Nörtteillään randomisti
Eli täällä saa jutella, riidellä ja neuvoa toisia liittyen videopeleihin, konsoleihin, tietokoneisiin ja puhelimiin.
Kommentit (37)
Miksi langaton netti pätkii jatkuvasti? Päätelaitetta saa buuttailla päivittäin. Se kyllä auttaa, mutta eihän jatkuvassa buuttailussa ole järkeä.
Oon harkinnu Super Mario 3D World+Bowser's Furyn ostamista? Mutta nettipeli toimii Switchillä aika huonosti (Smash, Mario Maker) ja pelaisin tota kaverin kanssa... toimiiko nettipeli Bowser's Furyssa?
Vierailija kirjoitti:
Miksköhän NVIDIA valitsi että tuo just RTX 2060:sen ja GTX 1050 TIn takasin markkinoille? Siis 2060 on vielä semi tehokas ja yleinen paketti-koneissa, mutta 1050 TI on niin vanha ja alitehonen. Onko jollakin tietoa siitä että miksi noin vanha ja alitehonen tulee takasin.
Ja RTX 3060 tulee kohta markkinoille... mikä on järki, eikö NVIDIA voisi keskittyä tuottamaan sitä 3060:stä, että olisi edes joku RTX 30 malli jota voisi ostaa
Vierailija kirjoitti:
Oon harkinnu Super Mario 3D World+Bowser's Furyn ostamista? Mutta nettipeli toimii Switchillä aika huonosti (Smash, Mario Maker) ja pelaisin tota kaverin kanssa... toimiiko nettipeli Bowser's Furyssa?
Peli: 5/5. Nettipeli lagaa välillä, mutta ei kauhean paljoa, ellei pelaa ABC:en netillä (ne jotka tietää kuka on Luugi tai Teri nii tajuaa lol)
Nintendo Direct oli mahtava! Mitä odotatte ite eniten? Mä haluaisin päästä pelaamaan Splatoon 3:sta.
Vierailija kirjoitti:
Nintendo Direct oli mahtava! Mitä odotatte ite eniten? Mä haluaisin päästä pelaamaan Splatoon 3:sta.
Ei ollut oikeen mahtava. Tai no, kyllä The Legend of Zelda: Skyward Sword HD:ta ja Splatoon 3:sta haluisin päästä pelaamaan, mutta ootin enemmän. Ootin oikeesti isoja juttuja, kuten Soran tai Crash Bandicootin tulemista Smash Bros DLC hahmoksi ja The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2:sta.
Joo tykkään 8-bit musiikista kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaat kappaleet videopeleistä? Omat lempparit on Don't Think Twice (Kingdom Hearts III) ja Tetris Theme (Tetris, tä on vaa klassikko)
Tetris Theme ja The Legend of Zelda Theme on hyviä ja klassikoita.
Fallout 2, Duke Nukem 3d ja Doom syöpyneet mieleen. Veri naizz.
RDR2 on muuten kiva peli mutta meinaa raivostuttaa kun se sankari kävelee niin helvetin HITAASTI.
Katoin just Pokémon Presentsin... EI VI*TU MÄ OON INNOISSANI! Diamond ja Pearl on parhaat pelit Goldin ja Silverin jälkeen, ja me saadaan niistä remaket! Pokemon Legends Arceus näytti erilaiselta ja oudolta, mutta todella mielenkiintoiselta. Ihan niin ku mun lempi pelisarjat Zelda ja Pokémon olis yhdistyny! Ne Pokémon GO jutut ei ollu kauhean siistejä (lopetin Pokémon GOn syksyllä 2017), mutta silti oli hyvä.
Onko ultrawide 32:9 näytöt hyviä first person shootereita varten? Ajopelejä ja fps-pelejä pelailen, ja nyt olisi Odyssey G9 240Hz tilattu. Ajopeleihin 32:9 näytöt on hyviä, oon kokeillu kaverilla
Pitäisi tehdä mikrokontrollerilla ohjauslogiikka yhteen prosessiin. Tekisinkö Arduinolla, C:llä vai nakuttaisinko suoraan AVR assembleria?
Vierailija kirjoitti:
Onko ultrawide 32:9 näytöt hyviä first person shootereita varten? Ajopelejä ja fps-pelejä pelailen, ja nyt olisi Odyssey G9 240Hz tilattu. Ajopeleihin 32:9 näytöt on hyviä, oon kokeillu kaverilla
On ne vaikka Battlefield pelailuun ihan hyviä
Vierailija kirjoitti:
Miksköhän NVIDIA valitsi että tuo just RTX 2060:sen ja GTX 1050 TIn takasin markkinoille? Siis 2060 on vielä semi tehokas ja yleinen paketti-koneissa, mutta 1050 TI on niin vanha ja alitehonen. Onko jollakin tietoa siitä että miksi noin vanha ja alitehonen tulee takasin.
1050 on tehty 14nm prosessilla ja 2060 12nm. Vastaavasti uudet 30xx kortit on 8nm prosessilla.
Mutuilen että näitä vanhempia kortteja saadaan valmistettua vanhemmissa tehtaissa ja 1050 on kohdennettu entry leveliksi ja 2060 value-näytönohjaimeksi. Veikkaan siis että tämä ei ole pois uusien korttien valmistuksesta.
Oliskohan se RTX 3060 nyt se RTX 30 malli jota voi ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan se RTX 3060 nyt se RTX 30 malli jota voi ostaa.
Kaikilla on jo ennakko tilattuna 3080 tai 3090 nii ei kukaa 3060 vaihtais
Olen siis toisessa kaupungissa, kaverilla, olen täällä pari päivää. Hemmetti mua ärsyttää ku tuo kaverin lapsi (10v) luulee olevansa nörtti, ku pelaa Minecraftia ja Fortnitea. Laitteena hänellä on Xbox One S. Minä olen kasannut tietokoneita paljon ja konsoleina on PS4 Pro ja Switch ja sitä ennen oli PS3. Olen kasannut kaksi pöytäkonetta. Pelaan tasohyppelyitä, japanilaisia roolipelejä ja japanilaisia seikkalupelejä. Ei tuo poika ole nörtti
Tetris Theme ja The Legend of Zelda Theme on hyviä ja klassikoita.