Jaajon Diili
Onko nyt oikeasti näin, että Diili-formaatti on pakko vetää Suomessa? Jaajo Linnonmaan naama alkaa olla kulunut. Hönestä on tulluy uusi inhokkini ja Mikko L on "normalisoitunut". Itse en katso jaksoakaan. Mitä muut mieltä?
Kommentit (253)
En ole koskaan pitänyt Jaajosta, joten en aio kuin hiukan vilkaista kilpailijoita.
Mikä teitä muita Jaajossa muuten ottaa päähän? Minua raivostuttaa jonkinlainen ylimielinen ote, muka-hauskuus, ylikorostunut ego, omahyväisyys.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan pitänyt Jaajosta, joten en aio kuin hiukan vilkaista kilpailijoita.
Mikä teitä muita Jaajossa muuten ottaa päähän? Minua raivostuttaa jonkinlainen ylimielinen ote, muka-hauskuus, ylikorostunut ego, omahyväisyys.
Joo ja ulkonäkö oikein korostaa luonteenpiirteitä. Limainen olemus! Mulla inho lähti alunperin sen vessahuumorista.
Mikä ihmeen "Jaajon bisnes-imperiumi"? Olisi pitänyt vähintään saada Sedu Koskinen aka Zedu di Luca Diiliä vetämään. Taattu viihdearvo ja on sentään oikeastikin rakentanut aikamoisen bisneksen aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen "Jaajon bisnes-imperiumi"?
Onhan se mukana yli kymmenessä firmassa esim. hallituksen jäsenenä, puheenjohtajana, TJ:nä...
Vierailija kirjoitti:
Jaajon tähti on ollut sammumaan päin jo pitkään. Miehen vessahuumori, ylimielinen asenne ja ulkonäkö, joka kertoo, että häppä maistuu, ovat luotaantyöntävä yhdistelmä.
Mutta silti hän on menestyvä alfauros.
Jotenkin on sellainen tunne, että miesjoukkue tulee vetämään pidemmän korren useasti tuohon tipulaumaan verrattuna.
Mielenkiintoinen asetelma. Minä puolestani kuulun Jaajon fanittajiin.
Katelkaa nyt vaan, ei tässä Jaajoa näytetä kuin alussa ja lopussa.
Kaikilla naisilla pitkät hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan sietänyt Jaajoa, joten hirveen helppoa jättää tämäkin formaatti seuraamatta.
Jaajo ei ole tämän ohjelman pääosassa.
Inhoan Diiliä. Ihan passsska ohjelma. Tempparit tosin on vielä vaj aaälyisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaajon tähti on ollut sammumaan päin jo pitkään. Miehen vessahuumori, ylimielinen asenne ja ulkonäkö, joka kertoo, että häppä maistuu, ovat luotaantyöntävä yhdistelmä.
Mutta silti hän on menestyvä alfauros.
Myös alfaurosten tähti on sammumaan päin, kiitos tämän palstan.
Vähän meinaa kyllä myötähäpeää pukata 🙄
Muijilla näyttää olevan halu neuvotella palvelun tarjoajien kanssa diilejä jotka olisivat kilpailevalle joukkueelle haitallisia. Eräs myyjäkin kieltäytyi asiakkaiden epätasa-arvoisesta kohtelusta. Tämä kostautuu heille vielä jollain tavalla, ei hirveän reilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen "Jaajon bisnes-imperiumi"?
Onhan se mukana yli kymmenessä firmassa esim. hallituksen jäsenenä, puheenjohtajana, TJ:nä...
Oliko tämä ironiaa? Voit perustaa 10 firmaa ja nimetä niihin itsesi ja kaverisi vuorotellen hallituksen pj, TJ... ei tuo yksistään mitään ”bisneksistä” kerro, paitsi että firmoja on olemassa ainakin pöytälaatikossa.
Että toi Helena osaa olla ärsyttävä!!
Ei tässä ole onneksi juurikaan näkynyt Jaajoa. Ihan mielenkiintoista seurata eteenkin tuota naisporukkaa miten sieltä alkaa nousta päällepäsmäriä ja kieroilijaa.
Noi naiset on kamalia. Onneksi on olemassa suoraselkäisiä ihmisiä, jotka haluavat kohdella kaikkia samalla tavalla (ainakin tv:ssä).
Jos menisin osallistumaan tällaiseen ohjelmaan, niin saisin heittää hyvästit omalle uralleni. Eli omalla kohdallani tuo pitäisi paikkansa, ura olisi tässä kiinni.