Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaajon Diili

Samoihin naamoihin kyllästynyt
13.02.2021 |

Onko nyt oikeasti näin, että Diili-formaatti on pakko vetää Suomessa? Jaajo Linnonmaan naama alkaa olla kulunut. Hönestä on tulluy uusi inhokkini ja Mikko L on "normalisoitunut". Itse en katso jaksoakaan. Mitä muut mieltä?

Kommentit (253)

Vierailija
21/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hemmetti tuo flyygelikauppias on, kun ei kaverin sanaan voi luottaa? Vielä kauppakirjojen tekovaiheessa muuttaa mielensä ja ottaa sivulta kilpailevan tarjouksen.

Vierailija
22/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sointu voittoon rinnanmitalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi naiset on kamalia. Onneksi on olemassa suoraselkäisiä ihmisiä, jotka haluavat kohdella kaikkia samalla tavalla (ainakin tv:ssä).

Eteenkin Helena, mutta löytyy sitä kierouttaa muiltakin naisilta.

Vierailija
24/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, se yrittää sanella ja johtaa ja sivuuttaa ryhmän pomon räikeästi.

Vierailija
25/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä reippaasti ylipainoinen henkilö ei tee tehokasta vaikutelmaa. Jonkinlainen elämänhallintaongelma siellä taustalla kuitenkin on, ja se vaikuttaa henkilön kaikkeen toimintaan.

Vierailija
26/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hemmetti tuo flyygelikauppias on, kun ei kaverin sanaan voi luottaa? Vielä kauppakirjojen tekovaiheessa muuttaa mielensä ja ottaa sivulta kilpailevan tarjouksen.

Ällöttävä huomionkipeä en viitsi sanoa mikä.

Vierailija
27/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä joku ryhmän vetäjistä lienee suurimman pudotusuhan alla, vaikea on rivijäsenen mokata niin pahasti jotta tulisi lähtö.

Vierailija
28/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, se yrittää sanella ja johtaa ja sivuuttaa ryhmän pomon räikeästi.

Musta se on ihan symppis pomottelijaksi! No, en mä tiedä mistään mitään... Viimeksikin tykkäsin Kallesta jota kaikki haukku.

Ohis

Vierailija
29/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjallis ja Jeti olivat aikoinaan tosi hauskaa settiä😄

Vierailija
30/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muijilla näyttää olevan halu neuvotella palvelun tarjoajien kanssa diilejä jotka olisivat kilpailevalle joukkueelle haitallisia. Eräs myyjäkin kieltäytyi asiakkaiden epätasa-arvoisesta kohtelusta. Tämä kostautuu heille vielä jollain tavalla, ei hirveän reilua.

Jos miehet tekisivät samaa, se olisi vain jämäkkää ja määrätietoista neuvottelutaitoa.

Vierailija
31/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajossa on valtiomiesainesta. Tuolta pallilta on ennenkin noustu presidentiksi.

Vierailija
32/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tuo on kuvattu? Eikö ole vähän hankala järjestää tapahtumia tähän maailmanaikaan?

Vierailija
33/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muijilla näyttää olevan halu neuvotella palvelun tarjoajien kanssa diilejä jotka olisivat kilpailevalle joukkueelle haitallisia. Eräs myyjäkin kieltäytyi asiakkaiden epätasa-arvoisesta kohtelusta. Tämä kostautuu heille vielä jollain tavalla, ei hirveän reilua.

Jos miehet tekisivät samaa, se olisi vain jämäkkää ja määrätietoista neuvottelutaitoa.

Ei, kyllä kieroilu ja paskamainen käytös on mitä on, sukupuolesta riippumatta. Eikö vanhemmat ole tätä sulle opettaneet?

Vierailija
34/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sointu näyttää vähän... operoidulta.

Vierailija
35/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on hyvä ja Jaajo sopii tohon hyvin. Kyllä meillä ainakin katsotaan, mieskin kiinnostui.

Vierailija
36/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tätä paljon mieluummin katsoo kuin Hjalliksen Diiliä. Odotan tältä paljon, Helena ällöttää jo nyt.

Vierailija
37/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin kyllä vaatinut leivosmyyjältä voimakkaammin sitä, että miehen sana pitää, kun kerran kaupat oli sovittu. Olisi ollut sille huonoa mainostakin syödä telkkarissa sanansa.

Vierailija
38/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan pitänyt Jaajosta, joten en aio kuin hiukan vilkaista kilpailijoita.

Mikä teitä muita Jaajossa muuten ottaa päähän? Minua raivostuttaa jonkinlainen ylimielinen ote, muka-hauskuus, ylikorostunut ego, omahyväisyys.

Ei mikään ota päästä.

Vierailija
39/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson vain Jaajon takia vaikka sitä ei näykään kuin alussa ja lopussa.

Vierailija
40/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin kyllä vaatinut leivosmyyjältä voimakkaammin sitä, että miehen sana pitää, kun kerran kaupat oli sovittu. Olisi ollut sille huonoa mainostakin syödä telkkarissa sanansa.

Suullisella sopimuksella ei ole merkitystä.