Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kokoisia miehiä suosit deittailussa?

Vierailija
12.02.2021 |

Minkä kokoisia miehiä suosit deittailussa?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä? Noin 170 senttisiä, hieman yli/ali, paino ehkä 60+ laukkaa? Leveät harteet, komeat kasvot ulkoisesti viehättää. Itse olen n. 160/50, tavallista sirompi. Tosin en enää deittaile vaan mammailen, mutta tuollaisiin miehiin tunnen vetoa. Yli 180 cm pituus on minusta jo jokseenkin epäviehättävää eikä se ole terveellistäkään, toki tukee auktoriteettia esim. uralla... Mutta normaalille 170 naiselle 180 mies on varmaan sopiva saalis.

Vierailija
22/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä37018 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko noin 183cm ja 85kg keskikokoinen,medium siis!?

Tuo on erittäin hyvän kokoinen mies. Riittävän pitkä ja painoakin just sopivasti. Ei oo ruipelo mutta ei mikään hirveä järkälekkään.

Nuo mitat ei oikeastaan kerro mitään, kaikki riippuu ruumiinrakenteesta ja missä kohtaa kehoa sitä painoa on ja onko se lihasta vai läskiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 168cm 21v nainen ja minä suosin ehdottomasti todella isoja miehiä eli yli 200cm, joskus kiimassa joustan ja saatan venyttää jopa 190cm asti, mutta totuus on, ettei yksikään mies voi saada mua niin märäksi kuin 2-metriset jättimiehet. Ne eivät vihaa isoja tissejä toisinkuin pienet miehet :) tuntee itsensä naiseksi.

Tiesitkö, että tutkimuksien mukaan suurin osa pedofiileistä on lyhyitä miehiä? Siitä voi johtua sinun havaintosi siitä, että pienet miehet vihaisivat isoja tissejä.

Vierailija
24/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että tässä olisi ollut jotain pituuksia tms. Aika epäselvät nuo haarukat.

Itse toivon, että mies olisi yli 180cm, siitä yksinkertaisesta syystä että olen itse 176cm ja tuntuu mukavammalta, että mies olisi minua isompi. Ihanteellinen on yli 190cm.

Jos kuitenkin itse olisin lyhkäisempi, en usko, että haluaisin mitään yli 190-senttistä, koska niskahan siinä kipeytyisi puolin ja toisin. Semmoinen 15-20 cm pituusero on mukava.

Vierailija
25/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 168cm 21v nainen ja minä suosin ehdottomasti todella isoja miehiä eli yli 200cm, joskus kiimassa joustan ja saatan venyttää jopa 190cm asti, mutta totuus on, ettei yksikään mies voi saada mua niin märäksi kuin 2-metriset jättimiehet. Ne eivät vihaa isoja tissejä toisinkuin pienet miehet :) tuntee itsensä naiseksi.

Olet nolo.

Vierailija
26/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet nolo.

Ei ole mun syytä, että sä et saa naista sun pituutesi takia ;)

Vierailija
27/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet nolo.

Yhtä noloa on lainata ja levittää trolliviestiä niin, että se saa entistä enemmän huomiota. Tuokin kommentti on ilmoitettu asiattomaksi trollaamisen perusteella, mutta vaikka se poistuisi niin sinun ansiostasi se jää kuitenkin elämään palstalla.

Vierailija
28/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet nolo.

Ei ole mun syytä, että sä et saa naista sun pituutesi takia ;)

Tapailen tällä hetkellä sinua pidempää naista ja olen itsekin yli 180-senttinen 😄

Vierailija
29/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet nolo.

Yhtä noloa on lainata ja levittää trolliviestiä niin, että se saa entistä enemmän huomiota. Tuokin kommentti on ilmoitettu asiattomaksi trollaamisen perusteella, mutta vaikka se poistuisi niin sinun ansiostasi se jää kuitenkin elämään palstalla.

Miksi mun viesti olisi trolliviesti? Siis eikö oikeesti täällä saa v*ttu kertoa omista mieltymyksistä? Olisitteko tyytyväisiä jos ylistäisin täällä 175-senttisiä manlettejä? Mitä hemmettiä?

Kuka nainen puhuu manleteista? Olet selvästi mies.

-eri

Vierailija
30/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet nolo.

Miksi mun viesti olisi trolliviesti? Siis eikö oikeesti täällä saa v*ttu kertoa omista mieltymyksistä? Olisitteko tyytyväisiä jos ylistäisin täällä 175-senttisiä manlettejä? Mitä hemmettiä?

Kaksoisstandardit. Miehet saa ylistää anorektisia ja lapsen kokoisia naisia, mutta jos nainen ylistää palstalla isoja miehiä niin se on vaan trolli, koska eihän kukaan nainen oikeasti isoista miehistä tykkää.

Vierailija
31/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet nolo.

-eri

Joo píllun, munasarjojen ja kohdun kanssa olen syntynyt, eli määrittelen itseni täysin naiseksi. Sinä saat parin kommentin perusteella määritellä mut vaikka norsuksi jos huvittaa.

Vierailija
32/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosi mitään tiettyä kokoluokkaa. Eksäni oli 172 cm pitkä ja ihan vähän ylipainoinen. Olemme viestitelleet ja lähentyneet vähän uudestaan. Hänet haluaisin ja hänestä haaveilen. En kyllä osaa sanoa, onko hän keskikokoinen vai pieni vai mikä. On hän minua isompi, koska itse olen hänestä lyhyempi ja sirohko. 

Vierailija
33/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet nolo.

-eri

Joo píllun, munasarjojen ja kohdun kanssa olen syntynyt, eli määrittelen itseni täysin naiseksi. Sinä saat parin kommentin perusteella määritellä mut vaikka norsuksi jos huvittaa.

Olet sitten harvinaisen vastenmielinen tapaus naiseksi.

Vierailija
34/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet nolo.

Kaksoisstandardit. Miehet saa ylistää anorektisia ja lapsen kokoisia naisia, mutta jos nainen ylistää palstalla isoja miehiä niin se on vaan trolli, koska eihän kukaan nainen oikeasti isoista miehistä tykkää.

Kaksoisstandardit tässä pätevät, mutta eivät noin kuin sinä väität. Nainen saa esittää täällä hyvin absurdeja mieltymyksiä ja pelkkiä yläpeukkuja tulee. Me, jotka kyseenalaistamme, saamme vain alapeukkuja. Miten menisi, jos sukupuolet olisivat toisin päin...

Vierailija
35/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa..no en voinut vastata kun ei ollut vaihtoehtoa että pituudella ei ole minulle väliä. Olen deittaillut ja seurustellut miesten kanssa jotka menevät pituushaarukkaan 164 - ~185 cm. Nykysin olen naimisissa miehen kanssa joka on 174cm. Itse olen 171cm pitkä nainen.

Vierailija
36/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanhus enkä ole koskaan deittaillut. Muistaakseni 192 senttiä olis ollut aika sopiva mitta.

Vierailija
37/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tämän aloituksen tarkoitus on? Ilmeisesti pituusjankkaaja on tehnyt kyselyn saadakseen todistusaineistoa siitä, että keskimittaista lyhyempi mies ei kelpaa kenellekään. Naisillahan ei ylipäätään saisi olla mitään mieltymyksiä tai toiveita kumppanin suhteen, koska päivystävä palstatylsimys kokee nuo itseensä kohdistuvina loukkauksina. 

Kerran jossain pituusketjussa mainitsin, että ihastukseni on ehkä noin 170 cm pitkä. Joku mies sitten alkoi raivota minulle, että tässä se todistettiin, naiset on hirveän vaativia ja "sullakin on näemmä minimipituusvaatimus 170 cm", vaikka en mistään MINIMISTÄ ollut maininnut, saati VAATIMUKSISTA. Ihan ihme touhua.

Kaiken huippu on tietysti se, että kyseinen kirjoittaja ei tiennyt minusta mitään. Olen rumahko varhaiskeski-ikäinen nainen, joka kärsii hiustenlähdöstä. Tuo palstamies ei varmaan olisi missään olosuhteissa kiinnostunut minusta mutta otti silti loukkauksena sen, että joku tuntematon nainen jossain on ihastunut tuntemattomaan mieheen, joka sattuu olemaan muutaman sentin pitempi kuin kyseinen palstamies.

Vierailija
38/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tiettyä kokoa mitä suosin, mutta toive on että mies olisi edes vähän minua kookkaampi. Yleensä kuitenkin tuli mentyä treffeille tietämättä etukäteen minkä kokoinen mies on. Tinderin kautta treffailessa en käynyt treffeillä yhdenkään miehen kanssa, joka olisi ollut paljoa yli 170cm pitkä (aloin jo vähän epäillä onko sellaisia sovelluksessa ollenkaan...). Yhtä lukuun ottamatta ensimmäiset treffit jäivät myös viimeisiksi.

Vierailija
39/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosin pitkiä, mutta normaalipainoisia miehiä. Olen itsekin pitkä. Oma mieheni on 187, 80 kg.

Vierailija
40/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samantekevää, kunhan se koko on kiinteää lihasta. Haluan että kropasta on pidetty huolta ja se näkyy.