Mitä mieltä näistä tämänhetkisen muodin mukaisista leveistä housuista? Näyttävätkö ne arjessa hyviltä?
Vai näyttävätkö vain mainoskuvissa hyvältä?
Jos kroppa on kunnossa.
https://www.lindex.com/fi/p/8090060-791-sininen-jackie-extra-wide-high-…
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Joku ehkä arvaa, että olen elänyt 90-luvun. Silloin oli jotain tuollaista. Siksi nyt kyselen, miten nykyihminen suhtautuu noihin. ap
Oon elänyt 90-luvun ja tykkään.
T. Vaatemyyjä
On hyvä, että lahkeet levenevät, niin että ne saa vaivatta jalkaan. Ko Lindeksin farkut menevät liian ylös, tuo korkea vyötärö-malli ei ole mukava käytössä.
Nuo leggings-pillifarkut ovat aivan karseita, näyttävät joka makkaran ja jäävät monella vielä niin alas, että niitä pitää kiskoa ylemmäksi koko ajan. Pillifarkut ja liian lyhyet lahkeet jäävät historiaan ja niitä ihmetellään myöhemmin, että miten kukaan pisti tuollaisia päälleen.
Jos haluaa näyttä rotevalta 186 cm pitkältä niin miksipä ei.
Pituus on outo, pidempi tai lyhyempi olisi parempi. Jos yhtään vatsaa nämä jotenkin korostavat sitä rengasta vyötärönauhan ja lantion välissä, ei imartele
Leveät lahkeet hyvät, mutta tuo korkea vyötärö nounou. Tykkään leveistä lahkeista!!
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa näyttä rotevalta 186 cm pitkältä niin miksipä ei.
Pidentävätkö ne mielestäsi? Sellainen ei tullut minulle mieleen. ap
Hyi hemmetti. Vieläkin on liian tuoreessa muistissa märkä/luminen maa yhdistettynä leveisiin lahkeisiin :D
Tuo kangas on liian paksua tuohon malliin. Tosi tönkkö vaikutelma.
Erilaiset kengät korolla ja vyötärö piiloon plus värikin voisi olla tummempi.
Vierailija kirjoitti:
Osaatteko sanoa, miksi ne ovat teistä järkyttävät? Vääntäkää rautalangasta.
Leventävät. Jos on kilonkin ylipainoinen niin saat näistä pöksyistä 5 kg lisää.
Jos hoikka ihminen käyttää niin nuo näyttävät pellen housuilta.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisen 157 cm pätkän ja leveälanteisen päällä näyttävät järkyttävältä. Pysyn pillifarkuissa oli muoti mikä tahansa
Katsoppa ihan rehellisesti nyt kokovartalopeilistä! Pillifarkut eivät sovi muille kuin hoikille ja pitkäjalkaisille, jota sinä et valitettavasti ole. Lyhyelle, leveälanteiselle (p**sjalkaiselle) sopii paremmin suora ja pitkä lahje. Saat näyttämään jalkasi pidemmiltä.
Muistan vielä kun täällä joskus hämmästeltiin pillifarkkujen tuloa ja moni oli sitä mieltä ettei koskaan luovu bootcuteista. Kuinkas sitten kävikään.
Vierailija kirjoitti:
Pillit on uusi normaali. Ihan typerää että nyt pitäisikin pukeutua jotenkin muuten.
Siis kaikille, miehillekin? Lapsille, pojille, tytöille?
Huomattavasti paremmilta kuin pitkään muodissa olleet makkarankuorihousut, joiden alta erottuu jokainen läskimöykky - kummallakin sukupuolella.
Ahaa. Mä olen käyttänyt pelkästään tuollaisia farkkuja/housuja viimeiset pari vuotta. Ja olen tavallinen, 38-kokoinen nelikymppinen nainen.
On tärkeää että tällaiset housut yhdistää lyhyeen yläosaan, ei missään tapauksessa tunikaan tai vastaavaan. Tai ainakin vyötäröä pitää korostaa, muuten näyttää pötkylältä.
Päällä leveät housut on paljon mukavammat kuin pillit ja jalat näyttää pidemmältä. Samoin korkea vyötärö housuissa on armollinen "äitivatsalle".
Ehkä ei sovi joka vartalotyypille (esim O- tai Y-vartalolle) mutta tavalliselle suomalaiselle päärynälle tosi hyvä ja imarteleva malli.
Vierailija kirjoitti:
Erilaiset kengät korolla ja vyötärö piiloon plus värikin voisi olla tummempi.
Ei sovi farkuiksi. Kivat ohuet kesähousut näyttävät hyvältä tämän mallisessa. Mutta farkuissa näyttää kauhealta. Aivan kuin olisi joku Pelle Hermanni ilman maskia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisen 157 cm pätkän ja leveälanteisen päällä näyttävät järkyttävältä. Pysyn pillifarkuissa oli muoti mikä tahansa
Katsoppa ihan rehellisesti nyt kokovartalopeilistä! Pillifarkut eivät sovi muille kuin hoikille ja pitkäjalkaisille, jota sinä et valitettavasti ole. Lyhyelle, leveälanteiselle (p**sjalkaiselle) sopii paremmin suora ja pitkä lahje. Saat näyttämään jalkasi pidemmiltä.
Itseasiassa olen pituuteeni nähden pitkäjalkainen ja hoikka. Leveä lanne ei tarkoita samaa kuin ylipainoinen. Kokovartalopeilistä nimenomaan katsottu ja pillifarkuissa pysyn
Vierailija kirjoitti:
Muistan vielä kun täällä joskus hämmästeltiin pillifarkkujen tuloa ja moni oli sitä mieltä ettei koskaan luovu bootcuteista. Kuinkas sitten kävikään.
Niillä tyypeillä on pillit vielä seuraavat 15-20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Minä en käytä pillejä! Vaikka hoikka olenkin. Ap