Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kielessä outo lihariekale. Auttakaa!

Vierailija
13.02.2021 |

Mulla on tuossa kielen alla ollut pari päivää joku outo lihariekale (kielen omaa lihaa) joka on tosi kipeä. Voiko sen hi rttää ompelulangalla kuten luomen? Nyppäistyä sitä ei saa, tulee verta.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysihän joku koronahullu tähänkin keskusteluun😂😂 mutta itse asiaa. Minulla on joskus ollut kielen sivussa joku riekale joka oli kipeä ja hävisi itsekseen.

Vierailija
22/55 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos menisit ihan lääkäriin? (Uskomatonta, että kukaan ei ole vielä moista radikaalia ehdotusta esittänyt.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko purassu kieleen? Tai tuleehan noita muutenkin välillä kaikenlaisia. Pitäis hävitä aika nopeesti, jos ei niin sit lääkärille näyttää.

Olin ma hampussa ja purin kyllä puudutettua poskea. Siksi käytin Listerineä pari päivää ja sitten tuli tämä kipeä riekale kielen alle. Siis sellainen inhottava riekale joka roikku siellä kielen alla ja tekee syömisestä kipeää. Vähän kuin sellainen pitkulainen luomi, mikä niiden nimi on.

Voisikohan ihan terv keskus katsoa tätä vai onko taa hammasläärin homma. En haluaisi taas maksaa mansikoita niille.

Tuntuu että tämän saisi nyppäistyä pois ihan jossain puudutuksessa. ap

Voisiko hamppu aiheuttaa jotain tuollaista? Varsinkin jos on käyttänyt pitkään.

Sekakäyttäjiltä voi odottaa mitä vaan. Just tämmösiä. Kamoissa pureskellaan kielikin tohjoksi ja sitten aletaan sekoilemaan jostain hirttäjäisistä suussa. 

Kauheeta kattoo. 

Vierailija
24/55 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on lepra. Kieli putoaa aikanaan pois ihan helposti.

Vierailija
25/55 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kielen alapuolella voi olla "riekaleita". Kulkevat kahdessa rivissä kielen alapinnalla.

No se on juurikin toinen näistä "riekaleista" mutta se on jotenkin irronnut nyt siitä omalta paikaltaan ja on kipeä. Pyörii vaan siinä kielen alla inhottavasti.

Voikohan parantua ihan itsestään`? Siis jotenkin "umpeutua" taas.

Kun ei voi laastariakaan laittaa suuhun että nopeuttaisi sitä "umpeutumista" tai riekaleen parantumista. ap

Vierailija
26/55 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos menisit ihan lääkäriin? (Uskomatonta, että kukaan ei ole vielä moista radikaalia ehdotusta esittänyt.)

Jep mutta kumpaan, hammaslekurille vai yleislekurille tk-keskukseen? Siis mietin voisko tk osata hoitaa tämmöistä. ap

Vierailija
27/55 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ukkos metsastysmiehii. Puukko esille ja riekaleet veke.

Vierailija
28/55 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ukkos metsastysmiehii. Puukko esille ja riekaleet veke.

Se vois ampua sen supin joka vie kielen mennessään ja pelastaa meidät kaikki.

Vierailija
29/55 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep mutta kumpaan, hammaslekurille vai yleislekurille tk-keskukseen? Siis mietin voisko tk osata hoitaa tämmöistä. ap

Tuli mieleen ihan hullu ajatus, eikä tätä siis ole mikään pakko toteuttaa, mutta mitä jos soittaisit maanantaiaamuna terveyskeskukseen ja kysyisit? Tämä nyt oli vaan tällainen ihan kreisi idea.

Vierailija
30/55 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tk-keskus? Terveyskeskuskeskus? Nyt ollaan asian ytimessä.

Vierailija
31/55 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tuohon voisi laittaa että se riekaile kasvaisi taas kiinni siihen kieleen eikä roikkuisi ja olisi kipeä? Siis mulla ei ole haavatyynyjäkään nyt kotona. Tuohon pitäisi laittaa laastari mutta kun ei oikein kielen alle voi laittaa.... ap

Vierailija
32/55 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se antaa kielitautinsa vaan levitä, me ollaan tuhoontuomittuja kaikki. Rukoilkaamme polvillamme anteeksiantoa jotta Jumala meidät armahtaisi vimmaltaan ja säästäisi ihmiskunnan kielirutolta. 

Vierailija
33/55 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kellään muulla ei ole ollut koskaan tällaista? Tuntuu vaan niin pitkältä odottaa maanantaille jolloin voi soitella lekureille. ap

Vierailija
34/55 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tuohon voisi laittaa että se riekaile kasvaisi taas kiinni siihen kieleen eikä roikkuisi ja olisi kipeä? Siis mulla ei ole haavatyynyjäkään nyt kotona. Tuohon pitäisi laittaa laastari mutta kun ei oikein kielen alle voi laittaa.... ap

Mikä sua vaivaa? Hoet ettei tuohon voi laastaria laittaa. Ei tietenkään suuhun laiteta laastareita. Todennäköisesti olet puudutettuna imeskellyt tai purrut kieltäsi niin, että tuo kieleen kuuluva "riekale" on kipeytynyt. Sitten kuvittelit sen kasvaneen siihen ja räpläsit lisää.

Anna olla rauhassa.

Vierailija
35/55 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katukaa syntiset, tuomion päivä on käsillä!

Vierailija
36/55 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just oli jossain uutinen, että korona joskus oireilee oudoilla kielimuutoksilla. Katon jos löydän. 

Kato ihmeessä, mutta muista maski, käsidesi ja turvaväli kun luet juttua.

Vierailija
37/55 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita johonkin hammaslääkäripäivystykseen ja kysy sieltä neuvoa.

Vierailija
38/55 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just oli jossain uutinen, että korona joskus oireilee oudoilla kielimuutoksilla. Katon jos löydän. 

Täältä vahva suositus myös suojalaseille!🤓

Vierailija
39/55 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ku se löytyi jo ja piti todeta että ap:n holtittoman hampun käytön takia sivilisaatio romahtaa. 

Minä olen valmistautunut, kaappini on täynnä säilykkeitä ja vessapaperia. Entä sinä?

Vierailija
40/55 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sua vaivaa? Hoet ettei tuohon voi laastaria laittaa. Ei tietenkään suuhun laiteta laastareita. Todennäköisesti olet puudutettuna imeskellyt tai purrut kieltäsi niin, että tuo kieleen kuuluva "riekale" on kipeytynyt. Sitten kuvittelit sen kasvaneen siihen ja räpläsit lisää.

Anna olla rauhassa.

No en mä uskoa että oon onnistunut puremaan itseäni kielen alle siihen missä ne jänteet menee. Mä luulin aluksi kun tuntui kipeältä että siinä on afta mutta kun katsoin niin onkin se riekale irronut siitä omalta paikaltaan ja nyt se on iso ja kipeä eikä pysty syömään.

Laastarilla tarkoitin sitä, että jos mulla olisi tuollainen "riekale" jossain muualla niin sen voisi saada hoidettua ja takaisin umpeen jollain laastarilla. Nyt se vaan pyörii siinä irrallaan. Siksi mietin jotain vaihtoehtoista "suulaastaria" mutta eihän sellaisia ole. Se pitäisi siis saada nyt puristettua jotenkin. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi