Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kokoisia miehiä suosit deittailussa?

Vierailija
12.02.2021 |

Minkä kokoisia miehiä suosit deittailussa?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko noin 183cm ja 85kg keskikokoinen,medium siis!?

Vierailija
2/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastausvaihtoehdot ovat vähän tulkinnanvaraisia, vastasin isoja, koska suosin miehiä, jotka ovat isompia kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä suosin vain yhtä miestä. Omien sanojensa mukaan on 178 cm pitkä, painoa kuulostaa puhuvan vaa'an perusteella olevan vähän yli 90 kg.

4/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on erittäin hyvän kokoinen mies. Riittävän pitkä ja painoakin just sopivasti. Ei oo ruipelo mutta ei mikään hirveä järkälekkään.

Vierailija
5/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä turhaa kysyy tämmöstä, ku sellasta naista ei oo, jolle kelpais itteää lyhyempi ja laihempi mies. :)

Vierailija
6/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni välihuuto täältä 80-luvulta. Ihmetellen katselen näitä nykyisiä deittimarkkinoita, joka näyttäytyy silmiini kuin oltaisiin valintamyymälässä ja lihatiskillä. Tuota ja tätä pitäis olla, se ja tämä ei käy, tää on ok, mutta oliskohan toi vielä parempi...

Meidän aikaan tutustuttiin ihmisiin ja sitten ihastuttiin, ystävystyttiin, kiinnyttiin ja lopulta huomattiin, etten enää halua olla ilman tuota ihmistä. Kai sitä silloinkin oli joitain kriteerejä, mutta ne ei olleet niin näkyvästi esillä kuin nyt. Toisin sanoen ei menty kriteerit edellä. Ihmettelen, miten nykynuoret yleensä enää voivat löytää itselleen just sopivan kumppanin, kun touhu näyttää niin pinnalliselta.

Vierailija
7/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeimmät ominaisuudet että sopivasti bodattu, pituutta vähintään 182, mieluiten enemmän. Jos sellainen joka ei näytä juuri salilla käyneen, ei mahiksia jatkoon. Alle 175, ei mahiksia jatkoon. Haluan miehen joka kääntää sopivasti katseita ja herättää kateutta. 

Vierailija
8/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni välihuuto täältä 80-luvulta. Ihmetellen katselen näitä nykyisiä deittimarkkinoita, joka näyttäytyy silmiini kuin oltaisiin valintamyymälässä ja lihatiskillä. Tuota ja tätä pitäis olla, se ja tämä ei käy, tää on ok, mutta oliskohan toi vielä parempi...

Meidän aikaan tutustuttiin ihmisiin ja sitten ihastuttiin, ystävystyttiin, kiinnyttiin ja lopulta huomattiin, etten enää halua olla ilman tuota ihmistä. Kai sitä silloinkin oli joitain kriteerejä, mutta ne ei olleet niin näkyvästi esillä kuin nyt. Toisin sanoen ei menty kriteerit edellä. Ihmettelen, miten nykynuoret yleensä enää voivat löytää itselleen just sopivan kumppanin, kun touhu näyttää niin pinnalliselta.

Omat 80-luvun suhteeni, ml. avioliitto, alkoivat kyllä lähes kaikki baarista ja kyllä siellä ratkaisi ulkonäkö ja olemus sen, kehen silmät iskettiin ja/tai kenen juttusille hakeuduttiin.

Vierailija
9/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen koolla ei ole väliä. Se mitä korvien välistä löytyy on tärkeämpää.

Vierailija
10/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeimmät ominaisuudet että sopivasti bodattu, pituutta vähintään 182, mieluiten enemmän. Jos sellainen joka ei näytä juuri salilla käyneen, ei mahiksia jatkoon. Alle 175, ei mahiksia jatkoon. Haluan miehen joka kääntää sopivasti katseita ja herättää kateutta. 

Itse olet 165cm ja 100kg😂😂😂😂😂😂

Vierailija
11/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä koska olen itse hyvin pieni (150 cm, 42 kg) ja tunnen itseni surkeaksi rääpäleeksi keskikokoisten ja isompien miesten rinnalla.

Vierailija
12/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

176/62/17

Vierailija
13/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin vielä treffisivuilla, niin kävin muutaman kerran treffeillä ns. bodarin kanssa. Molemmat olivat tyhmiä kun saappaat. Häviäkö miehen fiksuus rautaa pumpatessa?? Huomasin että ne miehet jotka eivät "päätä käännä", olivat sentään selväjärkisiä.

Vierailija
14/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinpiirtein samanpituisia kuin minä itse, korkeintaan 5 sentin pituusero kumpaakin suuntaan ok(eli joko max 5cm pidempi tai lyhyempi kuin minä). Olen 172c. Keskikoko?

Vierailija
15/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieniä koska olen itse hyvin pieni (150 cm, 42 kg) ja tunnen itseni surkeaksi rääpäleeksi keskikokoisten ja isompien miesten rinnalla.

SEXY

Vierailija
16/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin todella pieniä, koska olen heteromies ja ne todella pienet voisin harkinnanvaraisesti hyväksyä, koska jos lähestyvät liian tungettelevasti, pystyn heidät myös torjumaan.

En ole aikeissa deittailla miesten kanssa, joten painoinko valintanappia ehkä turhaan? Nyt harmittaa ;)

Vierailija
17/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet 165cm ja 100kg😂😂😂😂😂😂

Ensinnäkin: eiköhän tuo ollut vain provo. Toiseksi, mitä väliä sillä olisi vaikka hän olisi 165/100? Kai hän silti saa haluta vaikka yksisarvisen? Kunhan ei tunge iholle eikä aiheuta häiriötä.

Vierailija
18/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään keskikokoisista ja isoista miehistä, myös alle 170 cm käy koska itekin olen aika lyhyt. Jos on todella laiha niin se ei ole kovin miellyttävää mulle. Mutta koko ei ole kyllä mikään kynnyskysymys. En äänestänyt, koska tuossa pitäisi valita vain yksi vaihtoehto.

Vierailija
19/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ylipainoinen.

Vierailija
20/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omat 80-luvun suhteeni, ml. avioliitto, alkoivat kyllä lähes kaikki baarista ja kyllä siellä ratkaisi ulkonäkö ja olemus sen, kehen silmät iskettiin ja/tai kenen juttusille hakeuduttiin.

No, jokaisella on tarinansa, ja kaikki yhtä tosia. Itselläni ja enemmistöllä kavereistani kaikki tuo tapahtui opiskelijapiireissä. Tokihan kaikki katsovat myös ulkonäköä, mutta on siinä kuitenkin se ero, ettei luentosalissa olla täydessä tällingissä vaan ihan arkisena omana itsenään. Ja keskustelukin on mielestäni tasokkaampaa, kun ei tarvitse huutaa baarimetelin läpi.