Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi oma mies sanoo näin, kun kerron hänelle ihmeissäni, että taas joku yritti pokata minua?

Vierailija
13.02.2021 |

Koska tätä on tapahtunut nyt jo monta kertaa lähes päivittäin että joku mies yrittää iskeä, niin kerroin asiasta miehelleni ja hän tokaisi: "no se ei tarkoita että sä olisit joku malli!" Ihmettelin tuota kommenttia, koska miksi ihmeessä kuvittelisin olevani MALLI? Mallitason naisia tuskin edes uskalletaan lähestyä!

Kyllä minä ainakin haluaisin tietää, jos miestäni olisi hyvin lyhyellä aikavälillä tultu naisten/miesten toimesta iskemään. Minusta se on ihan normaalia, että omalle kumppanille kerrotaan jos jotain poikkeavaa / erikoista / outoa tapahtuu. On minulla ollutkin mies, jota sekä naiset että miehet lähestyivät ja hän kertoi niistä minulle ja olin aina, että "ei mikään ihme!" enkä kokenut tuota mitenkään itserakkaaksi tai ylimieliseksi. Minusta ihan normaalia kertoa tällaisista omalle kumppanille.

Mikähän siis mahtaa olla syynä, jos suhteen toinen osapuoli kommentoi asiaa tuolla tavoin kuin nykyinen kumppanini?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanisi ei osaa sanoa mitään muuta. Hän on järkevä ja toteaa tosiasian. Sinä et ole malli.

Vierailija
2/28 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mies ymmärrä oikein ehkä mitään mitä sanot. Ota joku toinen. Ei ole kiva jos hän sanoo aina jotain tylyä sinulle ja käsittää väärin sanomasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän ajatteli, että sinä leuhkit sillä kun sua pokataan ja ikäänkuin alleviivaat, että kyllä sulle seuraa löytyy jos jätät miehesi.

Vierailija
4/28 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ajattelee, että yrität tehdä hänet mustasukkaiseksi kertomalla muilta miehiltä saamastasi huomiosta ja kostaa vähättelemällä viehätysvoimaasi.

Vierailija
5/28 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkoitsetuntoiset miehet eivät halua että heidän puolisonsa "luulisivat itsestään liikoja", mikä monelle käytännössä tarkoittaa etteivät he halua puolisonsa luulevan itsestään mitään. Moni käyttää strategiaa, jossa puolison itsetunto lytätään, jotta tämä ei tulisi ajatelleeksi että saattaisi kelvata jollekin muullekin. 

En tarkoita, että miehesi välttämättä käyttää suunnitelmallisesti tätä strategiaa, mutta minusta tuossa paistaa pelko siitä että ylpistyisit huomatessasi että vientiä on muuallakin ja alkaisit harkita muita vaihtoehtoja. Peloissaan hän siis yrittää alentaa itsetuntoasi tällä kommentilla.

Vierailija
6/28 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän vihjaili että et ole ihan mallin mitoissa noista iskuyrityksistä huolimatta, tainnut repsahtaa omasta fysiikasta huolehtiminen?

Vierailija
7/28 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuossa ei ole mitään niin erikoista että siitä pitäisi puolisolle kertoa.

Vierailija
8/28 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppanisi ei osaa sanoa mitään muuta. Hän on järkevä ja toteaa tosiasian. Sinä et ole malli.

Eli koska jokin on tosiasia, sen voi vaan läimäyttää vasten toisen kasvoja? Eli jos mies kertoisi ihmeissään, että viikon aikana on häntä yrittänyt iskeä neljä eri naista, niin naisystävänsä tokaisisi vaikkapa että " No se ei tarkoita, että sä olisit joku Hunksi". Niin, miehensä ei tosiaan ole Hunksi, mutta miksi ihmeessä se pitää mainita ääneen tuossakaan tilanteessa?

Vierailija
9/28 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälittävä provoiljia kirjoitti:

Ehkä hän vihjaili että et ole ihan mallin mitoissa noista iskuyrityksistä huolimatta, tainnut repsahtaa omasta fysiikasta huolehtiminen?

Mulla ei ole koskaan ollut upeaa fysiikkaa. En todellakaan ole mallinmitoissa enkä kuvittelekaan olevani. Ei sitä minulle tarvitse kertoa, se on lähinnä outoa.

Ap

Vierailija
10/28 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, heikko itsetunto. Mun miehellä on sama. Jos saavutan yhtään mitään, hän melko pian muistuttaa että no ei se nyt nii ihmeellistä oo. Mua ei haittaa, hänel on traumansa ja ite oon hänet valinnut. Onneks mul on ystäviä (miehiä), joilta saan sellaista ihailua osakseni, jota kaipaan.

Vierailija
11/28 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyttääjä.

Lyttääkö hän sinua muutenkin, vähättelee kaikkea, mitä teet?

Oletteko ikäänkuin kilpailijoita keskenänne?

Vierailija
12/28 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh itse aloitin töissä pk-seudulla ja peruskiltti kun olen niin oli aika vaikea väistellä ulkomaisia miehiä julkisilla paikoilla. Osa siellä siis ihan oikeasti jopa juoksee naisen perään, tuntemattoman naisen joka ei edes katso päin, ja alkaa kulkea samaa matkaa jutellen ja numeroa pyytäen. Siis tämä varsinkin on yllättänyt, että jotkut asemahengareista oikeasti lähtee kaukaa perään, onneksi ei todella muutettu lasten kanssa helsinkiin.. Aluksi juttelin vielä jotain takaisin ja väittelin pitkästi jatkavani matkaa yksin koska ei kiitos ja olen muutenkin naimisissa. Olin kyllä varmasti liian kohtelias koska nykyään kun en sano sanaakaan ja menen vaan kuin mies olisi ilmaa niin jättävät rauhaan. Mutta juu mun mies myöskään ilahtunut kun kerroin, että vähintään kerran päivässä joku lähestyy siinä mielessä ja kuljetaan yhtä matkaa... suomalaiset miehet ei kyllä lähesty eikä puhu, toki en ole somessa tai paljon missään missä miehiä. Eikä suomimiehet väijy steissillä ihan samaan tapaan.

Vierailija
13/28 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävälle kerroin jotain juttua, missä kerroin onnistuneeni. Sitten hän sanoi, että sopisin hyvin yhteen x:n kanssa, koska hänkin kehuu itseään. Hölmistyin ja kysyin miksi minun olisi pitänyt jotenkin muuntaa tarina toisenlaiseksi, jotta olisin riittävän vaatimaton ja miten tämä eroaa vaikka siitä, kun hän innoissaan kertoo urheiluennätyksistään tms. Sen jälkeen hän totesi, ettei minulle voi sanoa mitään, koska otan aina itseeni. Jatkoin, että minulle vaan jäi asia epäselväksi ja haluaisin ymmärtää paremmin mitä hän tarkoitti. Sitten hän totesi, ettei jaksa tällaista paskaa ja löi luurin korvaan ja on sitten mököttänyt kotonaan koko päivän eikä vastannut, kun yritin tänä iltana soittaa.

Normaalisti ollaan päivittäin yhteydessä ja pikkasen hölmistynyt olo. En oikein tiedä miten pitäisi suhtautua.

Vierailija
14/28 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, että tuo kommentti loukkasi minua, koska minusta tuo vain implikoi sitä, ettei mieheni pidä ulkonäöstäni.

Ap

Vierailija
15/28 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

säälittävä provoiljia kirjoitti:

Mulla ei ole koskaan ollut upeaa fysiikkaa. En todellakaan ole mallinmitoissa enkä kuvittelekaan olevani. Ei sitä minulle tarvitse kertoa, se on lähinnä outoa.

Ap

No ehkä hän oli hieman peloissaan (parempi vie) ja tämä oli hänen tapansa mitätöidä tilanne.

Vierailija
16/28 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tykkäisi, jos mies kertoisi joka kerta, kun joku nainen on yrittänyt iskeä.

Vierailija
17/28 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyttääjä.

Lyttääkö hän sinua muutenkin, vähättelee kaikkea, mitä teet?

Oletteko ikäänkuin kilpailijoita keskenänne?

No kyllähän häneltä on tullut jo suhteen alkumetreillä sellaisia pieniä piikkejä juuri ulkonäkööni liittyen.

Ap

Vierailija
18/28 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös kääntää tämän toisin päin. Mitä miehen tulisi ajatella siitä että nainen kertoo häneen kohdistuneista iskuyrityksistä? Vihjaileeko hän että voisi helposti vaihtaa toiseen niin halutessaan?

Vierailija
19/28 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro miehelleni tuollaisia, en halua hänenkään kertovan. Kaunis olen ja mieheni komea, kehuja varmasti tulee puolin ja toisin, riittää että rakastamme ja olemme yhdessä.

Vierailija
20/28 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n tekstistä ei voi tehdä minkäänlaisia päätelmiä, että millä sanoilla ja äänenpainoilla hän kertoo näistä iskuyrityksistä. Arvio voisi muuttua melkoisesti pelkän intonaation perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän