Täällä joskus kysellään, että miltä se kiva naapurintyttö sitten näyttää. No tässäpä esimerkki.
Kyseessä ihan vaan netissä vastaan tullut satunnainen kuva, en siis tiedä kyseistä henkilöä, mutta kuva edustaa hyvin sitä, millaisia "naapurintyttöjä" minä pidän viehättävänä.
https://i.pinimg.com/564x/2e/f1/5e/2ef15e17a7e0832524f8df2dafecaba4.jpg
Kommentit (619)
Vierailija kirjoitti:
Naapurintyttö eivät keskimäärin ole noin kauniita. Sanot kiva, tarkoitat kaunis.
Kyllä minun naapurissa on kauniita tyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vai siis kuvitteletteko, että nuo ovat hänen omia vaatteitaan eikä hänelle kukaan niitä tarjoa mainostettavaksi?
En tiedä, näkyy kyllä mainostavat että nyt oli se ja se rätti hyvässä allessa ja henkkamaukka on kovassa suosiossa... Eiköhän tuo osta riepunsa itse kun ei seuraajiakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Näkyy olevan joku muotibloggaaja. Eli tekee rahaa esittelemällä vaatteita (= malli).
Vähän säälittäväksi menee jo :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyy olevan joku muotibloggaaja. Eli tekee rahaa esittelemällä vaatteita (= malli).
Ällisyttävät 4000 seuraajaa instanssa onnistunut 10 vuodessa haalimaan, rahaa tulee varmasti ovista ja ikkunoista.
Kuka tahansa voi laittaa rättikuvia instaan, mutta ei se hänestä mallia tee. Uskomatonta inttämistä.
Eli kuvittelet, että hän ostaa itse nuo vaatteet? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mallihan tuo on, meikattu ja stilisoitu, ei kyllä mikä tahansa naapurintyttö. Eikä taatusti huoli mitä tahansa ukkelia, vaan on varmasti tietoinen tasostaan.
Miten ihmeessä naapurin tytön pitää huolia mikä tahansa ukkeli? Hyi hlvtt, ajatuskin etoo, ei kenenkään naapurin tytön pidä, näytti miltä tahansa.
Tämä on muuten mielenkiintoinen keskustelu. En ole koskaan tullut aiemmin ajatelleeksi, että itse asiassa termi naapurin tyttö on sellainen hieman vähättelevä nimitys tytölle/naiselle, jolla hänet tavallaan tehdään helpommin lähestyttäväksi kaikille huonolla itsetunnolla varustetuille könsikkäille. "Naapurin tyttö" pitää siis sisällään söpöyden, haluttavuuden ja "naapurina" helpon saatavuuden. Miesten unelmissa siis. Naapurin tyttö ei ole liian kaunis, jotta sitä uskaltaa lähestyä. Mutta naapurin tyttö ei todellakaan ole mitenkään sellainen random/tavallinen nainen kuten tuo määrittely antaisi ymmärtää. Naapurin tyttö on kuitenkin aina haluttava.
Itse asiassa naapurintyttö on kaikkein vaikeimmin saatava, koska sellaiset pariutuu nuorena ja ovat pysyvissä suhteissa. Kun mennään 20+, niin vapaina on nämä töröhuulityhjäpäät, kun naapurintytöt jo suunnitelevat perhettä ja omakotitaloa mukavan kumppaninsa kanssa.
Nyt olet kyllä väärässä. Noin saattoi olla vielä 50 vuotta sitten, mutta nyt naapurintyttö voi olla vaikka ikisinkku, jota ei perhe kiehdo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällisyttävät 4000 seuraajaa instanssa onnistunut 10 vuodessa haalimaan, rahaa tulee varmasti ovista ja ikkunoista.
Kuka tahansa voi laittaa rättikuvia instaan, mutta ei se hänestä mallia tee. Uskomatonta inttämistä.
Eli kuvittelet, että hän ostaa itse nuo vaatteet? :D
Sinä kuvittelet että henkkamaukka sponssaa rapaon takana jotain tusinabloggaajaa jolla on 4000 seuraajaa? :-)
Vierailija kirjoitti:
Panisin!!
Keijo68
Toiveajattelua kun Keijolla ei jöpötä edes kourallisella sinisiä pillereitä.
Naapurin tyttö on usein sellainen, jonka elämää on seurannut sivusta jo vuosia, eli vähän tuttu ja tavallinen. Ikäeroa voi olla muutama vuosi ja siksi ei ole lapsena ystävystytty, vaikka onkin ehkä leikitty kurahousuissa samalla hiekkalaatikolla. Naapurin tyttö on nähty monta kertaa verkkareissa haravoimassa pihaa ja tekemässä lumitöitä ilman meikkejä. Joskus tyttö lähtee juhlimaan oikein hienona. Naapurin tyttö ottaa aurinkoa kesällä bikineissä. Eli naapurintyttöä on helppo verrata tyttöystävään, joka myös tekee kaikkea tavallista.
Mä olen edelleen sitä mieltä, että miehille kaikki käy, kunhan on hoikka ja enempi siro kuin harteikas. Nämä Linkitetyt kuvat tukee hyvin tätä väitettä.
Olen kuin "naapurintyttö", tyyliltäni ja harrastuksiltani, olen kasvoista ihan nättikin. Mutta olen 180cm ja harteikas, painoa bmi:n yläpäässä 78kg, lihasta löytyy, vaikken täysin fit olekaan. En täysin plösö siis. Eli rumasti sanottuna olen kai amatsoni. Ja eipä ole miehiä näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25 000 seuraajaa pinterestissä. Juu, ihan tavis joo..
Palstan naisten mielestä naapurintytön kuuluu olla ruma ja lihava. Varsinkin palstamiehelle sopivan naapurintytön. Vaikka laihduttamalla ja laittautumalla naisesta saisi nätin naapurintytön, niin ei, rumuus ja lihavuus täytyy hyväksyä ja haluta.
Nyt en kyllä ihan ymmärrä. Tuo nainen/tyttö on ihan peruspirkko. Ei kaunis, ei ruma, vaan ihan tavallinen. Miksi täällä huudellaan malleista ja instakissoista, kun kuvan nainen ei ole kumpaakaan.
En nyt tietenkään sano että jokaiselle nurkkapeikolle olisi nyt kotiovelle tuotava tuollainen naapurintyttö, ei missään tapauksessa. Se olisi karmea kohtalo kenelle tahansa naiselle. Mutta ketjun pointti olikin esitellä naapurintyttö, ja soins onnistuttiin.
N38
Vierailija kirjoitti:
Palstan naisten mielestä naapurintytön kuuluu olla ruma ja lihava. Varsinkin palstamiehelle sopivan naapurintytön. Vaikka laihduttamalla ja laittautumalla naisesta saisi nätin naapurintytön, niin ei, rumuus ja lihavuus täytyy hyväksyä ja haluta.
Parinmuodostus on luonnonvalintaa. Mitäpä kommenttiisi voisi muuta vastata?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen edelleen sitä mieltä, että miehille kaikki käy, kunhan on hoikka ja enempi siro kuin harteikas. Nämä Linkitetyt kuvat tukee hyvin tätä väitettä.
Olen kuin "naapurintyttö", tyyliltäni ja harrastuksiltani, olen kasvoista ihan nättikin. Mutta olen 180cm ja harteikas, painoa bmi:n yläpäässä 78kg, lihasta löytyy, vaikken täysin fit olekaan. En täysin plösö siis. Eli rumasti sanottuna olen kai amatsoni. Ja eipä ole miehiä näkynyt.
Mietin vaan, että miten harteikas mahdat olla. Jotkut on leveämpiä ja jotkut kapeampia, mutta harva on ihan poikkeuksellisen harteikas. Mitä jos hoikistuisit huomattavasti, niin näyttäisitkö enää niin amatsonilta? Olen nähnyt siroja ja hoikkia, mutta pitkiä naisia paljon.
Itse olen luonnostaan sirorakenteinen mies. Olen tietoisesti kasvattanut itseäni kuntosallilla, koska en ole mieleltäni siro mies, vaan haluan näyttää miehekkäämmältä. Aina voi yrittää tehdä asialle jotain.
Vierailija kirjoitti:
Nyt en kyllä ihan ymmärrä. Tuo nainen/tyttö on ihan peruspirkko. Ei kaunis, ei ruma, vaan ihan tavallinen. Miksi täällä huudellaan malleista ja instakissoista, kun kuvan nainen ei ole kumpaakaan.
En nyt tietenkään sano että jokaiselle nurkkapeikolle olisi nyt kotiovelle tuotava tuollainen naapurintyttö, ei missään tapauksessa. Se olisi karmea kohtalo kenelle tahansa naiselle. Mutta ketjun pointti olikin esitellä naapurintyttö, ja soins onnistuttiin.
N38
Kommenttien pointti onkin ehkä se, että jokaiselle ei-Chadille pitäisi tuoda epätavallisen epäviehättävä nainen tai ainakin se on se taso, mitä on kohtuullista odottaa. "Luuletko olevasi joku miesmalli, jos haluat taviksen?!"
Vierailija kirjoitti:
N38
Sinäpä se tykkäät pirkoista ja peikoista. Sinä varmaan olet joku missi?
Perkeleelliset naapurit kirjoitti:
Miksi minun naapurintyttöni sitten ovat kovaäänisiä, kouvolatukkaisia ja tatuoituja, jotka voisi kiinnittää härkärenkaastaan ala-aulan patteriin?
Mikä hel..etti on kouvolatukka.....reps.
Koskaan kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan, että miten harteikas mahdat olla. Jotkut on leveämpiä ja jotkut kapeampia, mutta harva on ihan poikkeuksellisen harteikas. Mitä jos hoikistuisit huomattavasti, niin näyttäisitkö enää niin amatsonilta? Olen nähnyt siroja ja hoikkia, mutta pitkiä naisia paljon.
Itse olen luonnostaan sirorakenteinen mies. Olen tietoisesti kasvattanut itseäni kuntosallilla, koska en ole mieleltäni siro mies, vaan haluan näyttää miehekkäämmältä. Aina voi yrittää tehdä asialle jotain.
Leveille hartioille naisella ei voi. Mutta muuten samaa mieltä, että mies haluaa korostaa miehisiä ja nainen naismaisia ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä kuulostaa :) Olen itse ujo naisten suhteen ja pitkien naisten kohdalla vielä ajattelen, että en ole tarpeeksi pitkä ja miehekäs heille. Kerran ihastuin pituiseeni naiseen, jonka painoindeksi oli myös siellä bmi:n yläpäässä, mutta nainen oli kuitenkin liikunnallinen ja iloinen persoona. Mutta en uskaltanut mitään aloitetta tehdä
-M183cm