Mitä mieltä näistä tämänhetkisen muodin mukaisista leveistä housuista? Näyttävätkö ne arjessa hyviltä?
Vai näyttävätkö vain mainoskuvissa hyvältä?
Jos kroppa on kunnossa.
https://www.lindex.com/fi/p/8090060-791-sininen-jackie-extra-wide-high-…
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa panostaa laatuun farkkujen suhteen, ihan sama minkä malliset ovat.
Täyttä puuvillaa olevat ovat kestävimmät, elastaani on tarkoitettu laiskoille eivätkä kestä.
Freddies of pinewoodin farkut ovat klassisia samoin Leviksen ja Leen klassikkomallit.
Mutta koska helpolla ja halvalla pitää päästä niin Lindex tms onkin ihan hyvä kauppa av-mammoille...
Typo korjattu
Vierailija kirjoitti:
Täyttä puuvillaa olevat ovat kestävimmät, elastaani on tarkoitettu kaikille eivätkä kestä.
Freddies of pinewoodin farkut ovat klassisia samoin Leviksen ja Leen klassikkomallit.
Mutta koska helpolla ja halvalla pitää päästä niin Lindex tms onkin ihan hyvä kauppa av-mammoille...
Ketjuliikkeissä on ollut vuosia täyspuuvillafarkkuja. Ei nuo keskiluokan markkifarkutkaan takaa aina laatua.
Hyvältä näyttää, chapsit vielä näiden päälle. Sitten vaan ratsaille. Mallin asentokin on kuin lehmipojan. 🐂🧢🚜🐐🐃🐂🐗🌵
En tykkää yhtään enkä päälleni tuollaisia laittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatteko sanoa, miksi ne ovat teistä järkyttävät? Vääntäkää rautalangasta.
Väännän rautalangasta ihan omasta näkökulmasta. Olen 155cm pitkä, minulla on hoikat ja nätit sääret. Muuten olen tasapaksu pötkylä. Olen siis normipainoinen mutta vyötäröä ei juurikaan ole. Tuollaiset housut lyhentäisivät minua entisestään ja korostaisivat tasapaksuuttani. Nuo housut sopivat 180cm pitkälle mallivartaloiselle, ei juuri muille.
Koska olet itse 155 cm, sulla ei ole minkäänlaista käsitystä 180 cm naisen elämästä ja pukeutumisesta. Ihan alkaen siitä että mistä voi ylipäätään ostaa housuja jotta lahkeen pituus riittää. Että puhu vaan omasta puolestasi, kiitos.
Eikös tuo kirjoittaja juurikin tee niin?
Olen 75 syntynyt ja mun mielestä noi on karmean näköiset. Tulee mieleen 90-luvun alku, jolloin mulla oli jotkut mustat tuon malliset farkut. Joku leveä vyö taisi kuulua siihen muotiin myös. Eniten hämää se että noiden kanssa käytetään usein paksupohjaisia lenkkareita, jotka on mun mielestä tosi rumia myös. Mutta nuoriso päättää, näinhän se on aina ollut :D
Inhoan kovia paksuja "laatufarkkuja". Ostin pitkästä aikaa farkut ja niissä on hieman elastaania. Nekin tuntuvat aika epämukavilta, joten tuskin kovin usein pidän niitä.
Itse en koe, että minulla olisi mikään velvollisuus "esitellä takapuoleni muotoja" kun mietin mitkä housut kiskon jalkaani. Jotenkin inhottava tämä ajatus, että naisen pitäisi koko ajan ajatella vain sitä, että tuleehan ne vartalon muodot esille, eihän vain nyt pakarat piilotu kokonaan jne. Sellaisia juttuja kun lukee, tekee mieli kaivaa se maximittainen oversized-collegehupparimekko päälle ja laahustaa siinä koko loppuvuosi muumien Mörköltä näyttäen.
On muuten tosi mukava tuo mekko :)
Vierailija kirjoitti:
Osaatteko sanoa, miksi ne ovat teistä järkyttävät? Vääntäkää rautalangasta.
Ensinnäkin siksi että kroppa täytyy olla melko solakka jos tuollaiset housut vetää ylleen. Yläosa täytyy olla aika tiukka, jotta ei tule jätesäkkimäistä vaikutelmaa siis sellaista tasapaksua muodotonta pötköä. Tiukka yläosa taas korostaa herkästi vatsa/selkämakkaroita.
Noita saa kohta -70% alesta, en ostaisi sittenkään. Alle 170cm joutuu noita lahkeita vielä lyhentämään sen 10-12cm. Yäk.
Jotenkin tulee mieleen naamiaisasu.
En voisi kuvitella itselleni.
N 155 cm, kokoa 38 - 40
Vierailija kirjoitti:
Näyttää ne hyvältä ainakin minun päällä, ei kylläkään farkkuina. Olen pitkä, hoikka ja minulla on pitkät hoikat sääret. Ei ne tietenkään minkään 160cm tallukan päällä miltään näytä. Ei sellaista vaatetta ole vielä keksittykään.
Halusit sitten veetuilla toisille pituudesta? Sielusi on musta.
Täyttä puuvillaa olevat ovat kestävimmät, elastaani on tarkoitettu kaikille eivätkä kestä.