Miksi jonkun mielestä korkokengät ovat seksikkäät.
Minusta seksikäs nainen on seksikäs vaikka paljain jaloin. En ymmärrä miten korkeat korot tekevät sen seksikkäämmäksi.
Kommentit (47)
Varmaan siksi että ei sellaisia kuuluisi pitää kuin sängyssä. Pidän tyhminä kaikkia jotka kävelevät sellaisilla ja luulevat olevansa jotain, minulle ne kengät huutavat vain "katsokaa, olen hölmö ja teen tyhmiä asioita että olisi miesten mieleen ja sexy".
Ylipäätään en ymmärrä miksi kenenkään muun kuin prostituoidun pitäisi olla "sexy". Itse haluan olla mahdollisimman epäseksikäs, mutta nuorena naisena mikään ei auttanut, aina oli joku limainen mies lääppimässä tai huutelemassa.
Mikään ei minusta juuri keski-ikäisenä ole parempaa kuin se, että enää kukaan ei voi pitää minua seksikkäänä. Ei vaikka laittasin metrin piikkimaton kenkieni pohjiin. Se on vanhenemisen HYVÄ puoli. Sitähän nämä seksikkyyden tavoittelijat eivät tule ymmärtämään, koska heille se tulee olemaan painajaista kun kukaan käsikeijo ei tumputa enää heidät nähdessään. Ei tule olemaan helppoa heillä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi että ei sellaisia kuuluisi pitää kuin sängyssä. Pidän tyhminä kaikkia jotka kävelevät sellaisilla ja luulevat olevansa jotain, minulle ne kengät huutavat vain "katsokaa, olen hölmö ja teen tyhmiä asioita että olisi miesten mieleen ja sexy".
Ylipäätään en ymmärrä miksi kenenkään muun kuin prostituoidun pitäisi olla "sexy". Itse haluan olla mahdollisimman epäseksikäs, mutta nuorena naisena mikään ei auttanut, aina oli joku limainen mies lääppimässä tai huutelemassa.
Mikään ei minusta juuri keski-ikäisenä ole parempaa kuin se, että enää kukaan ei voi pitää minua seksikkäänä. Ei vaikka laittasin metrin piikkimaton kenkieni pohjiin. Se on vanhenemisen HYVÄ puoli. Sitähän nämä seksikkyyden tavoittelijat eivät tule ymmärtämään, koska heille se tulee olemaan painajaista kun kukaan käsikeijo ei tumputa enää heidät nähdessään. Ei tule olemaan helppoa heillä.
Juuri näin. Onneksi hengenheimolaisia löytyy.
Korkokengät antaa naiselle ryhtiä:
https://www.google.com/search?q=helmut+newton+walking+women&sxsrf=ALeKk…
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä minäkään, nehän on ihan hölmön näköiset kapineet kun oikein miettii ja lisäksi epäkäytännöllisimmät jalkineet mitä olemassa.
Vähän kuin olisi naula kantapäässä. Mikä järki.
Jos se piikkikorko olisi siinä kengän etuosassa, siltikin tyhmät kävelisi sellasilla, kun on "seksikästä". Jos joku siis olisi päättänyt että tämä on seksikästä ja tyylikästä.Ihmiset on hölmöjä olentoja.
Kävely korkkareilla on koomisen näköistä. Perse pitkällä ja polvet yhdessä lonksutetaan.
Vierailija kirjoitti:
No lesbonaisena voin kertoa, että kyllähän ne korkkarit saa ainaan seksikkäämmän lookin. Olen itsekin femme, ja korkokengät tekee sääristä pidemmän näköiset, korostaa korkeaa nilkan kaarta, korostaa naisellisen keinuvaa kävelytyyliä...
mitään liikavarpaita ja vasaravarpaita ei tule, jos korkokenkiä käyttää pari päivää viikossa. Ja kannattaa satsata laadukkaisiin kenkiin, niin niitä vaivoja ei tule vaikka käyttäisi useamminkin.
Laadukkaat korkokengät ovat matalakantaiset kengät :)
Korkokengät korostavat naisen sääriä, saavat pepun lihakset aktivoitumaan ja edustamaan ihanasti minihameessa, tai hameessa istuvaa peppua, joka miehen silmään näyttää erityisesti sivusta katsottuna äärimmäisen kiihottavalta.
Ilmiö demonstroidaan täydellisesti tässä videossa:
Onneksi ei tarvitse ketään varten näyttää seksikkäältä.