Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa minulle, millainen 35+ nainen voi löytää oikeasti parisuhteen?

Vierailija
12.02.2021 |

Onko siis edes nykyään mahdollista? Onko se nuorempien naisten haikailu kansainvälinen uusi ilmiö vai rajautuuko vain Suomeen?

Miksi monet haluavat niin nuoria naisia, kun eivät välttämättä kuitenkaan ole heti perustamassa mitään suurperhettä sen nuoren naisen kanssa, eikä kovin nuori nainen itsekään yleensä sellaista halua. Vai onko niin, että nuoret tytöt kelpaavat vaimoiksi ja parisuhteeseen lähinnä statussyistä?

Nimittäin vain noin 10 vuotta sitten vielä miehet etsivät suunnilleen ikäisiään tai vain muutaman vuoden nuorempia naisia. Nykyään tilanne on muuttunut todella radikaalisti ilmeisesti.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olin ap sinusta kiinnostunut, mutta olit tosi ilkeä minulle :(

Vierailija
22/38 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtaisesta kokemuksesta voin kertoa millainen olin, kun löysin miehen, jonka kanssa ollaan oltu naimisissa kohta 20 vuotta.

Olin 37 vuotias, hoikka, näytin huomattavasti nuoremmalta, satsasin ulkonäköön ja kuntoilin. Olin iloinen, hyvä kuuntelija ja keskustelija, halukas seksiin. Ei lapsia, eikä lemmikkejä.

Vaikka joku tuolla aikaisemmin väitti, ettei varakkaat nelikymppiset kiinnostu tosimielellä naisesta, jolla ei ole mitään omaisuutta, näin kuitenkin kävi. Olin pienipalkkainen ja asuin vuokralla. Miehellä taas oma firma ja useita asuntoja. Netin treffipalstalta toisemme pongattiin ja se oli menoa ekoista treffeistä lähtien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Kaikenikäiset löytävät rakkautta, jotkut vielä vanhainkodissa. Minä löysin uuden rakkauden 46-v

Vierailija
24/38 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä uskot että pariutumiseen on joku ikäraja niin se sitten varmaan sun kohdalla pätee. Yllättäen kuitenkin monet yli kolmekymppiset naiset löytää kumppanin, jopa vaikka on lapsiakin. Asian voi ajatella niinkin että kun ei ole statushot-nainen eli 19v malli, on parempi mahdollisuus löytää aitoa rakkautta kuin niillä on.

Vierailija
25/38 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä ratkaisee ennen kaikkea:

1) Kuinka muorilta näytät, eli kuinka rupsahtanut olet. Kolmevitonen voi näyttää ulkoisesti kaksvitoselta tai lähemmäs viisikymppiseltä.

2) Onko lapsia samassa taloudessa rasitteena.

3) taloudellinen tilanne. Jos miehenä omistaa omaisuutta lähemmäs nelikymppisenä, niin on se kynnys ottaa samaa ikäluokkaa oleva nainen, joka asuu vuokralla, eikä omista konkreettisesti juuri mitään. Siitä on hyvin vaikeaa lähteä rakentamaan vakavaa suhdetta pitkällä tähtäimellä. Seksisuhde on asia erikseen.

Mutta summasummaarum, yleensä jos ei ketään löydä, niin silloin on omaan tasoonsa nähden liian kovat kriteerit. Melkeinpä aina joku jonkun saa, jos vain kelpuuttaa. Jotkut on ikisinkkuja, kun kukaan ei ikinä kelpaa ja jotkut löytää aina heti uuden parisuhteen edellisen päätyttyä.

Miksi miestä kiinnostaa naisen omaisuus, jos hänellä on sitä jo omasta takaa? Ymmärrän että köyhää miestä voisi kiinnostaa, mutta jos mies on oman omaisuutensa jo kerännyt niin mitä se haittaa jos nainen asuu vuokralla? 

Mä siis asun vuokralla. Olen täysin velaton ja voin ottaa lainaa tulevaisuudessa jos haluan ostaa vaikka pienen talon tms. En ole ikinä tullut ajatelleeksi, että miehellä olisi vaikea lähteä rakentamaan suhdetta kanssani sen takia, etten ole vielä niin tehnyt.

Vierailija
26/38 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kilteille miehille kelpaisi. Kysymys kuuluukin kelpaako tuollaiselle naiselle kokemattomampi hiljainen ujo mies? Juurikin niin.🥺

Tämä!

Vierailija
27/38 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tavannut nykyisen mieheni 35-vuotiaana, hän on saman ikäinen kun minäkin. Sen jälkeenkin olis ollut erilaisia tarjokkaita, mut mulla oli jo tämä nykyinen puoliso. Olen kuulemma hassu, hauska, outo, nätti, fiksu. Tiedä sitten. Vaalea, lyhyet hiukset, vihreät silmät, pisamia. Normaali painoinen, harrastan lukemista, joogaa,hölkkään.Ihan tavallinen nainen kai olen. On tuo puoliso tuos viihtynyt jo kymmenen vuotta.

Vierailija
28/38 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin tuosta edellisestä, et kun tavattiin miehen kanssa, Olin 14-vuotiaan tyttären äiti. Miehellä ei ole lapsia. Hyvissä väleissä tytär ja isäpuoli vieläkin, on ollut kyllä kun isä tytölle.

Vierailija
29/38 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun miehenii halusi vanhemman naisen:)

olin 36v 3 lapsen yh. Miehelleni oli tärkeää se että olin (ja olen) älykäs enkä mikään kauko-ohjattava vaan itsenäinen nainen. Tuskin haittaa oli siitäkään että olin pieni, siro ja kauniisti pukeutuva.

Toki vieläkin yli 20v jälkeen

Vierailija
30/38 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki johtuu naisten kevytkenkäisyydestä. Kaikki miehet haluavat nuorta ja parisuhteeseen vähän kokenutta, näin on aina ollut ja näin se tulee aina olemaan. Se mikä on muuttunut, on naisten suhtaituminen irtoseksiin, mikä tuhoaa parisuhteet kokonaan, mutta muutos tapahtuu tietenkin sieltä vähemmän haluttavasta päästä, eli nuoret ja kauniit voivat vielä saada suhteen siinä missä vähemmän viehättävät joutuvat tyytymän seksisuhteisiin ja miehiin, jotka pyörittävät montaa suhdetta kerralla antaen ymmärtää, että olisivat tosissaan kiinnostuneita...

Vierailija
31/38 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki johtuu naisten kevytkenkäisyydestä. Kaikki miehet haluavat nuorta ja parisuhteeseen vähän kokenutta, näin on aina ollut ja näin se tulee aina olemaan. Se mikä on muuttunut, on naisten suhtaituminen irtoseksiin, mikä tuhoaa parisuhteet kokonaan, mutta muutos tapahtuu tietenkin sieltä vähemmän haluttavasta päästä, eli nuoret ja kauniit voivat vielä saada suhteen siinä missä vähemmän viehättävät joutuvat tyytymän seksisuhteisiin ja miehiin, jotka pyörittävät montaa suhdetta kerralla antaen ymmärtää, että olisivat tosissaan kiinnostuneita...

Perustrollaushan tää, mutta kerro nyt sitten vielä mitä järkeä yhdenkään naisen on olla parisuhteessa, kun jokainen kuitenkin ikääntyy. Jos kerran muiden naisten siveys on ainoa miesten hedonismia estävä tekijä. Niin, ei mitään.

Vierailija
32/38 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustrollaushan tää, mutta kerro nyt sitten vielä mitä järkeä yhdenkään naisen on olla parisuhteessa, kun jokainen kuitenkin ikääntyy. Jos kerran muiden naisten siveys on ainoa miesten hedonismia estävä tekijä. Niin, ei mitään.

Ei ole mikään persutrollaus vaan ihan seksuaalisuuden perusteita. Tavallaan omituista, että naiset eivät pysty enää tällaista perusasiaa tunnustamaan. Iällä on merkistystä vain suhteeseen ryhdyttäessä, ikääntyminen ei vaikuta naisen haluttavuuteen sinänsä, jos mies on jo sitounutut. Päin vastoin, naisen haluttavuuden voi myös teoreettisesti ennustaa kasvavan suhteen edetessä, eli naisen ikääntyessä.

Vierailija
33/38 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun aloittajan ongelma on se sama, kuin muidenkin naisten, että et huomaa, kuin ne Jere Karalahden kaltaiset psykopaattimiehet.

Itse olen tasan kaksi kertaa seurustellut ja molemmat naiset olivat minua vanhempia. Nyt en ole 10-vuoteen päässyt naisten kanssa tekemisiin ollenkaan.

Vierailija
34/38 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruspositiivinen, hauska, kaunis, fiksu, erilainen kuin muut, puhelias, seksikäs, ärsyttävä, himokas, hullu, loistava kokki, sekopää suuttuessaan, uskomaton, omaperäinen.

Siinä joitakin adjektiiveja joilla mua on kuvailtu ja parisuhteeseen on ollut tunkua jopa sen hurjan 35:n rajapyykin jälkeenkin. Nytkin olisi kolme tarjokasta, mutten valitettavasti ole rakastunut yhteenkään.

Pää pystyyn, hyvä itsetunto auttaa todella pitkälle.

N39

Kiitos viestistäsi, kuvailit minut. Ehkä minulla on vielä toivoa!

Vierailija
35/38 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään persutrollaus vaan ihan seksuaalisuuden perusteita. Tavallaan omituista, että naiset eivät pysty enää tällaista perusasiaa tunnustamaan. Iällä on merkistystä vain suhteeseen ryhdyttäessä, ikääntyminen ei vaikuta naisen haluttavuuteen sinänsä, jos mies on jo sitounutut. Päin vastoin, naisen haluttavuuden voi myös teoreettisesti ennustaa kasvavan suhteen edetessä, eli naisen ikääntyessä.

Silti osa miehistä haikailee nuoremman perään, vaikka olisi naisen ensimmäinen ja ainoa mies. Maaseudulla on hairahduttu piikoihin kauan ennen naisten seksuaalisuuden vapautumista, vaikka oma ikääntynyt emäntä ei olisi nähnyt ennen avioliittoa alastonta miestä edes valokuvissa.

PS Perus, ei persu...

Vierailija
36/38 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua tulee noin 20 v. pojatkin pokailemaan, vaikka olisin mieheni kanssa baarissa.

Vierailija
37/38 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka pystyy esittämään lääkärintodistuksen että kersoja EI OLE tulossa, ja sellainen jolla on esittää tiliote jossa + merkin jälkeen kilo-luokkaa oleva saldo.

Vierailija
38/38 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä löysin 37 vuotiaana 10 vuotta nuoremman miehen. Tästä reilu 5v eteenpäin ja ollaan edelleen yhdessä. Olen ihan tavallinen, kiltti, nauravainen hauska ja nuorekas. Täytyy kyllä myöntää et mies on vähän sellainen mammanpoika ja siksi me varmaan sovitaan yhteen.

Ei sen kaverin nimi vain ole jani?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme