Polttomoottoreiden valmistus ja bensa-autoilu loppuu
Näin käy, mutta koska meitä köyhiäkin on, bensa-autoilla on kysyntää vielä kauan tuonkin jälkeen. https://www.iltalehti.fi/talous/a/f6621ba2-72a0-49b0-bc19-eb1ae0b0d9ed
Kommentit (45235)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tepon auton moottori laukesi biodieselistä eikä kukaan korvaa 🥶
Neste ilmoitti, että yhtään vauriota ei ole uutisoitu 😱
Neste-kauppias on nyt itse pulassa, kun oma auto hajosi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teppo yritti ostaa Teslan mutta Santander ei myöntänyt rahoitusta. Nyt sitten corolla hajosi 🥶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teppo yritti ostaa Teslan mutta Santander ei myöntänyt rahoitusta. Nyt sitten corolla hajosi 🥶
Sulla hajos pää kun sossu ei suostunut maksamaan teslan osamaksuja.
Vierailija kirjoitti:
”Mieluummin vaikka vanhalla Ladalla kuin sähköautolla talvella”
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/lumedemokratia/mieluummin-vaikka-vanha…
Sähköautot pitäisi kieltää talvella. Kyseessä ympäristörikos, luonnonvarojen ja energian tuhlaaminen.
Fossiiliautojen kielto etenee. Päästöt nousevat tutkimusten mukaan moninkertaisiksi talvella ja sadat tuhannet ovat menettäneet terveytensä joutuessaan matkustamaan jääkylmässä autossa, jonka olosuhteet vastaavat pakastearkkua.
Mieluummin hevosella kuin fossiiliautolla talvella. Hevosella tulee sentään lämmin ratsastaessa mutta fossiili ei ehdi lämmetä edes siedettävälle tasolle alle vartissa.
Biopolttoaineet kielletään ensi kesään mennessä
Kielto tulee 2035.
13 vuotta aikaa.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/4419e758-94bc-4277-9cae-58ad35a8…
Sähköautojen valmistus loppuu ennen v.2035:
GEOLOGIAN TUTKIMUSKESKUS (GTK) on julkaissut vuosi sitten silmiä avaavan tutkimuksen erilaisten kallioperästä louhittavien mineraalien riittävyydestä.
Yksi tutkimuksen keskeinen havainto on, että tällä hetkellä tiedossa olevat mineraalivarat eivät riitä maailmanlaajuisesti edes yhden sukupolven sähköautojen akkuihin ja niiden energian varastointiin. Toisin sanoen sähköistäminen ei energiaongelmiamme ja ilmastonmuutosta ratkaise.16.8.2022
Tepolta loppuu rahat, kun joutuu itse maksamaan corollan koneremontin. Sen siitä saa, kun ajaa maailman huonoimmalla autolla ja tankkaa siihen biodieseliä.
Vierailija kirjoitti:
Tepolta loppuu rahat, kun joutuu itse maksamaan corollan koneremontin. Sen siitä saa, kun ajaa maailman huonoimmalla autolla ja tankkaa siihen biodieseliä.
Miksi suollat jatkuvasti pelkkää paskaa? Eikö sulla ole elämää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa että kyseessä on mielenterveysongelmainen tapaus.
Olen palstalta lukenut, että sähkö autojen akut syttyvät palamaan ja hajoavat parissa vuodessa. Olen myös kuullut, että poltto moottori hyrpiidi autoissa on akut myös. Räjähtävätkö kaikki hyrpiidi auto mobiilit?
Hinurin piti lähteä hinaamaan Tepon corollaa koneremonttiin, kun kone laukesi biodieselin takia. Ei päässy, kun hinuriinkin oli tankatta Tepon Neste-asemalla biodieseliä ja siitäkin laukes kone
Vierailija kirjoitti:
Sähköautojen valmistus loppuu ennen v.2035:
GEOLOGIAN TUTKIMUSKESKUS (GTK) on julkaissut vuosi sitten silmiä avaavan tutkimuksen erilaisten kallioperästä louhittavien mineraalien riittävyydestä.
Yksi tutkimuksen keskeinen havainto on, että tällä hetkellä tiedossa olevat mineraalivarat eivät riitä maailmanlaajuisesti edes yhden sukupolven sähköautojen akkuihin ja niiden energian varastointiin. Toisin sanoen sähköistäminen ei energiaongelmiamme ja ilmastonmuutosta ratkaise.16.8.2022
Mitähän Ohisalo sanoo nyt? Lisää kaivoksia vaikka väkisin, pohjavesia tuhoamaan?
ei riitä maailman pohjavesivaratkaan kaikkien tarvittavien sähköautojen akkujen valmistukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla vuonna 1998 kun ajauduin toiseen psykoosiini. Sairaalassa, jossa olin lepäämässä parisen viikkoa, tapasin keski-ikäisen kroonikkopotilaan, johon tutustuin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla vuonna 1998 kun ajauduin toiseen psykoosiini. Sairaalassa, jossa olin lepäämässä parisen viikkoa, tapasin keski-ikäisen kroonikkopotilaan, johon tutustuin.
Ahaa. Että sellainen juttu sulla, sähkö-sebbo. Et ole ainoa alkoholisti jolle on tullut psykoosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Että sellainen juttu sulla, sähkö-sebbo. Et ole ainoa alkoholisti jolle on tullut psykoosi.
Otsani rakenne on muuttunut, ja otsan sivuille, ihon alle, on kasvanut ikäänkuin kaaravat "sarvet", jotka ovat noin kahdeksan senttiä pitkät. Myös koko otsan etuosa on työntynyt aavistuksen ulospäin. Huomasin näiden sarvien alut muutama vuosi sitten, ja nyt ne erottuvat jo selvästi ja ovat muidenkin havaittavissa. Ehkä se johtuu siitä, että olen vaatinut aivoiltani sellaisia suoritteita, joita ei normaalisti kukaan omilta aivoiltaan vaadi, tai ole vielä vaatinut koskaan, ja aivot ovat vastanneet niihin vaatimuksiin lisäämällä aivokurkiaisen synapsimäärää ja samalla sen tiedonsiirtokykyä, jotta oikean- ja vasemman aivolohkon välinen tiedonsiirto on tehostunut.