Mitä mieltä näistä tämänhetkisen muodin mukaisista leveistä housuista? Näyttävätkö ne arjessa hyviltä?
Vai näyttävätkö vain mainoskuvissa hyvältä?
Jos kroppa on kunnossa.
https://www.lindex.com/fi/p/8090060-791-sininen-jackie-extra-wide-high-…
Kommentit (93)
Omaan silmään mitkä tahansa culottes tyyppiset liehulahkeiset housut näyttää pellehousuilta. Toinen assosiaatio tulee 70-luvun muotiin.
Nämä mommy jeans tyyppiset housut tekee kenet tahansa lihavan näköiseksi, eikä imartele kenenkään parhaita puolia, en käsitä miksi kukaan haluaa niitä käyttää mutta etenkin niitä näkyy nuorten päällä.
T.41v
Sopii 165-168 cm pitkälle naiselle joka on hoikka ja iältään 22-26 -vuotias. Pitää olla hoikka vyötärö ja pusero joka ei yletä lanteille.
Teinillä ja yli kolmikymppisellä nämä housut näyttävät lastenvaatteelle (korkeavyötäröiset yleensä).
Pidemmällä naisella (yli 172 cm) nämä näyttävät todella hassulta, sekä lyhyemmän puseron että pidemmän puseron kanssa.
Lyhyemmällä naisella (150 -160 cm) nämä eivät sovi lainkaan, ei minkäänlaisen puseron kanssa. Farkuissa tämä malli näyttää todella raskaalta.
Lindexille pisteet siitä että nämä farkut ovat 100% puuvillaa eikä jotain lycra-moskaa joka lässähtää käytössä ja pesussa samantien.
Kuten jo aika moni on tässä ketjussa maininnutkin, nuo farkut eivät istu hyvin. Näkee, että on halpisfarkut. Kyllä joskus toki halvallakin voi löytää hyvät farkut, mutta mielestäni farkkuihin kannattaa sijoittaa hieman enemmän rahaa, koska niissä laadussa ja istuvuudessa huomaa eron helposti.
Vierailija kirjoitti:
Muistan vielä kun täällä joskus hämmästeltiin pillifarkkujen tuloa ja moni oli sitä mieltä ettei koskaan luovu bootcuteista. Kuinkas sitten kävikään.
Näin se on ja sitähän kaupatkin ovat pelkästään tarjonneet. Lahkeet niin kapeat, että suurempi räpylä jää kantapäästä kiinni.
Olen tyytyväinen, jos lahkeet alkavat edes vähän levenemään. Löytää tällainen maatiaismallinen taas itselleen nätit housut.
Vierailija kirjoitti:
Lindexille pisteet siitä että nämä farkut ovat 100% puuvillaa eikä jotain lycra-moskaa joka lässähtää käytössä ja pesussa samantien.
Tämä. Nykyisin on todella vaikea löytää sataprosenttista puuvillaa mistään, kaikkein vähiten Lindexistä! Koskee kaikkia vaatteita.
Tämän malliset housut näyttää hyvältä ohuessa materiaalissa, mutta tummat raskaat farkut, ei jatkoon. Materiaali näyttää halvalta/huonolta. Eivät istu.
Toki nämä farkut sopii nuorelle hipsterille ja hehän näitä käyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Omaan silmään mitkä tahansa culottes tyyppiset liehulahkeiset housut näyttää pellehousuilta. Toinen assosiaatio tulee 70-luvun muotiin.
Nämä mommy jeans tyyppiset housut tekee kenet tahansa lihavan näköiseksi, eikä imartele kenenkään parhaita puolia, en käsitä miksi kukaan haluaa niitä käyttää mutta etenkin niitä näkyy nuorten päällä.
T.41v
Nämä ei ole mommy jeans -tyyppiset. Mommyissa on kapeat lahkeensuut ja vain reisistä väljät eli ns. porkkanat.
Siitä olen samaa mieltä että NE ei näytä hyvältä kenenkään päällä (poislukien 18-v huippumallit).
T.N42v
En voi mitään sille että minun silmään kuvan farkut näyttävät jotenkin hassuilta. Kuin lapsi joka olisi väkisin puettu aikuisten farkkuihin. Hiekkalapio vielä käteen ja laatikolle😁
Vierailija kirjoitti:
En voi mitään sille että minun silmään kuvan farkut näyttävät jotenkin hassuilta. Kuin lapsi joka olisi väkisin puettu aikuisten farkkuihin. Hiekkalapio vielä käteen ja laatikolle😁
Nuo saavat jalat näyttämään pidemmiltä, jolloin pitkäjalkainen malli näyttää jo överiltä. Lyhyemmälle nuo ovat sen sijaan oikein hyvät, ellei vatsaa ole kertynyt.
Vierailija kirjoitti:
Huomattavasti paremmilta kuin pitkään muodissa olleet makkarankuorihousut, joiden alta erottuu jokainen läskimöykky - kummallakin sukupuolella.
Kyllä ja minua aina häiritsee se, kun housuja kiskotaan ylöspäin. Aivan joku päivä sitten kysyin tavaratalomyyjältä jotain asiaa ja hän kertoi, mutta nyki samalla pillifarkkujaan ylöspäin. Eihän hän itse sitä huomannut, mutta olen usein pannut merkille ko ilmiön monien pillifarkkujen pitäjillä.
Näyttää virkistävän hyvältä sukkahousufarkkujen jälkeen. Leveät lahkeet sopii mulle, olen pitkäsäärinen ja kapealanteinen.
Paremmalta noi mun kropalla näyttää kuin pillifarkut. Ne ne vasta harvoille sopii. Miksi ei oo perus suoralahkeisia farkkuja, joko noita super väljiä tai kauheen tiukkoja?
Vierailija kirjoitti:
Pillit on pian mummojen vaate.
Tämä mummo ei vielä edes hankkinut pillejä. Olen sinnitellyt kirppisten normaalimallisilla farkuilla, odotellessani lahkeen levenemistä :D.
Vierailija kirjoitti:
Kivat ja trendikkäät. Älä kysy AV mammoilta joille pillit on forever Nro 1😁
T. Vaatemyyjä
Vaatemyyjä varmaan tietää kuitenkin että lyhyen päällä nuo ovat järkyt. Käyvät mallikokoisille.
Vierailija kirjoitti:
Pillit on pian mummojen vaate.
Kyllä! Naapurissa asuu uunituore 50-v isoäiti jolla on aina pillifarkut. Omien lasteni mummo (eli minun äitini) on käyttänyt porkkanafarkkuja aina 80-luvulta asti ja käyttää edelleen.
Niin muuttuu aika ja mummot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivat ja trendikkäät. Älä kysy AV mammoilta joille pillit on forever Nro 1😁
T. Vaatemyyjä
Vaatemyyjä varmaan tietää kuitenkin että lyhyen päällä nuo ovat järkyt. Käyvät mallikokoisille.
No tulihan se sieltä, että kenelle sopivat. Aiemmin täällä sanottiin, että yli 172-senttisten päällä näyttävät hassuilta tai sirkuspellen housuilta.
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat hyvännäköisiä heti, jos niistä tulee vallitseva muoti maailmalla ja Suomessa.
On ollut muitakin housuja joita aluksi on pidetty malliltaan aivan hirveinä ja silti niitä kohta on ollut jokaisen yllä.
Eihän leggins muotikaan sovi kaikille, ne ovat suorastaan oksettavan näköisiä joidenkin ihmisten jaloissa.
Semmosta se muoti on.
Jep, juuri näin. Muistan kun pillifarkut tuli muotiin (ja leveä malli oli sitä ennen "in"), ja kauhisteltiin sitä miten pillit ei sovi kyllä kenellekään ja on karmeat.
Näin se muoti muuttuu.
Linkin mukaan tätä mallia oli saatavana myös isoissa kokonumeroissa. Olen itse pluskokoinen, en ostaisi. Tulee 70-luvun lapsuus mieleen, kun lahkeet olivat aina jäämässä pyöränpinnojen väliin ja oli käytössä pyykkipoikaviritelmiä ym. tämän estämiseksi. Arjessa kapeampi malli on muutenkin käytännöllisempi.
Itseäni kyllä ihmetyttää muodinluojien ajatuksenkulku, kun aina pitää mennä äärilaidasta toiseen, kuten nyt farkuissa: pillifarkuista suoraan lököhousuihin.