Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaajon Diili

Samoihin naamoihin kyllästynyt
13.02.2021 |

Onko nyt oikeasti näin, että Diili-formaatti on pakko vetää Suomessa? Jaajo Linnonmaan naama alkaa olla kulunut. Hönestä on tulluy uusi inhokkini ja Mikko L on "normalisoitunut". Itse en katso jaksoakaan. Mitä muut mieltä?

Kommentit (253)

Vierailija
41/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää alku on aina piinallista katsottavaa, kun jokaisen pitää yrittää niin h e l v e t i s t i näyttää että MINÄ olen paras ja aktiivisin ja alfa ja voittaja. Myöhemmissä jaksoissa sitten onneksi vähän tasaantuu.

Vierailija
42/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasi voisi varmaan tulla valaisemaan, että miten on ponnistanut liikkeelle sen bisneksensä. Toisen firman asiakastiedot mukaan ja karavaani haukkuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vetää yhtä köyttä, naiset repii jo toisiaan tukasta johtajansa etunenässä.

Vierailija
44/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suullisella sopimuksella ei ole merkitystä.

Yhteistyöstä ei tulisi mitään sellaisen kumppanin kanssa, jonka kanssa pitäisi ihan kaikki rutiinijutut sopia aina kirjallisesti.

Vierailija
45/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Anni johtokunnassa?

Vierailija
46/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin kyllä vaatinut leivosmyyjältä voimakkaammin sitä, että miehen sana pitää, kun kerran kaupat oli sovittu. Olisi ollut sille huonoa mainostakin syödä telkkarissa sanansa.

Eli soitat ja tilaat pitsaa, ni ei ole sitova sopimus? Kyllä on.

Ja vaikka ei edes olis, ni onhan tuo käsittämättömän noloa toimintaa, ala-arvoista asiakasta kohtaan.

Vierailija
47/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet vetää yhtä köyttä, naiset repii jo toisiaan tukasta johtajansa etunenässä.

Koska ”nainen on naiselle susi” ja muuta kakkaa, mitä miehet ovat meille syöttäneet jotta emme liittoutuisi heitä vastaan.

Vierailija
48/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampo Kaulanenkin olisi uskottavampi bisnesisäntä tähän formaattiin.

Vierailija
49/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena on johtaja from hell.

Ei Pasi järin loistanut kakkosmiehenä mutta miehet oli lojaaleja tiimille.

Vierailija
50/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vaan miettinyt et kuka haluu Jaajolle töihin ja mitä sillä on tarjota? Kai toi Jaakko itsekin tajuaa, että tää on vaan kilpailu eikä muuta.

Vierailija
51/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä katson vain Jaajon takia vaikka sitä ei näykään kuin alussa ja lopussa.

Jaajon takia katson minäkin.

Vierailija
52/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ”nainen on naiselle susi” ja muuta kakkaa, mitä miehet ovat meille syöttäneet jotta emme liittoutuisi heitä vastaan.

Mitä oon työelämää seurannut niin naisten ura loppuu usein toiseen naiseen.

Vierailija
53/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehet oli lojaaleja tiimille.

Tämä on ollut miehillä naisia voimakkaampi ominaisuus satoja tuhansia vuosia. Siksi miehet ovat historiallisesti hoitaneet palomiehen, poliisin, sotilaan ym. hommat, joissa ei ole varaa tehtävänannon kyseenalaistamiseen.

Vierailija
54/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä oon työelämää seurannut niin naisten ura loppuu usein toiseen naiseen.

Kyllä minä olen potkuni saanut miehiltä, naiset ovat vetäneet yhtä köyttä. Myös itse olen aina ollut naisten puolella.

Vierailija
55/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa vastenmielinen tyyppi tuo Helena. Toivottavasti otti opiksi siitä että muuttaa tyyliään jatkossa. Muussa tapauksessa minun puolestani saa lähteä kisasta pois.

Vierailija
56/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, miesten syy ettei naiset tuu toimeen. Tuossa diilissäkin miehet varmaan vedelleet naruja kulisseissa. Miehet kylvämässä myrkkyjä aina suvussakin siskojen, kälyjen, anopin ja miniän välille et oikein saisivat elämäänsä draamaa, eripuraa, riitaa... Miehet siellä aina häärää ihmissuhdeongelmien taustalla, mokomat paskat! Ilman miehiä naiset eläis sulassa sovussa ja pelkässä harmoniassa!

Vierailija
57/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täyttä paskaa koko ohjelma.

Vierailija
58/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen kausi Jaajosta huolimatta. Toivottavasti Sanoma-konserni jossain vaiheessa tajuaisi; että Jaajon tähti on ollut sammumaan päin jo pitkään. Miehen vessahuumori, ylimielinen asenne ja ulkonäkö, joka kertoo, että häppä maistuu, ovat luotaantyöntävä yhdistelmä. Pääsisikö itsensä noin kulahtaneeksi juonut nainen televisioon?

Pääsiskö noin avoimen naisvihamielinen kommentti av:lle, tai säilyiskö täällä?

Nope

Tämä on Jaajo-vihamielinen kommentti, ei mitenkään kaikkiin miehiin kohdistuva. Ei Jaajon ällöys ja alkoholismi tee kaikista miehistä ällöjä alkoholisteja.

Vedä jo välillä henkee...

Vierailija
59/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin kyllä vaatinut leivosmyyjältä voimakkaammin sitä, että miehen sana pitää, kun kerran kaupat oli sovittu. Olisi ollut sille huonoa mainostakin syödä telkkarissa sanansa.

Eli soitat ja tilaat pitsaa, ni ei ole sitova sopimus? Kyllä on.

Ja vaikka ei edes olis, ni onhan tuo käsittämättömän noloa toimintaa, ala-arvoista asiakasta kohtaan.

Pitsan myyjä tietää et haluat kipeästi krapulapitsan ja toinen myös... ja alkaa teidän välillä neuvottelemaan ja lisäilemään omia ehtojaan. Tilaisitko vielä toiste samasta mestasta?

Vierailija
60/253 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Ihan täyttä paskaa koko ohjelma.

Juuri näin, hyvä ystävä.