Mitä mieltä näistä tämänhetkisen muodin mukaisista leveistä housuista? Näyttävätkö ne arjessa hyviltä?
Vai näyttävätkö vain mainoskuvissa hyvältä?
Jos kroppa on kunnossa.
https://www.lindex.com/fi/p/8090060-791-sininen-jackie-extra-wide-high-…
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Osaatteko sanoa, miksi ne ovat teistä järkyttävät? Vääntäkää rautalangasta.
Väännän rautalangasta ihan omasta näkökulmasta. Olen 155cm pitkä, minulla on hoikat ja nätit sääret. Muuten olen tasapaksu pötkylä. Olen siis normipainoinen mutta vyötäröä ei juurikaan ole. Tuollaiset housut lyhentäisivät minua entisestään ja korostaisivat tasapaksuuttani. Nuo housut sopivat 180cm pitkälle mallivartaloiselle, ei juuri muille.
Bootcutit on myös nykyisin muotia, Victoria Beckham on jatkuvasti käyttänyt sitä mallia. Ne näyttävät hyvältä jos lahje lähtee ennen polven "muhkuraa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat hyvännäköisiä heti, jos niistä tulee vallitseva muoti maailmalla ja Suomessa.
On ollut muitakin housuja joita aluksi on pidetty malliltaan aivan hirveinä ja silti niitä kohta on ollut jokaisen yllä.
Eihän leggins muotikaan sovi kaikille, ne ovat suorastaan oksettavan näköisiä joidenkin ihmisten jaloissa.
Semmosta se muoti on.
Jep, juuri näin. Muistan kun pillifarkut tuli muotiin (ja leveä malli oli sitä ennen "in"), ja kauhisteltiin sitä miten pillit ei sovi kyllä kenellekään ja on karmeat.
Näin se muoti muuttuu.
Muoti muuttuu paljon nopeammin ja sit ehkä 5 vuoden päästä se tulee viimein Suomeenkin asti :)
Näyttää rumalta sen takia, että hävittää kaiken muodon takapuolesta. Vaatteissakin toimii tietyt klassiset mittasuhteet ihan niinkuin esim. taloissa harjan korkeus ja kulma, ikkunoiden sijainti jne.
Paras farkkumalli on kapea, suoralahkeinen, täyspitkä, normaalikorkuisella vyötäröllä. Klassinen ja tyylikäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väännän rautalangasta ihan omasta näkökulmasta. Olen 155cm pitkä, minulla on hoikat ja nätit sääret. Muuten olen tasapaksu pötkylä. Olen siis normipainoinen mutta vyötäröä ei juurikaan ole. Tuollaiset housut lyhentäisivät minua entisestään ja korostaisivat tasapaksuuttani. Nuo housut sopivat 180cm pitkälle mallivartaloiselle, ei juuri muille.
Koska olet itse 155 cm, sulla ei ole minkäänlaista käsitystä 180 cm naisen elämästä ja pukeutumisesta. Ihan alkaen siitä että mistä voi ylipäätään ostaa housuja jotta lahkeen pituus riittää. Että puhu vaan omasta puolestasi, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Bootcutit on myös nykyisin muotia, Victoria Beckham on jatkuvasti käyttänyt sitä mallia. Ne näyttävät hyvältä jos lahje lähtee ennen polven "muhkuraa".
Paksuille reisille ei bootcut sovi.
Näyttävät hyviltä. Talvikäyttöön haastavat. En ole löytänyt kenkiä jotka noiden kanssa sopisi talvella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kroppaa vois kuvailla samoin sanoin, pituutta pari senttiä vähemmän ja paremmalta noi näyttää tällä kropalla kuin pillit. Parhaat ois ne "välimuodon" housut joita on vaikee löytää.
Vierailija kirjoitti:
Näyttävät hyviltä. Talvikäyttöön haastavat. En ole löytänyt kenkiä jotka noiden kanssa sopisi talvella.
Minä käytän pitkä(hkö)vartisia nahkaisia nyörikenkiä. Mutta silti haastavaa, koska lahkeen alle tuulee.
Silmäni! Polttaa! Ny oon sokee. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän pitkä(hkö)vartisia nahkaisia nyörikenkiä. Mutta silti haastavaa, koska lahkeen alle tuulee.
Entäs nämä pillit, joissa pitää olla 10 cm paljasta nilkkaa näkyvillä?
Eikö farkkujen alla voi pitää ohuita leggingsejä, ettei tuuli tunnu?
Mun mielestä tuollaiset farkut eivät näytä kenenkään päällä hyviltä, oli se trendikästä tai ei. Eipä pillitkään kaikkien päällä näytä hyvältä, mutta nuo ei kenenkään.
Näyttää ne hyvältä ainakin minun päällä, ei kylläkään farkkuina. Olen pitkä, hoikka ja minulla on pitkät hoikat sääret. Ei ne tietenkään minkään 160cm tallukan päällä miltään näytä. Ei sellaista vaatetta ole vielä keksittykään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö farkkujen alla voi pitää ohuita leggingsejä, ettei tuuli tunnu?
On kyllä thermolegginsit leveiden farkkujen alla, mutta se ei just riitä näin -10c pakkasilla, kun viima pääsee lahkeensuusta sisään.
Aivan hirveät eivätkä imartele kenenkään kroppaa.
Kylläpä täällä on moni sitä mieltä, että ne ovat kauheat.
Vierailija kirjoitti:
Heh, osta haisaappaat ja laita lahje takaosastaan saappaan sisälle. Aitoa 70-lukua.
Luin just jonkun jutun kuinka "gen z pitää pillifarkkuja käyttäviä ihan auttamattoman vanhanaikaisina" ja katsoin niitä kuvia joissa oli tuollaisia farkkuja sellaisten ihmisten päällä, joiden kroppatyyppi sopisi paljon paremmin niihin pillifarkkuihin. Ikinä ei kannata tehdä sitä mikä on muodikasta, jos se ei itselle sovi.
Heri perään näin samankaltaisen jutun, mutta tällä kertaa keskijakauksesta. Kuinka sivujakaus on niiiin out ja ihan 2000-luvun alkua ja jälleen kerran kuvia ihmisistä, joilla se sivujakaus näyttää paljon paremmalta. Ja muutenkin, keskijakausbuumihan oli 2010 jälkeenkin jo ainakin kerran, että mikä 2000-luku muka.
Aivan sama mikä housumalli, muttei se pitää olla hyvin leikattu. Leveälahkeisia farkkuja on hyvin istuvia ja sitten nämä ketjuliikehipsterimallit...
Mä oon niin vanha, että mun mielestä bootcutit on parhaat. Noi leveät ja pillit on ihan karseita.