Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jonkun mielestä korkokengät ovat seksikkäät.

Vierailija
12.02.2021 |

Minusta seksikäs nainen on seksikäs vaikka paljain jaloin. En ymmärrä miten korkeat korot tekevät sen seksikkäämmäksi.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkokengät keksintönä on lähtöisin miehiltä, jotka eivät olleet tarpeeksi pitkiä aikoinaan noustaakseen hevosen selkään ohjastajaksi. Naiset vei meiltä taas kaiken hyvän.

No ottakaa takaisin älkääkä natisko.

Vierailija
22/47 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkokenkä ojentaa nilkan ja ojennettu nilkka on paritteluasennossa. Siis muillakin kuin ihmisillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Symbolinen merkitys. Jos Karhun tarralenkkareita hehkutettaisiin seksikkäinä, ihmiset ajattelisi, että Karhun tarralenkkarit on seksikkäät. Joissakin afrikkalaisissa kulttuureissa naisten kalju on seksikäs.

Vierailija
24/47 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääret näyttävät siroimmilta ja pidemmiltä, eikä iines ankan lättäjaloilta.

Harmi, ettei nainen ole seksikäs sellaisena kuin luonnostaan on, mutta onneksi naiseen voi kiinnittää kaikenlaisia lisäosia, ja alkuperäisiä voi värjätä, pullistaa, tiukentaa ja vaihtaa paremmaksi.

Ladaankin voi vaihtaa kuoret ja muita osia, se on käyttöesine monelle kuskille, ja sitä on hienoa esitellä kavereille.

Iines Ankan ei käsittääkseni tarvitse muokata itseään, hän on omaa omaisuuttaan. Joku tykkää että hänellä on huonot poikaystäväehdokkaat, toinen laiska ja toinen itsekeskeinen, mutta Iines vissiin tykkää molemmista eikä osaa päättää. Muitakin vaihtoehtoja olisi muistaakseni ollut, mutta ei ollut kemiaa.

Luonnossa urosankat hoitavat keikistelyn omilla avuillaan ja kukin naaras valitsee pyrstönheiluttajista sen, joka itseään eniten miellyttää. Aika tavallisilta ankat mielestäni vaikuttaa, enkä osaisi laittaa niitä paremmuusjärjestykseen jos pitäisi. Jotain yksilöllistä ne ilmeisesti toisissaan näkee, kun osaavat parinsa valita.

Joutsenista puhumattakaan. Olisi aika näky, jos joutsenet ryhtyisivät parantelemaan ulkonäköään. Naaraat kilpailisivat siitä, kuka saisi lyhennytettyä kaulansa lyhyimmäksi, nyppisivät höyhenet pois pyllystään ja hankkisivat lisähöyheniä päähänsä (aitoja tai muovisia). Ahtaisivat isot räpylänsä tiukkaan pakettiin ja alkaisivat kävellä tyylikkäästi sipsuttaen.

Vierailija
25/47 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään käyttää korkkareita, jos lähden viettämään iltaa tai olen juhlissa. Ne päällä tunnen itseni naisellisemmaksi ja tykkään korkkareiden ulkonäöstä. Joskus käytän myös farkkujen ja nahkatakin kanssa stilettikorollisia saappaita, nekin ovat kivat. 

Ainako pitäisi olla päällä sitä mitä kaikilla muillakin eli parkatakki ja valkoiset tennarit? 

Vierailija
26/47 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään käyttää korkkareita, jos lähden viettämään iltaa tai olen juhlissa. Ne päällä tunnen itseni naisellisemmaksi ja tykkään korkkareiden ulkonäöstä. Joskus käytän myös farkkujen ja nahkatakin kanssa stilettikorollisia saappaita, nekin ovat kivat. 

Ainako pitäisi olla päällä sitä mitä kaikilla muillakin eli parkatakki ja valkoiset tennarit? 

Käyt juhlissa, joissa kaikilla muilla on parkatakki ja valkoiset tennarit. Häissä? Hautajaisissa? Cocktail-tilaisuuksissa? Akateemisissa tanssiaisissa? Eikö heille tule kuuma?

Vierailija
27/47 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa kevytkenkäisen kuvan. Keveät naiset kiinnostaa

Vierailija
28/47 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä miksi aikuiset ihmiset ihmettelee miksi joku toinen tykkääkin eri asioista kuin itse.

Eikö nyt pitäisi jo ymmärtää että makuja on monia.

Vierailija
29/47 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyt juhlissa, joissa kaikilla muilla on parkatakki ja valkoiset tennarit. Häissä? Hautajaisissa? Cocktail-tilaisuuksissa? Akateemisissa tanssiaisissa? Eikö heille tule kuuma?

Kyllä, hiki virtaa. Tiedät kyllä, mitä tarkoitin eli viittaus oli tarkoitettu arkeen. Ehkä hieman huono, koska puhuin myös juhlista, mutta asian pystyi varmasti täysin ymmärtämään normaalilla äo:lla. 

Vierailija
30/47 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkarithan tekevät naisesta ryhdikkään ja nostavat naisen pyllyn tarjottimelle. 

Vierailija
31/47 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääret näyttävät siroimmilta ja pidemmiltä, eikä iines ankan lättäjaloilta.

En oo ikinä nähnyt Iines Ankkaa ilman korkkareita.

Vierailija
32/47 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastan korkokenkiä ja minulla onkin niitä kymmeniä hyllyssä.

Ovat mielestäni kauniita, tuovat hyvää oloa kantajalleen (itse tunnen itseni oikein erityisen itsevarmaksi, kun kuljen koroissa), sopivat tyyliini ja tykkään korkojen kopinan äänestä.

En koe ollenkaan alistavaksi, päinvastoin.

Monen miehen olenkin pistänyt nuolemaan kenkiäni.

Vierailija
33/47 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämä ”pylly tarjolle”, naisen alistaminen objektiksi. Sitten nämä fetissityypit... hoh hoijaa.

Vierailija
34/47 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä ”pylly tarjolle”, naisen alistaminen objektiksi. Sitten nämä fetissityypit... hoh hoijaa.

Ahaa. Entä jos nainen itse tykkää korkokengistä ja siltä miltä näyttää niissä?

Itselleni korot antavat tietyn boss lady- fiiliksen, eli en tunne olevani ollenkaan alistettu.

Vierailija
35/47 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen on seksikäs joka sipsuttelee paljain jaloin nätissä mekossa.

Vierailija
36/47 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä37977 kirjoitti:

Aikoinaan seksiä harrastaessamme aseksuaalinen vaimoni mielellään vain makasi selällään liikkumatta ja koskettelematta minua.  Siksi minulle lähes ainoa keino kiihottua oli hyväillä häntä ja saada pukea hänelle korkokengät.  Siksi korkokengät yhä kiihottavat minua, jos niitä joskus jossain vielä näen.  Olen siis korkkarifriikki.  Onko tässä hyvä syy pitää korkokengistä?  Uudelle vaimolle, jos minulla joskus sellainen vielä on, korkokenkien käyttäminen on ehdoton "pääsyvaatimus".  Niitä käyttämällä hän saa monenlaisia vapautuksia mm. kotitöistä.

Arvaa miten saa täydellisen vapautuksen, ei ainoastaan kotitöistä, vaan myös täydellisestä typeryydestä? Elämällä ilman miestä! Niin helppoa eikä tarvitse pilata terveyttäni siksi että jonkun heppi heiluisi rivakammin ;).

Vierailija
37/47 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole tarvinnut edes opetella kulkemaan kokkareilla.:D

Kun on iso lesti, ja kengännumero 43-44 niin todella vaikea edes naisten lenkkareitakaan löytää. Hullulta kuulostaa juu, mutta kengät saan aina etsiä miesten osastolta. Kyllä monet kerrat on harmittanut, ettei ole saanut nättejä naisten kenkiä.

Olen siis nainen 20v.

Vierailija
38/47 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Entä jos nainen itse tykkää korkokengistä ja siltä miltä näyttää niissä?

Itselleni korot antavat tietyn boss lady- fiiliksen, eli en tunne olevani ollenkaan alistettu.

Sama. Oon korkkareissa reilusti yli 180 cm eikä sillon oo kyllä yhtään alistettu olo, päinvastoin..

Vierailija
39/47 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole tarvinnut edes opetella kulkemaan kokkareilla.:D

Kun on iso lesti, ja kengännumero 43-44 niin todella vaikea edes naisten lenkkareitakaan löytää. Hullulta kuulostaa juu, mutta kengät saan aina etsiä miesten osastolta. Kyllä monet kerrat on harmittanut, ettei ole saanut nättejä naisten kenkiä.

Olen siis nainen 20v.

Tsekkaa kaupat joista drag queenit ostaa kenkänsä :). Tavallisissa toki ei ole.

Vierailija
40/47 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa olen alkanut pitää paljas jalkaista naista todella seksikkäänä. Juuri sellaista, kuin vaikka muinaisegyptiläiset jumalatarhahmot. Ihan oikeasti. Pitkä kapea muotoja nuoleva vaate, tai mekko, pitkät paksut hiukset, ehkä siihen rannerengas. 

Paljaat jalat.

Kaikki piikkikorkokengät on kyllä todella todella naurettavuuden huippu. Missä vaiheessa ihmiset sellaisiin sotkeutui? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan