Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään seksittömyyteen olisit valmis puolison haluttomuuden takia?

Vierailija
13.02.2021 |

Ennen kuin kokisit että on saatava muualta?

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei juurikaan haittaisi, saattais joku vuosi vierähtää huomaamatta... Mutta tuskin tapahtuu, ukko liian viriili.

T: vaihdevuosioireinen

Vierailija
42/86 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän suhteen tulevaisuuteen vaikuta enemmän seksittömyyteen johtavat syyt, kuin seksittömyyden ajallinen kesto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän suhteen tulevaisuuteen vaikuta enemmän seksittömyyteen johtavat syyt, kuin seksittömyyden ajallinen kesto.

43 jatkaa... Ja kääntäen, huonoa suhdetta ei todellakaan pelastaisi se, että puoliso suostuisi kerran kuussa (tai useamminkin) vastentahtoiseen seksiin.

Vierailija
44/86 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkään, en laskenut vuosia kun miehelläni lääkehoidon yhteydessä hävisi seksihalut totaalisesti, olin enemmän huolissani hänen terveydestään. Pystyn tyydyttämään omat tarpeeni itsekin.

Vieraissa?

Ei, en ole niin halpamainen. Kummallista että vieraissa käyminen on ensimmäinen ajatus sinulla, kertoo sun arvomaailmastasi, eikä se kohtaa omani kanssa. 

Vierailija
45/86 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kiinnosta kun miehen esileikki on "ota suihin.", Ei minkäänlaista fyysistä kosketusta, ja kaikki "naisten työt" jää täysin mun vastuulle, vaikka molemmat on kokoaikatyössä. Kyllä mua alkaa haluttaan melkeimpä heti, jos mies on edes päivän vinoilematta/haukumatta läskiks, kuuntelee ja koskettaa edes ohimennen. Ja kun mä en halua tehdä aloitetta, jos mun ei tee mieli, syystä että mies saa oloni paskaksi lähes päivittäin.. Ja jos ei oo kunnon esileikkiä, niin mua sattuu ja haluan vaan että mies tulee nopeesti. Olen saanut viimeksi n. 6kk sitten mieleistäni seksiä, miehelle annan hammasta purren pikaisen jos hän haluaa.

Vois edes kerätä paskaset alkkarit ja sukkansa sohvan reunalta pyykkikoppaan ja viedä tiskit lavuaariin, niin mun päässä vois olla muullekkin tilaa ku vittuuntuneisuudelle...

Vierailija
46/86 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuelämän, tuohan olis täydellinen puoliso.

Vierailija
47/86 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti kovin kauaa jos tilanteeseen ei haeta ratkaisua ja apua. Jos asiaa yritetään tosissaan ratkaista niin sitten ehkä vähän pidempään mutta eipä sitä loputtomiin jaksaisi siltikään. En halua kaverisuhdetta vaan parisuhteen. 

Vierailija
48/86 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N46- jos toiselle tulisi joku sairaus, ettei pysty (syöpä tms) ei varmasti olisi seksi itselläkään mielessä, voisi mennä omin käsin vuosi pari.

Jos kyse olisi jostain muusta, alkaisin miettiä, onko kumppani edes minulle sopiva. Eläisinkö mieluummin yksin, jos kerran seksitöntä on. Ymmärrän satunnaisen kuivan kauden, vaikka max 2kk jonkun työn tai talonrakentamisen takia. Muuten kyllä pitäisi saada 1-7 krt/vko. Toki halut vaihtelee ja tilanteet muuttuu. Mutta jos kumppani useita viikkoja putkeen kieltäytyisi, miettisin mikä minussa/suhteessa on vikana.

Olen 2 kertaa eronnut. 10 vuotta, mies oli laiska vätys ja vain tietokone kiinnosti. Toinen mies 7 vuotta, pani kyllä mielellään vaikka joka päivä....Mutta se oli pisto, kasto ja minuutti, sitten töihin. Ei vaan hänellä ollut kiinnostusta pitää hyvänä, työ oli aina mielessä. Rojut torveen ja perävalot näkyi.

Olet omituinen ja ällöttävä. En yhtään ihmettele, että et ole löytänyt hyvää miestä. Et ansaitse sellaista.

Vierailija
49/86 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varmasti kovin kauaa jos tilanteeseen ei haeta ratkaisua ja apua. Jos asiaa yritetään tosissaan ratkaista niin sitten ehkä vähän pidempään mutta eipä sitä loputtomiin jaksaisi siltikään. En halua kaverisuhdetta vaan parisuhteen. 

Olisi hyvä, kun laittaisitte aina ikänne kirjoituksiin.

Kerrotko, minkälainen parisuhde on mielestäsi. Ilmeisesti panosuhde vain ja muut asiat eivät merkitse yhtään mitään. Olet varmaan aika nuori ja yksinäinen.

Vierailija
50/86 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asennoitunut niin, ettei mitään seksiä enää ole. En odota mitään tapahtuvan, olen kai hyväksynyt että tällaista meillä on. Tämä ei ole mikään erityinen ongelma eikä ainakaan syy erota puolisosta josta tykkään ja jota rakastan ja jonka kanssa haluan olla.

Ollaan oltu yhdessä nuoresta asti, nyt kolmekymppisiä. Tällä hetkellä viime kerrasta on... ainakin 2 vuotta ja tällaisia vuosien täystaukoja on ollut ennenkin.

Vierailija
51/86 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä pari vuotta. Mies oli minun takia ilman seksiä vuoden verran, koska minulle oli se kivuliasta yhdessä vaiheessa.

Pari vuotta? Mitä järkeä? Ikinä et saa takaisin niitä paria vuotta vaikka mies sinut dumppaisi!

Vierailija
52/86 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 46 vuotias ja haluja on, mutta en jättäisi rakasta miestäni ja parasta ystävääni, sen takia, että meillä ei olisi seksiä. En ainakaan lähtisi vieraisiin, sillä onhan minulla omatkin kädet ja en usko, että minun ja mieheni läheisyys loppuisi ikinä. Saisin siis ihan taatusti olla hänen kainalossaan niin paljon kuin tähänkin asti ja meidän arkemme olisi yhtä hyvää kuin tähänkin asti.

En siis todellakaan vaihtaisi rakasta miestäni jonkun toisen äijän kanssa pelleilyyn. Eihän se seksi olisi välttämättä vieraan kanssa edes mitään hyvää, vaan luultavasti hyvin huonoa, sillä ajatukseni olisivat täydellisesti muualla. En usko myöskään, että minusta olisi edes yrittämään toisen miehen vikittelyä, sillä olemme olleet mieheni kanssa lähes 25 vuotta yhdessä ja se asia ei minulta unohdu. En siis pilaisi elämääni siis toisen miehen takia. En, vaikka seksittömyyttä olisi koko loppuelämä.

Sitä muuten mietin myös, että vaikka tapahtuisi jotain sellaista, että miehelläni ei mela nousisi, niin kyllähän hänellä sormet toimisivat ja mikään ei estä niiden käyttämistä. Mieheni on aina tykännyt auttaa minua pyyteettömästi, joten ihan varmasti tämäkin asia olisi ihan ok.

Tuossa ei ole mitään järkeä. Olet hänen kanssa 25 yhdessä ilman seksiä ja sitten se jättää sinut. Mitä sinulle jää? Iso osa elämästä ilman nautintoa ja käteen jäi vaan petos?

Vierailija
53/86 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskittyisin oman mieleni hoitamiseen. Vaikka olisinkin ihan "terve".

Keskittyisin siihen, omaan mielenrauhaan.

En seksiin.

Seksin saamisesta parisuhteessa voi tulla kriisi ja asia mihin jää itsekin pyörimään.

Kokemusta on.

Jälkeenpäin ajatellen oli tyhmää jumittua siihen.

Seksistä voi olla pidempiäkin taukoja. Puoli vuotta. Vuosikin. Parisuhdetta kannattaa elvyttää muilta osa-alueilta ja seksi tulee lopulta mukana. Aikaa kannattaa antaa. Toisilla luontaisesti seksi on vähäisempää ja senkin voi hyväksyä. Löytäisipä kaikki siltäkin osin sopivan parin, mutta se on muuttuva asia, joten ei sitä voi välttämättä tietää.

Jos elämä on muuten tyydyttävää, niin seksi oman itsensäkin kanssa voi riittää ja harvemmin oman parin kanssa.

Tärkeintä on olla jumittumatta seksiin. Keskity parantamaan muita osa-aluita. Se voi yllättäen auttaa koko ongelmaan.

Parisuhde lähtee seksistä. Ilman seksiä parisuhde on vain huono ystävyyssuhde.

Vierailija
54/86 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 vuotta olin ilman seksiä. Viimeiset 3 vuotta olen hankkinut seksini parisuhteen ulkopuolelta. Puoliso on tietoinen, mutta en kerro hänelle kokemuksistani eikä hän myöskään kysele.

Ei ole mitään terveydellistä syytä, ruuhkavuosia, kriisiä tai masennusta. Ei vaan kiinnosta, eikä ole kiinnostanut suhteen alkuhuuman jälkeen. Suhde on muuten hyvä, rakkautta ja hellyyttä ei puutu, joten näillä mennään ainakin toistaiseksi.

Kumpaa ei kiinnosta seksi? Sinua vai sitä toista?

Vierailija
55/86 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi seksi olla niin tärkeätä, ettei kestä olla ilman edes muutamaa viikkoa? Itselläni seksiä viimeksi v. 2004 ja ihan hyvin pärjään. Elämässä on muutakin, kuin seksi.

Älä ikinä rupea parisuhteeseen.

Jos itseä ei kiinnosta seksi niin se on sinun asiasi, mutta suurinta osaa ihmisistä kiinnostaa.

Vierailija
56/86 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljäs vuosi ilman seksiä menossa, minkäänlaista hellyyttä ei ole myöskään ollut vuosiin.

Miksi et jätä sitä?

Vierailija
57/86 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljäs vuosi ilman seksiä menossa, minkäänlaista hellyyttä ei ole myöskään ollut vuosiin.

Mutta onhan sinulla kulissit ja asuntolaina. Nyt ei pidä valittaa, tämmösenä aikana.

Asuntolainaa ei enää ole, mutta pari lasta kyllä. Ei myöskään paljon riidellä.

Tuo ei ole parisuhde. Erotkaa!

Vierailija
58/86 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman yhdyntää voi olla, mutta seksi on muutakin. Jos mitään seksiä ei ole, niin kyse on jo aivan muusta: vallan käytöstä.

Silloin täytyy pistää kantapäät vastakkain!

Minä en kyllä saa tarpeitani tyydytettyä ilman yhdyntää. En saa tarpeita tyydytettyä pelkästään hipelöimällä klitoriksen ulkoista osaa.

Oletko kuullut seksileluista?

Vierailija
59/86 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko loppuelämä. Minun onneni ei ole koskaan ollut riippuvainen seksistä.

Kyllä minulle kelpaa älykäs, tunneälykäs, sosiaalinen, hyväkroppainen, komea ja varakas nuori mies. Mies saa olla vaikka impotentri, kunhan muut ominaisuudet ovat kohdallaan.

Vierailija
60/86 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5 vuotta olin ilman seksiä. Viimeiset 3 vuotta olen hankkinut seksini parisuhteen ulkopuolelta. Puoliso on tietoinen, mutta en kerro hänelle kokemuksistani eikä hän myöskään kysele.

Ei ole mitään terveydellistä syytä, ruuhkavuosia, kriisiä tai masennusta. Ei vaan kiinnosta, eikä ole kiinnostanut suhteen alkuhuuman jälkeen. Suhde on muuten hyvä, rakkautta ja hellyyttä ei puutu, joten näillä mennään ainakin toistaiseksi.

En ymmärrä tuota teidän kuviota. Minkä ikäisiä olette? Minkälaista hellyyttä teillä on? Mistä haet ulkopuolisen seksisi ja saatko siitä oikeasti yhtään mitään muita kuin kassit tyhjäksi? Eikö niitä voisi tyhjentää ilman ulkopuolista? Jotenkin kuulostaa hyvin masentavalta ja hyvin laaduttomalta tuollainen huor*ssa käyminen. Olettaen siis, että olet mies, mutta periaatteessa naisella sama juttu.

Ikävä kyllä suurin osa naisista ei halua seksiä. On hyvin harvassa ne miehet jotka vielä muutaman vuoden jälkeen saa seksiä avioliitossa. Naiset haluavat vain ne lapset ja sitten loppuu seksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi