Jaajon Diili
Onko nyt oikeasti näin, että Diili-formaatti on pakko vetää Suomessa? Jaajo Linnonmaan naama alkaa olla kulunut. Hönestä on tulluy uusi inhokkini ja Mikko L on "normalisoitunut". Itse en katso jaksoakaan. Mitä muut mieltä?
Kommentit (253)
Miksi Helena jäi? Viihdearvon vuoksi kun on niin vaatenmielinen persoona ja herättää negatiivisia tunteita? Ei tuu sopimaan esimies- tai johtotehtävään nykyaikana. Todella ikävä ja epäreilu tyyppi.
Kysymykseen mitä tekisit toisin vastasi että valitsisi toisen apulaisjohtajan. Itsestään ei löytänyt mitään parannettavaa.
Oliko Helena se vanhin nainen ? Jotenkin ylimielinen ja sellanen minä minä olen paras.
Ohjelman leikkauksella pystyy vaikuttamaan täysin siihen miltä tilanteet katsojalle vaikuttavat. Noista kumpikaan suoritus ei ollut projektijohtamista tai projektityöskentelyä, tai ainakin se oli saatu sotkettua näyttämään epämääräiseltä säntäilyltä. Olisin halunnut nähdä miten hommaa oikeasti organisoitiin. Leivosgate taas oli täysin käsikirjoitettu juttu, siinä näyttelijätkin jäätyivät. Naisten joukkueen "valvojalle" ei mikään kelvannut, oliko se joku Toni tmv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet vetää yhtä köyttä, naiset repii jo toisiaan tukasta johtajansa etunenässä.
Koska ”nainen on naiselle susi” ja muuta kakkaa, mitä miehet ovat meille syöttäneet jotta emme liittoutuisi heitä vastaan.
Mitä oon työelämää seurannut niin naisten ura loppuu usein toiseen naiseen.
Kyllä minä olen potkuni saanut miehiltä, naiset ovat vetäneet yhtä köyttä. Myös itse olen aina ollut naisten puolella.
Juujuu... uskottele mitä tahdot. Kyllä monella on täysin toisenlaista kokemusta - ja tiedät sen itsekin!
Helenan kaltaiset ihmiset on syy miksi niin moni nykyään uupuu työelämässä.
Nimim. kokenut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suullisella sopimuksella ei ole merkitystä.
Yhteistyöstä ei tulisi mitään sellaisen kumppanin kanssa, jonka kanssa pitäisi ihan kaikki rutiinijutut sopia aina kirjallisesti.
Niin kuin ohjelmassa kävi ilmi, että myyjä sai selville, että kyseessä on kilpailu, niin hänenkin oli helppo myydä leivokset eniten tarjoavalle. Tuskin muuten tekisi niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet vetää yhtä köyttä, naiset repii jo toisiaan tukasta johtajansa etunenässä.
Koska ”nainen on naiselle susi” ja muuta kakkaa, mitä miehet ovat meille syöttäneet jotta emme liittoutuisi heitä vastaan.
Joo, miesten syy ettei naiset tuu toimeen. Tuossa diilissäkin miehet varmaan vedelleet naruja kulisseissa. Miehet kylvämässä myrkkyjä aina suvussakin siskojen, kälyjen, anopin ja miniän välille et oikein saisivat elämäänsä draamaa, eripuraa, riitaa... Miehet siellä aina häärää ihmissuhdeongelmien taustalla, mokomat paskat! Ilman miehiä naiset eläis sulassa sovussa ja pelkässä harmoniassa!
Kyllä minä olen aina tullut toimeen muiden naisten kanssa - paitsi niiden, joille on kylvetty tämä ”nainen on naiselle susi” -ajatus päähän. Yleensä nämä naiset muistavat korostaa sitä, kuinka hyvin tulevat toimeen miesten kanssa. He ovatkin näitä ”hyviä jätkiä” tai sitten korostetun naisellisia, joiden polvet notkahtavat kaikkien miesoletettujen seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen potkuni saanut miehiltä, naiset ovat vetäneet yhtä köyttä. Myös itse olen aina ollut naisten puolella.
Minulle työelämä on opettanut ettei yhteenkään naiseen kannata luottaa. Joka toinen nainen on kateellinen selkäänpuukottaja. 10 vuotta työelämässä ajattelin että yhtenä rintamana me kaikki naiset mutta se ei koskaan toteutunut käytännössä. Nyt en enää kaveeraa yhtään naispuolisten työkavereiden kanssa, muodollisen kohteliaat välit riittävät.
Valitettavasti sama on koskenut myös miehiä, että heissä on yhtä lailla selkäänpuukottajia. Ei ole sukupuolisidonnaista, kuten erehdyin nuorempana luulemaan.
Samat opit olen saanut, että työkavereiden kanssa ei kannata kaveerata, ei kummallakaan sukupuolen. Työt hoidetaan ja pidetään asialliset välit.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelman leikkauksella pystyy vaikuttamaan täysin siihen miltä tilanteet katsojalle vaikuttavat. Noista kumpikaan suoritus ei ollut projektijohtamista tai projektityöskentelyä, tai ainakin se oli saatu sotkettua näyttämään epämääräiseltä säntäilyltä. Olisin halunnut nähdä miten hommaa oikeasti organisoitiin. Leivosgate taas oli täysin käsikirjoitettu juttu, siinä näyttelijätkin jäätyivät. Naisten joukkueen "valvojalle" ei mikään kelvannut, oliko se joku Toni tmv.
Tuo Tonihan onkin itse varsinainen huippumenestyjä... Toisella neuvonantajalla onkin varmasti oikeasti jotain annettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, miesten syy ettei naiset tuu toimeen. Tuossa diilissäkin miehet varmaan vedelleet naruja kulisseissa. Miehet kylvämässä myrkkyjä aina suvussakin siskojen, kälyjen, anopin ja miniän välille et oikein saisivat elämäänsä draamaa, eripuraa, riitaa... Miehet siellä aina häärää ihmissuhdeongelmien taustalla, mokomat paskat! Ilman miehiä naiset eläis sulassa sovussa ja pelkässä harmoniassa!
Kyllä minä olen aina tullut toimeen muiden naisten kanssa - paitsi niiden, joille on kylvetty tämä ”nainen on naiselle susi” -ajatus päähän. Yleensä nämä naiset muistavat korostaa sitä, kuinka hyvin tulevat toimeen miesten kanssa. He ovatkin näitä ”hyviä jätkiä” tai sitten korostetun naisellisia, joiden polvet notkahtavat kaikkien miesoletettujen seurassa.
Älä oikeesti enää viitsi. Nolaat vain itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Helenan kaltaiset ihmiset on syy miksi niin moni nykyään uupuu työelämässä.
Nimim. kokenut
Helena kuitenkin selvitti asian, mikä meni pieleen tehtävän teossa, toki arvostelu Tarun epäluottettavuudesta oli liikaa. Mielestäni Taru oli vaan innokas suorittamaan tehtävää, unohtaen Helenan päällikkyyden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle työelämä on opettanut ettei yhteenkään naiseen kannata luottaa. Joka toinen nainen on kateellinen selkäänpuukottaja. 10 vuotta työelämässä ajattelin että yhtenä rintamana me kaikki naiset mutta se ei koskaan toteutunut käytännössä. Nyt en enää kaveeraa yhtään naispuolisten työkavereiden kanssa, muodollisen kohteliaat välit riittävät.
Valitettavasti sama on koskenut myös miehiä, että heissä on yhtä lailla selkäänpuukottajia. Ei ole sukupuolisidonnaista, kuten erehdyin nuorempana luulemaan.
Samat opit olen saanut, että työkavereiden kanssa ei kannata kaveerata, ei kummallakaan sukupuolen. Työt hoidetaan ja pidetään asialliset välit.
Tämä! Miehet muodostavat kuppikuntia, puhuvat toisistaan pahaa, juoruilevat keskenään ja puukottavat toisiaan selkään. Naisena miesvaltaisella alalla tämä on selkeästi havaittavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä onkin noloa täällä anonyyminä kommentoida. 😂 Menepä nyt vaimosi viereen nukkumaan sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sun sanaas ei voi luottaa. Olet niin ilmiselvän vihamielinen miehiä kohtaan
Vai kerrotko mistä tuo tieto on peräisin, et nimenomaan juuri miehet levittävät tuollaista sanontaa, ja siitä syystä "naiset käänny heitä vastaan"? Miksi pitäisi kääntyä ketään vastaan?
Topi Sukari olisi hyvä mies vetämään diiliä jonain vuonna.
Minkä homman se onnellinen voittaja siis saa Jaajon firmassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä onkin noloa täällä anonyyminä kommentoida. 😂 Menepä nyt vaimosi viereen nukkumaan sinäkin.
Kyllä sä voit anonyyminakin näköjään itsesi nolata täysin hyvin.
Ja olen ihan heteronainen, niin ei minulla ole vaimoa.
Huomaatko jo nyt, mikä sun värittyneessä maailmankuvassa on pielessä?
Toivoisin jatkossa sekajoukkueita, jotta persoonat nousisi esiin eikä olisi tätä sukupuolien vastakkainasettelua.
Helena on ohjelmassa siitä hyvä, että toimii esimerkkinä miten karseita kiusaajapomoja työelämästä todellakin löytyy. Selittää monta loppuunpalamista ja työkyvyttömyyseläkettä. Heitä vastaan ei todellakaan voi nousta, kuten ei joukkueen jäsenet tässäkään nousseet tai saa ikuisen piikin lihaansa.
Pidin Jaajoa ja huumoriaan jo radioaikoina todella vastenmielisenä ja näköjään tyypistä ja naamastaan ei pääse eroon suomalaisessa tv:ssä mitenkään. Huomaa että Suomessa piiri pieni pyörii todellakin.