minua vieläkin. Hän kehuu minua ja kertoo, että hän tietää, että minulle olisi muitakin ottajia. Mutta se mitä hän sanoi silloin joskus muinoin johtui vaan siitä, että hän oli todella epävarma omasta asemastaan minun elämässä. Hän vain osoitti epävarmuutensa ja haavoittuvaisuutensa rakkaudessa sillä tökeröllä kommentilla, kun sillä hetkellä muuhun ei kyennyt.
Otin tuon tapahtuneen kerran esiin vuosia sitten ja hän oli nolona kommentistaan ja pyysi minulta anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Pakko myöntää, että tuo kommentti loukkasi minua, koska minusta tuo vain implikoi sitä, ettei mieheni pidä ulkonäöstäni.
Ap
🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
🙄
Mikäs ajatus on tämän ilmeen taustalla? 🤔
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tykkäisi, jos mies kertoisi joka kerta, kun joku nainen on yrittänyt iskeä.
Ymmärrän kyllä, että voisi olla ärsyttävää kuulla joka viikko, kun toista on taas yritetty iskeä, mutta koska itselleni tuo ei ole tavallista ja kun sitä yhtäkkiä alkaa tulla monta kertaa lyhyen ajan sisällä, niin tottakai on ihan luonnollista, että se herättää ihmetystä, ja silloin tekee mieli jakaa se itselle läheisen ihmisen kanssa.
En minä sukulaisilleni kertoile tällaisia. Mieheni kanssa teen muutenkin intiimejä asioita, niin hänelle minun on luontevaa kertoa myös tällaisista asioista, mitä en kenellekään muulle kertoisi.Ap
No on kyllä hieman outo suhtautuminen. Tyttõystävääni yritetään iskeä monta kertaa päivässä. Asumme ulkomailla ja erilaisuus taitaa kiihottaa, tosin on hän ihan rehellisesti sanottuna tosi hyvännäköinenkin. Mutta aika vaikeaa siihen on itse löytää järkevää tulokulmaa. Pitäisikõ minun suuttua kun metrossa joku oli kouraissut ohimennessään avovaimoani? Kun en ole itse paikalla niin tuntuu jotenkin turhalta vetää herne nenään jos joku etelänvetelä yrittää iskeä naistani.
Käyttäjä370599 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä sukulaisilleni kertoile tällaisia. Mieheni kanssa teen muutenkin intiimejä asioita, niin hänelle minun on luontevaa kertoa myös tällaisista asioista, mitä en kenellekään muulle kertoisi.Ap
No on kyllä hieman outo suhtautuminen. Tyttõystävääni yritetään iskeä monta kertaa päivässä. Asumme ulkomailla ja erilaisuus taitaa kiihottaa, tosin on hän ihan rehellisesti sanottuna tosi hyvännäköinenkin. Mutta aika vaikeaa siihen on itse löytää järkevää tulokulmaa. Pitäisikõ minun suuttua kun metrossa joku oli kouraissut ohimennessään avovaimoani? Kun en ole itse paikalla niin tuntuu jotenkin turhalta vetää herne nenään jos joku etelänvetelä yrittää iskeä naistani.
Jos suhtaudut kovin välinpitämättömästi naisesi ongelmiin, voit oikeasti menettää hänet. Annat myös signaalin, että hyväksyt tuollaisen häiriköinnin. Jos mikään ei tunnu miltään niin vähän outoa. Missä on empatiakykysi?
Kuulostaa nuorelta ja epävarmalta
Jos ei ole nuori niin ainakin henkinen kehitys on vielä vaiheessa -
rakastaan tukee eteenpäin ja kannustaa eikä latista js "vie luuloja pois" kuten ap:lle tehtiin
Onko rakkautta muuten? Haluatko kasvaa ja vanheta hänen kanssaan?