Ei nyt on tilanne, että on pakko pettää - sairastun fyysisesti seksittömyyden aiheuttamasta stressistä.
Surullista joutua tämä tunnustamaan.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultaseni, anna mennä. Parisuhteessa saa pettää jos ei saa 6kk seksiä. Pihtaaminen on henkistä väkivaltaa. Mene, ota myös hieronta ja shampanjaa, olet sen ansainnut❤️
Ei. Parisuhteessa ei saa pettää, sama kuinka toinen "pihtaa". Jos seksiä ei ole ja haluava osapuoli tuntee, ettei ilman pärjää, sitten asia otetaan puheeksi ja yhdessä sovitaan, että saa hakea seksin muualta. Ellei tämä sovi, sitten erotaan ja sen jälkeen voi vapaasti tehdä mitä lystää.
Ohjeistus on parisuhdepaykologilta. Jos toista ei kiinnosta hyvinvointisi ei hän välitä muutenkaan. Tietysti ap:n pitää erota eunukista, mutta nyt sitä seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos petät niin petä sitten jonkun sellaisen miehen kanssa joka on ollut aina sinkku ja vuosikausia jopa vuosikymmeniä ilman seksiä naisen kanssa niin menee se sun pettäminen sitten hyvään tarkoitukseen.
Tämä kuulostaa hyvältä mutta naiset tuntien valitsevat kuitenkin sen yhden miehen jolla on muutenkin naisia pitkä jono..
Olen 15v ollut saman miehen kanssa, enkä kyllä osaisi edes etsiä toista kumppania , varsinkaan vaan seksiin. Miten siis meinasit tämän tehdä?
Liika stressihormoni kehossa vaikuttaa hyvin moneen. Lisää mm autoimmuuni -ja niveloireita ja kolotuksia ja verenpainetta.
Seksuaaliselle ihmiselle seksittömyys on hälytystila. Oikeastaan yksin sitä kestää paremmin, mutta kun olet läsnä toisen kanssa, joka torjuu kehosi - kehosi menee stressimoodiin.
Ap
Miksi asiasta ei voi sopia miehen kanssa avoimesti? Että sinä hoidat hienotunteisesti omat tarpeesi muualla?
Mielestäni seksistä kieltäytyjillä ei ole oikeutta tuomita kumppaneitaan seksittömyyteen, vaan molemmilta täytyy löytyä ymmärrystä toisen tilanteelle. Seksittömyyshän voi olla myös väliaikaista, ja korjaantua kommunikaation parantuessa.
Itse olen nainen, joka kärsi useita vuosia haluttomuudesta. Rakastan miestäni yli kaiken, ja olimme onnettomia, kun hän joutui anelemaan seksiä. Jossain vaiheessa kerroin hänelle, että ei haittaa, jos hän käy välillä muualla. Haluan hänen olevan onnellinen, mutta en halua harrastaa seksiä vastoin tahtoani. Sen jälkeen välimme ovat entisestäänkin lähentyneet (ja seksiäkin haluan silloin tällöin).
Mitä jos alkaisit käydä säännöllisesti hierojalla ja erilaisissa kosketushoidoissa? Voisit myös hankkia hyvän apuvälineen sooloseksiin. Näillä stressihormonit vähenee ja endorfiinit virtaa.
Niin, ilmeisesti tässä pettäminen on sinullekin iso kynnys, koska olet antanut asian patoutua sisääsi. Olisiko helpompaa ottaa tämä asia puheeksi puolisosi kanssa ja sanoa, että tilanne on nyt sellainen että sinä todellakin kaipaat seksiä, kosketusta ja läheisyyttä. Tämä asia hoidetaan tavalla tai toisella ja jos puolisosi ei ole siinä mukana, niin sitten se on joku toinen. Ei tämä ole pettämistä ja suhteen ulkopuolinen seksi voi olla ihan mieletöntä kun sen hoitaa oikein.
Ai että jos aloittaja olisi mies :D
Kyllä olisi jo kerrottu että kyseinen sika voisi tehdä enemmän kotitöitä, huolehtia lapsista, huomioida naistaan, laihduttaa, ja on myös paska seksissä ja siksi naista ei kiinnosta :D
Vierailija kirjoitti:
Liika stressihormoni kehossa vaikuttaa hyvin moneen. Lisää mm autoimmuuni -ja niveloireita ja kolotuksia ja verenpainetta.
Seksuaaliselle ihmiselle seksittömyys on hälytystila. Oikeastaan yksin sitä kestää paremmin, mutta kun olet läsnä toisen kanssa, joka torjuu kehosi - kehosi menee stressimoodiin.
Ap
Korvien välistähän tuo tulee. Nyt keskustelua ja terapiaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisi jo kerrottu että kyseinen sika voisi tehdä enemmän kotitöitä, huolehtia lapsista, huomioida naistaan, laihduttaa, ja on myös paska seksissä ja siksi naista ei kiinnosta :D
Annoin noita vinkkejä, sai nuolia alas... en ymmärrä miksi
Vierailija kirjoitti:
Niin? Et ilmeisesti jaksanut lukea kommentteja.
Ap:n kannattaisi solidaarisuuden vuoksi pokata joku niistä palstan neitsyistä ulimiehistä. Kai hekin sitten todella seksittömyydessään stressaantuvat ja sairastuvat kun ap:llekin käy niin.
Vierailija kirjoitti:
Pitää ymmärtää ettei mies ole mikään kone joka käynnistyy nappia painamalla.
Mitä olet tehnyt jotta miestä kiinnostaisi?
Onko kämppä siisti? Hyvää ruokaa? Olethan hoikka ja laittautunut?
Mulla sotkunen kämppä, en osaa laittaa ruokaa ja olen läski ja silti saan päivittäin monta kertaa seksiä mun komealta mieheltä 💕
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kannattaisi solidaarisuuden vuoksi pokata joku niistä palstan neitsyistä ulimiehistä. Kai hekin sitten todella seksittömyydessään stressaantuvat ja sairastuvat kun ap:llekin käy niin.
Ihan selvästihän he ovat sairastuneet, mutta ongelmaan etsitään ratkaisua väärästä paikasta. Ei kukaan tuu ulimiehen takia elämäänsä uhraamaan. Yhtä vähän kuin uli on valmis uhraamaan elämänsä jonkun lihavan Pirkko 65 v:n seksitarpeiden takia.
Mikä siinä muutaman minuutin edestakaisin hinkutuksessa on niin tärkeää, että ilman sitä ei voi elää? Olen elänyt selibaatissa kohta 8 vuotta, eikä edes tee tiukkaa.
Enkä nyt siis auo päätäni, vaan ihan mielenkiinnosta kysyn kun haluaisin ymmärtää että miksi se on ihmisille niin tärkeää.
Olen jo yrittänyt pettää, pariinkin kertaan. Syyt täysin samat, kuin otsikossa. Meillä parisuhdetta takana jo 25 vuotta. En osaa, tai haluakaan erota. Vielä lapsia kotona ja parisuhdearki tavallaan ok. Liitto kuitenkin seksitön monestakin syystä. Vaimon hormonitoiminta, fyysiset ongelmat jne. joista syntynyt 100% seksuaalinen kylmyys. En vähättele omaakaan osuuttani. Kun tämä asia ”hiipi” suhteeseemme, oli harvenevat yhdynnät nopeita toimituksia, joilla pyrin mahd. Vähän olemaan häiriöksi tai vaivaksi.
En haluaisi erota, paljon on matkaa yhdessä taitettu ja hyviä aikoja eletty. Olen jo yrittänyt käydä vieraissa, se tuskin vaimoani edes kiinnostaisi? En vaan saa tunnetta noissa vieraissa tilanteissa. Omatunto kolkuttaa voimakkaasti, vaikka tavallaan tiedän hoitavan itseäni ja ehkäpä myös toista samassa tilanteessa olevaa. En vaan pysty. Tämä hajottaa. Ehkä tarvitsisin kumppanikseni naisen, joka olisi täsmälleen samassa tilanteessa ja kuitenkin henkisesti hyvin vahva ja luotettava? En missään nimessä haluaisi satuttaa puolisoani ja siinä samassa itseäni. Harmittaa ja masentaa, että kypsä aikuisikä, jossa seksi voisi olla estotonta ja kiireetöntä menee selibaatissa ja omin käsin paineita poistaen.
Ehkäpä tämän kirjoittaminen on osa oma terapiaa?
Mies53, ymmärrän sinua hyvin. Olin 8v täysin ilman seksiä, mitään seksiä, avioliitossa. Se oli minulle todella raskasta aikaa. Mies on aseksuaali.
Päädyin eroamaan vaikka rakastimme ja olisin saanut luvan kanssa hoitaa asian nätisti muualla. Mutta en halunnut siihenkään lähteä.
Syitä? En halunnut olla liitossamme se pettäjä. En ole ikinä ketöän pettänyt enkä kokenut, että luvallisuus olisi poistanut aviorikoksen syyllisyyttä.
Enkä halunnut käyttää jotakuta hyvää ja herkkää miestä hyväksi. En liioin halunnut rakastella luonteeltaan sellaisen miehen kanssa, jolle tuo sieluton tilanne olisi ollut ok.
En nähnyt muuta ulospääsyä kuin avioeron. Olemme ex-miehen kanssa edelleen hyviä ystäviä mutta minulla on onneksi sittemmin löytynyt miesystävä, jonka kanssa olemme samalla aaltopituudella kaikessa.
Täyttä seksittömyyttä suhteessa jokainen jaksaa aikansa, mutta kyllä se raja tulee joskus vastaan mikäli itse on seksuaalinen olento.
Kannustan sinua ap valitsemaan oikein kaikkia, myös itseäsi kohtaan. Sinullakin on vain yksi elämä.
Eikä avioeron tarvitse olla brutaali ja tuhoava kokemus. Mikäli kohtelet puolisoasi hyvin ja hän rakastaa sinua, ystävyys voi surun jälkeen jäädä jäljelle.
Raskasta ja työlästä eroaminen muuttoineen toki hetkellisesti on. Myös taloudellisesti tietenkin tulee takkiin - jo siinä, että jatkossa ei ole enää toista maksamassa taloutesi kuluja - mutta elämässä kaikkea ei tule mitata euroilla.
Sydämellä ratkaisut löytyvät. Jää taikka lähtee, se pitää tehdä oikeista syistä, jolloin onnettomuuteensa jääväkään ei toivon mukaan katkeroidu eikä sairastu.
Kaikkea hyvää elämääsi, ap! Olet arvokas.
Kas kun tämä nainen saanut noin älytömän määrän alapeukkuja, tyypillistä. Jos mies olisi tuossa kirjoittaja, olisi tullut vaikka kuinka selkäntaputtelua, ja juu ei sun tarvii kärsiä mene japetä , sulla oikeus.
Näin se vaan menee,ikävä kyllä.
Ummärrän APtä oikein hyvin, aikoinaan itkin monet yöt miehen kuorsatessa vieressä.
Mutta nyt asiat hyvin, en edes tajua mitä tuolloin tapahtuikaan, kun ei minua halunnut, vaikka sanovat että olen todella haluttava ja kaunis ja vaikka mitä...ja ukot kuolas perääni. Niin vaan oli.
Zemppiä paljon sulle ap, tee mitä itse parhaaksi näet, sun elämä on, ei muiden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää ymmärtää ettei mies ole mikään kone joka käynnistyy nappia painamalla.
Mitä olet tehnyt jotta miestä kiinnostaisi?
Onko kämppä siisti? Hyvää ruokaa? Olethan hoikka ja laittautunut?
Mulla sotkunen kämppä, en osaa laittaa ruokaa ja olen läski ja silti saan päivittäin monta kertaa seksiä mun komealta mieheltä 💕
Emakko on kaunis karjun silmissä
Mitä tämä tarkoittaa? Haluatko vaihtaa sukupuoltasi vai? Eikö kehossasi ole mitään muuta kuin seksi? Mitä jos vaikka aloittaisit liikunnan, niin saisit kehollesi muitakin kokemuksia.