TV-kasvo tilittää: "Mitä enemmän on omaisuutta, sitä enemmän on murheita. Autot ja kaikki… Helpommalla pääsisi, kun ei olisi yhtään mitään"
TV-KASVOT Aki Manninen ja Rita Niemi-Manninen...
"Mitä enemmän on omaisuutta, sitä enemmän on murheita. Autot ja kaikki… Helpommalla pääsisi, kun ei olisi yhtään mitään."
https://www.is.fi/viihde/art-2000007798051.html
Juu juu. Helpommallahan sitä pääsee, kun ei ole yhtään mitään. Kyllä sitä kuulee mieluummin itkee masentuneena Lambossa kuin makaa paskaisella patjalla sillan alla.
Kommentit (31)
Rahasta on helppo olla piittaamatta, jos sitä on.
Vierailija kirjoitti:
Myisivät pois kaiken.
Ja lahjoittaisivat rahansakin pois.
Alkaisivat onnellisina elämään kadulla yöpyen lehtikeräyslaatikoissa.
Oikeassa hän on. Paljon helpompaa se elämä olisi siellä vuokra yksiöissä ja omistaa korkeintaan polkupyörä, eiku senkin joku kuitenkin varastaisi.
Jos hänellä olisi paljon omaisuutta niin voisi vaikka vain lahjoittaa tuon toisen talon pois eikä se tuntuisi missään. Jos on paljon omaisuutta niin ei ole varsinaisesti rahahuolia vaan enemmänkin esim pelkoa omaisuuden menetyksestä tai miettimistä että mitä kaikella materialla tekisi mutta enemmän kuulostaa että ko pariskunnalla on nimenomaan rahahuolia kutennnyt vakkka minullakin, jolla ei ole myöskään pahemmin omaisuutta.
No niinhän se on, ettei raha tuo onnea.
Kiinnostaa tuon naisen vulvan ulkonäkö. Viivapimppi vai isot häppärit ?!?
Eikös ne just itkeneet, kun kahden talon lämmittäminen on niin kallista. Ei noilla paljoa omaisuutta ole.
Mä voisin auttaa ja ottaa osan heidän omaisuudestaan. Tosin en yhtään tiedä ketä nää on ja mitä tehneet, mutta ei kai mun tarvikaan tietää.
Vierailija kirjoitti:
Olemme tärkeän asian äärellä.
No eiköhän noilla ole velkaakin ihan jonkin verran, kaksi taloa "omistuksessa".... Hiukan liioittelua tuo "suuri omaisuus" 🤣
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne just itkeneet, kun kahden talon lämmittäminen on niin kallista. Ei noilla paljoa omaisuutta ole.
Iso velkahan on tietyllä tapaa omaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme tärkeän asian äärellä.
Olen täysin samaa mieltä.
Fitness-mimmin vulvan dimensiot tosiaankin kiinnostavat!
Tavallaan hänellä on pointti. Itse ostin viime vuonna asunnon ja vuokraelämään verrattuna onhan sitä enemmän murheita. Ikinä ennen en ole murehtinut esim. pattereiden kuntoa, lämminvesivaraajaa, ikkunanpuitteita jne. ennen kuin nyt kun ne ovat oikeasti omaa omaisuuttani. Haaveena oli ostaa asunnon jälkeen myös oma auto, mutta tajusin että a) sen omistaminen maksaa joka kuukausi TOSI paljon ja b) sen ongelmat on kalliita. Ei tule siis autoa.
Auta armias jos omistaisi monta asuntoa, taloa, mökkiä, autoa, moottoripyörää, venettä jne. Itse varmaan räjähtäisin kun miettisin päivät pitkät että mistä päin seuraavaksi falskaa. Ja mitä enemmän omistaa, niin sen enemmän on kaikenmaailman kuukausi- ja vuositason kuluja ja veroja. Täysin ymmärrän jos tuohon pisteeseen päässyttä ahdistaa, vaikka omaisuudesta valittaminen voi kuulostaa humble bragilta.
Miten tyhjillään olevan asunnon lämmityksestä voi tulla 500-600 euron lasku? Tyhjälämmöksihän riittää joku 12-15 astetta. Lämmittääkö ne tyhjää taloa trooppisiin lukemiin?
Vierailija kirjoitti:
Miten tyhjillään olevan asunnon lämmityksestä voi tulla 500-600 euron lasku? Tyhjälämmöksihän riittää joku 12-15 astetta. Lämmittääkö ne tyhjää taloa trooppisiin lukemiin?
Ei ihme, että ei mene kaupaksi, jos tyhjälämmöllä on tuollaiset lämmityskulut. Asuinlämmöllähän olisi toista tonnia kuussa pelkkään lämmitykseen.
Myisivät pois kaiken.