Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa minulle, millainen 35+ nainen voi löytää oikeasti parisuhteen?

Vierailija
12.02.2021 |

Onko siis edes nykyään mahdollista? Onko se nuorempien naisten haikailu kansainvälinen uusi ilmiö vai rajautuuko vain Suomeen?

Miksi monet haluavat niin nuoria naisia, kun eivät välttämättä kuitenkaan ole heti perustamassa mitään suurperhettä sen nuoren naisen kanssa, eikä kovin nuori nainen itsekään yleensä sellaista halua. Vai onko niin, että nuoret tytöt kelpaavat vaimoiksi ja parisuhteeseen lähinnä statussyistä?

Nimittäin vain noin 10 vuotta sitten vielä miehet etsivät suunnilleen ikäisiään tai vain muutaman vuoden nuorempia naisia. Nykyään tilanne on muuttunut todella radikaalisti ilmeisesti.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on toitotettu viimeiset viisi vuotta ja ylikin sitä, kuinka yli 35-vuotiaat naiset ovat ns. mennyttä kalua parisuhdemielessä. Millaisia sitten ovat ne iäkkäämmät naiset, jotka kelpaavat kuitenkin miehille parisuhteisiin ja jopa avioliittoihin nykyisin?

En tarkoita heitä, jotka ovat pariutuneet ennen nykytrendiä ja ovat edelleen yhdessä, sillä he ovat pariutuneet silloin, kun vielä normaalitkin ja iäkkäämmät saattoivat löytää kumppanin.

Vierailija
2/38 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin mielestä haamuraja menee jo 25 vuodessa, mutta uskoisin, että he ovat miehissäkin vähemmistössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen millä on pulssi, kaikki miehet ei tarvitse sitäkään. Mun yksi existä on vapaana. Saat sen. Se seurustelee minkä vaan kanssa.

Vierailija
4/38 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää vain treenata hulluna ja muuten pysyä hoikkana? Millainen naama pitäisi olla? Millaiset hiukset? Millainem koulutus, työ ja asunto? Saako olla lemmikkejä vai onko se edelleen pitkä miinus miehille?

Vierailija
5/38 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää vain treenata hulluna ja muuten pysyä hoikkana? Millainen naama pitäisi olla? Millaiset hiukset? Millainem koulutus, työ ja asunto? Saako olla lemmikkejä vai onko se edelleen pitkä miinus miehille?

Jos tällaista on elämän oltava löytääkseen sohvalla piereskelevän miehen, niin on parempi olla ilman.

Vierailija
6/38 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis ideaalitilanteessa kiinnostaisi se, millaisia naisia ne normaalipainoiset ja fiksut miehet kaipaavat. Kyllä mäkin voisin saada vähällä vaivalla varmaan jonkun ylipainoisen ja sosiaalisilta taidoiltaan aivan onnettoman, mutta kunpa saisin sellaisen normaalin, suunnilleen kaltaiseni miehen, jolla olisi edes melko normaalit elämäntavat.

Vierailija
7/38 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruspositiivinen, hauska, kaunis, fiksu, erilainen kuin muut, puhelias, seksikäs, ärsyttävä, himokas, hullu, loistava kokki, sekopää suuttuessaan, uskomaton, omaperäinen.

Siinä joitakin adjektiiveja joilla mua on kuvailtu ja parisuhteeseen on ollut tunkua jopa sen hurjan 35:n rajapyykin jälkeenkin. Nytkin olisi kolme tarjokasta, mutten valitettavasti ole rakastunut yhteenkään.

Pää pystyyn, hyvä itsetunto auttaa todella pitkälle.

N39

Vierailija
8/38 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka osaa tarvittaessa hypätä elämän virtaan kiinni ja elää hetkessä. Ei tee heti alkuun liian pitkälle ulottuvia suunnitelmia tai odota heti alkuun liikoja, vaan katsoo miten asiat etenee ja millainen ihminen toinen on. Hyvää on myös jos pitää itsestään huolta niin fyysisesti kuin henkisesti, on sivistynyt ja perillä asioista sekä tietenkin suhtautuu elämään yhä intohimoisesti ja on valmis kokeilemaan ja oppimaan uutta. Jos on tottunut elämään pelkkää pintaa niin tuossa iässä ei välttämättä löydä enää mitään hyvää.

Vierailija
9/38 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruspositiivinen, hauska, kaunis, fiksu, erilainen kuin muut, puhelias, seksikäs, ärsyttävä, himokas, hullu, loistava kokki, sekopää suuttuessaan, uskomaton, omaperäinen.

Siinä joitakin adjektiiveja joilla mua on kuvailtu ja parisuhteeseen on ollut tunkua jopa sen hurjan 35:n rajapyykin jälkeenkin. Nytkin olisi kolme tarjokasta, mutten valitettavasti ole rakastunut yhteenkään.

N39

Siis oletko sen 35 jälkeen törmännyt miehiin jotka itse kelpuuttaisit suhteeseen ja he sinut? Ei sillä, minusta, ei ole kyllä mimkäänlaiset miehet kiinnostuneita mutta olenkin vastakohta kaikelle mitä luettelit.

Vierailija
10/38 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N39

Samoilla adjektiiveilla minua kuvattu ja tunkiua ollut aina suhteeseen ja on yhä edelleen. Ainoa vaan, että miehet haluavat tällaisen naisen kyllä iskeä, mutta parisuhdetta ei sitten jaksetakaan ko pari vuotta. Siinä kohtaa ruvetaan katselemaan nuorempia. Näin ollut tosiaan siitä asti kun täytin 27.

Toinen N39

Vierailija
11/38 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin 37 vuotiaana 10 vuotta nuoremman miehen. Tästä reilu 5v eteenpäin ja ollaan edelleen yhdessä. Olen ihan tavallinen, kiltti, nauravainen hauska ja nuorekas. Täytyy kyllä myöntää et mies on vähän sellainen mammanpoika ja siksi me varmaan sovitaan yhteen.

Vierailija
12/38 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ålykäs, huumorintajuinen, itseäinen, hygieeninen, halukas, avarakatseinen, omillaan toimeentuleva, hyväksyy että maailmassa on muunkinlaisia ihmisiä kuin hän itse. Siis fiksu nainen!

Tapasimme hänen ollessaan 44-vuotias ja hän on maailman ihanin nainen.

M

Vierailija
13/38 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan haluaisi yhtään 35v. nuorempaa.

M48

Vierailija
14/38 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se mene niin että vapaat yli 35-vuotiaat miehet ovat parisuhdekelvottomia?

Vierailija
15/38 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä ratkaisee ennen kaikkea:

1) Kuinka muorilta näytät, eli kuinka rupsahtanut olet. Kolmevitonen voi näyttää ulkoisesti kaksvitoselta tai lähemmäs viisikymppiseltä.

2) Onko lapsia samassa taloudessa rasitteena.

3) taloudellinen tilanne. Jos miehenä omistaa omaisuutta lähemmäs nelikymppisenä, niin on se kynnys ottaa samaa ikäluokkaa oleva nainen, joka asuu vuokralla, eikä omista konkreettisesti juuri mitään. Siitä on hyvin vaikeaa lähteä rakentamaan vakavaa suhdetta pitkällä tähtäimellä. Seksisuhde on asia erikseen.

Mutta summasummaarum, yleensä jos ei ketään löydä, niin silloin on omaan tasoonsa nähden liian kovat kriteerit. Melkeinpä aina joku jonkun saa, jos vain kelpuuttaa. Jotkut on ikisinkkuja, kun kukaan ei ikinä kelpaa ja jotkut löytää aina heti uuden parisuhteen edellisen päätyttyä.

Vierailija
16/38 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei kysele miksi 35 vuotias nainen ei saa miestä. Jotain selkärankaa pitäisi olla.

Vierailija
17/38 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N39

Siis oletko sen 35 jälkeen törmännyt miehiin jotka itse kelpuuttaisit suhteeseen ja he sinut? Ei sillä, minusta, ei ole kyllä mimkäänlaiset miehet kiinnostuneita mutta olenkin vastakohta kaikelle mitä luettelit.

Olen toki. Seurustellutkin pariin otteeseen. Suhteet ovat päättyneet mun aloitteestani. Esim. toinen näistä miehistä ehti jo kosimaankin, mutta mulle tarjottiin töitä ulkomailta. Tartuin tarjoukseen.

Olen ihan tyytyväinen itseksenikin. Enkä rakastu helposti, voin tykätä paljon, muttei rakkautta voi pakottaa.

Vierailija
18/38 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kilteille miehille kelpaisi. Kysymys kuuluukin kelpaako tuollaiselle naiselle kokemattomampi hiljainen ujo mies? Juurikin niin.🥺

Vierailija
19/38 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nimittäin vain noin 10 vuotta sitten vielä miehet etsivät suunnilleen ikäisiään tai vain muutaman vuoden nuorempia naisia. Nykyään tilanne on muuttunut todella radikaalisti ilmeisesti."

Niin ai siis sinun ikäluokkasi miehet etsivät 10 vuotta sitten ikäisiään? Varmaan kuule käynyt nyt niin että ne ketkä pariutuivat silloin oman ikäluokkansa kanssa, ovat sillä tiellä vieläkin. Eli varattuja. Sitten on nämä ketkä eivät päässeet pariutumaan oman ikäisten kanssa niin he ovat sopeutuneet tilanteeseen ja laajentaneet nuorempiin.

Vierailija
20/38 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa yli 20 vuotias miehille.

N24

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan