Jaajon Diili
Onko nyt oikeasti näin, että Diili-formaatti on pakko vetää Suomessa? Jaajo Linnonmaan naama alkaa olla kulunut. Hönestä on tulluy uusi inhokkini ja Mikko L on "normalisoitunut". Itse en katso jaksoakaan. Mitä muut mieltä?
Kommentit (253)
Vierailija kirjoitti:
Noi naiset on kamalia. Onneksi on olemassa suoraselkäisiä ihmisiä, jotka haluavat kohdella kaikkia samalla tavalla (ainakin tv:ssä).
Eteenkin Helena, mutta löytyy sitä kierouttaa muiltakin naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Sointu voittoon rinnanmitalla.
Ei, se yrittää sanella ja johtaa ja sivuuttaa ryhmän pomon räikeästi.
Mun mielestä reippaasti ylipainoinen henkilö ei tee tehokasta vaikutelmaa. Jonkinlainen elämänhallintaongelma siellä taustalla kuitenkin on, ja se vaikuttaa henkilön kaikkeen toimintaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmetti tuo flyygelikauppias on, kun ei kaverin sanaan voi luottaa? Vielä kauppakirjojen tekovaiheessa muuttaa mielensä ja ottaa sivulta kilpailevan tarjouksen.
Ällöttävä huomionkipeä en viitsi sanoa mikä.
Käytännössä joku ryhmän vetäjistä lienee suurimman pudotusuhan alla, vaikea on rivijäsenen mokata niin pahasti jotta tulisi lähtö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sointu voittoon rinnanmitalla.
Ei, se yrittää sanella ja johtaa ja sivuuttaa ryhmän pomon räikeästi.
Musta se on ihan symppis pomottelijaksi! No, en mä tiedä mistään mitään... Viimeksikin tykkäsin Kallesta jota kaikki haukku.
Ohis
Hjallis ja Jeti olivat aikoinaan tosi hauskaa settiä😄
Vierailija kirjoitti:
Muijilla näyttää olevan halu neuvotella palvelun tarjoajien kanssa diilejä jotka olisivat kilpailevalle joukkueelle haitallisia. Eräs myyjäkin kieltäytyi asiakkaiden epätasa-arvoisesta kohtelusta. Tämä kostautuu heille vielä jollain tavalla, ei hirveän reilua.
Jos miehet tekisivät samaa, se olisi vain jämäkkää ja määrätietoista neuvottelutaitoa.
Jaajossa on valtiomiesainesta. Tuolta pallilta on ennenkin noustu presidentiksi.
Milloin tuo on kuvattu? Eikö ole vähän hankala järjestää tapahtumia tähän maailmanaikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muijilla näyttää olevan halu neuvotella palvelun tarjoajien kanssa diilejä jotka olisivat kilpailevalle joukkueelle haitallisia. Eräs myyjäkin kieltäytyi asiakkaiden epätasa-arvoisesta kohtelusta. Tämä kostautuu heille vielä jollain tavalla, ei hirveän reilua.
Jos miehet tekisivät samaa, se olisi vain jämäkkää ja määrätietoista neuvottelutaitoa.
Ei, kyllä kieroilu ja paskamainen käytös on mitä on, sukupuolesta riippumatta. Eikö vanhemmat ole tätä sulle opettaneet?
Sointu näyttää vähän... operoidulta.
Tämähän on hyvä ja Jaajo sopii tohon hyvin. Kyllä meillä ainakin katsotaan, mieskin kiinnostui.
Kyllä tätä paljon mieluummin katsoo kuin Hjalliksen Diiliä. Odotan tältä paljon, Helena ällöttää jo nyt.
Minä olisin kyllä vaatinut leivosmyyjältä voimakkaammin sitä, että miehen sana pitää, kun kerran kaupat oli sovittu. Olisi ollut sille huonoa mainostakin syödä telkkarissa sanansa.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan pitänyt Jaajosta, joten en aio kuin hiukan vilkaista kilpailijoita.
Mikä teitä muita Jaajossa muuten ottaa päähän? Minua raivostuttaa jonkinlainen ylimielinen ote, muka-hauskuus, ylikorostunut ego, omahyväisyys.
Ei mikään ota päästä.
Minä katson vain Jaajon takia vaikka sitä ei näykään kuin alussa ja lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin kyllä vaatinut leivosmyyjältä voimakkaammin sitä, että miehen sana pitää, kun kerran kaupat oli sovittu. Olisi ollut sille huonoa mainostakin syödä telkkarissa sanansa.
Suullisella sopimuksella ei ole merkitystä.
Mikä hemmetti tuo flyygelikauppias on, kun ei kaverin sanaan voi luottaa? Vielä kauppakirjojen tekovaiheessa muuttaa mielensä ja ottaa sivulta kilpailevan tarjouksen.