Ei nyt on tilanne, että on pakko pettää - sairastun fyysisesti seksittömyyden aiheuttamasta stressistä.
Surullista joutua tämä tunnustamaan.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Ai että jos aloittaja olisi mies :D
Kyllä olisi jo kerrottu että kyseinen sika voisi tehdä enemmän kotitöitä, huolehtia lapsista, huomioida naistaan, laihduttaa, ja on myös paska seksissä ja siksi naista ei kiinnosta :D
Vanha viisaus taas:
Jos mies pettää, on hän sika. Luonnollisesti. Mutta jos nainen pettää, tekee hän sen siksi, että miehensä on sika.🤪
Muutoin: seksittömässä suhteessa eläminen on erittäin raastavaa. Aikuisten oikeasti.
M58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että jos aloittaja olisi mies :D
Kyllä olisi jo kerrottu että kyseinen sika voisi tehdä enemmän kotitöitä, huolehtia lapsista, huomioida naistaan, laihduttaa, ja on myös paska seksissä ja siksi naista ei kiinnosta :D
Vanha viisaus taas:
Jos mies pettää, on hän sika. Luonnollisesti. Mutta jos nainen pettää, tekee hän sen siksi, että miehensä on sika.🤪
Muutoin: seksittömässä suhteessa eläminen on erittäin raastavaa. Aikuisten oikeasti.
M58
Ei pidä muuten kutiansa..Miehet pettää ihan vaankun haluavat jotakuta, ei siihen tarvita halutonta vaimoa.
Miehet pettävät kun haluavat ja se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Mies53, ymmärrän sinua hyvin. Olin 8v täysin ilman seksiä, mitään seksiä, avioliitossa. Se oli minulle todella raskasta aikaa. Mies on aseksuaali.
Päädyin eroamaan vaikka rakastimme ja olisin saanut luvan kanssa hoitaa asian nätisti muualla. Mutta en halunnut siihenkään lähteä.
Syitä? En halunnut olla liitossamme se pettäjä. En ole ikinä ketöän pettänyt enkä kokenut, että luvallisuus olisi poistanut aviorikoksen syyllisyyttä.
Enkä halunnut käyttää jotakuta hyvää ja herkkää miestä hyväksi. En liioin halunnut rakastella luonteeltaan sellaisen miehen kanssa, jolle tuo sieluton tilanne olisi ollut ok.
En nähnyt muuta ulospääsyä kuin avioeron. Olemme ex-miehen kanssa edelleen hyviä ystäviä mutta minulla on onneksi sittemmin löytynyt miesystävä, jonka kanssa olemme samalla aaltopituudella kaikessa.
Täyttä seksittömyyttä suhteessa jokainen jaksaa aikansa, mutta kyllä se raja tulee joskus vastaan mikäli itse on seksuaalinen olento.
Kannustan sinua ap valitsemaan oikein kaikkia, myös itseäsi kohtaan. Sinullakin on vain yksi elämä.
Eikä avioeron tarvitse olla brutaali ja tuhoava kokemus. Mikäli kohtelet puolisoasi hyvin ja hän rakastaa sinua, ystävyys voi surun jälkeen jäädä jäljelle.
Raskasta ja työlästä eroaminen muuttoineen toki hetkellisesti on. Myös taloudellisesti tietenkin tulee takkiin - jo siinä, että jatkossa ei ole enää toista maksamassa taloutesi kuluja - mutta elämässä kaikkea ei tule mitata euroilla.
Sydämellä ratkaisut löytyvät. Jää taikka lähtee, se pitää tehdä oikeista syistä, jolloin onnettomuuteensa jääväkään ei toivon mukaan katkeroidu eikä sairastu.
Kaikkea hyvää elämääsi, ap! Olet arvokas.
Kiitos.
Itselle ei olisi ookoo että toinen hankkii seksin muualta. Tai siis voisi hakea mutta siihen loppuisi yhteinen taival ja tavarat saisi myös kantaa ulos.
Sisko ja sen veli....