Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järjestin puolisolle hotelliyllätyksen, ei halua lähteä

Vierailija
11.02.2021 |

Noniin.

Järjestin ystävänpäivälle (samalla kihlajaispäivä) mielestäni romanttisen yllätyksen vaimolle, hotelliyön sviitissä.

Emme ole nuorimman lapsen syntymän jälkeen olleet ainuttakaan yötä kahdestaan, ja omat odotukseni olivat suuret. En kertonut vaimolle tästä mitään aiemmin, sillä halusin yllättää hänet.
Nyt kuitenkin vaimo ilmoitti, ettei aio laittaa 1v10kk ikäistä taaperoa yöhoitoon, vaan reissu täytyy perua. Minua suututtaa ja ärsyttää, olin kuvitellut että saisimme pitkästä aikaa rentoutua kunnolla kahdestaan, ilman lapsia.

Olenko kohtuuton, kun odotin vaimon ilahtuvan ja innostuvan tästä?

Kommentit (957)

Vierailija
41/957 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie voin tulla mukkaan. Ei mee lippu harakoille.

Terv. Kalevi 77

Vierailija
42/957 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi korona-aikaan mihinkään hotelliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/957 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioista tietävä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin mietippä nyt ihan rehellisesti halusitko ennnekaikkea ilahduttaa vaimoasi vai itseäsi? Haluatko sinä olla erossa lapsista? Ilmeisesti kyllä. Haluaako vaimosi olla erossa lapsista, ilmeisesti ei. Eli unohdit että vaimollasi on oma tahto eikä niin että sinä päätät mistä vaimon kuuluu ilahtua.

Miten muuten järjestit lastenhoidon?

Entä ajattelitko mahdollista korona tartuntaa hotellista tai lastenhoitajalta?

Lähes aina yllätysten tarkoitus on ilahduttaa enemmän sen järjestäjää kuin sen kohdetta.

Näin. Tunnen naisia, jotka antavat miehelleen syntymäpäivä- tai joululahjaksi hotelli- tai kylpyläloman, kahdelle tietysti. 😁

Vierailija
44/957 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei taktisesti paljasta lapsenhoitojärjestelyjä, kaksinaamaisesti yrittää nyt tehdä vaimosta raukkiksen.  Kertomatta jättäminen viestii siitä, että lapsenhoitoasia sakkasi pahasti tässä suunnitelmassa. Ja se jos mikä tappaa naiselta kyllä kaikki seksihalut. 

Vierailija
45/957 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin seuraavaa: kerro vaimolle, että sinusta olisi kiva lähteä hänen kanssa, ja, että lapsi pärjää kyllä. Korosta, ettet halua lähteä sen takia, että odottaisit häneltä villiä menoa yötä myöten. Sano, että nyt voidaan vaikka vaan katsoa leffaa sängyssä ja nukkua ja hyväksy se, että näin hän myös aivan varmasti tekee. Osta karkkia ja vähän kuohuviiniä. Aamulla hyvä aamupala. Kyllä se siitä.

Vierailija
46/957 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä usea täällä olettaa, että mies odottaa villiä menoa ja seksiä? Mies haluaa viettää aikaa rauhassa vaimonsa kanssa. Onko se liikaa, jos kerran seksiäkin harrastaisivat. Miksi teillä on ajatus ettei taaperon äiti voisi nauttia siitä myös? Oletteko lopettaneet seksin vuosikausiksi lapsen saannin jälkeen?

Vierailija
47/957 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on lähes kaksi vuotias. Onko lasta koskaan hoitanut joku muu kuin äiti tai isä? Jos on hoitanut ja nyt olisi tämä sama hoitaja, niin kyllä lapsi pärjää. Äidin pitäisi ymmärtää, että parisuhteeseenkin pitäisi panostaa.

Miksi se panostaminen tapahtuu hotellissa? Miten se yksi hotelliyö kahdessa vuodessa pitää parisuhteen pystyssä? Se huomioiminen ja parisuhteen hoitaminen tapahtuu arjessa, ihan joka päivä.

Meiltä esimerkiksi puuttuu tukiverkot kokonaan, kolme pientä lasta. En todellakaan laita lapsiani hoitoon puolituntemattomalle, jotta pääsen puolisoni kanssa viettämään "laatuaikaa" kerran vuodessa. Ei ole sen arvoista.

Tämä!!

Ei nyt liity ihan tähän ja meillä on teini-ikäisiä lapsia, mutta kyllä se parisuhteen hoito tapahtuu nimenomaan pari kertaa vuodessa hotellissa kun saadaan rauhassa jutella ja ennen kaikkea sekstailla. Kotona näitä kumpaakaan ei oikein voi tehdä. Hotellissa pannaan sitten monta kertaa kun tietää, että niin rentoa seksiä ei ole taas puoleen vuoteen tiedossa.

Vierailija
48/957 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä usea täällä olettaa, että mies odottaa villiä menoa ja seksiä? Mies haluaa viettää aikaa rauhassa vaimonsa kanssa. Onko se liikaa, jos kerran seksiäkin harrastaisivat. Miksi teillä on ajatus ettei taaperon äiti voisi nauttia siitä myös? Oletteko lopettaneet seksin vuosikausiksi lapsen saannin jälkeen?

Ei ole lopetettu, mutta kyllä sitä voi ihan kotonakin harrastaa eli haluatko kertoa, että kotiseksi on miehelle jotenkin noloa ja turhauttavaa?

Vierailija
49/957 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ihmettä nämä kommentit siitä, että milloin lapsen voi laittaa hoitoon... Olen nyt äitiyslomalla ja esikoisemme oli minun äidilläni yötä uutenavuotena ollessaan puolivuotias. Ei vierastanut ja kaikki kuulemma meni hyvin äitini mukaan. 

Imetys ei koskaan oikein kunnolla onnistunut ja 4kk ikäisenä poika alkoi ihan täysin hylkiä rintaa raivoten (ekat rintaraivarit sai synnärillä jo ja sai niitä ihan vähän väliä jo ihan pienenä). Lopulta neuvolassa terveydenhoitaja ja lääkäri kannustivat minua lopettamaan imetyksen yrittämisen pojan 4kk neuvolakäynnin yhteydessä. Joten siis lapseni ei ollut "kiinni minussa" ruuan takia. 

Ei mulle ole kukaan sanonut näistä mitään että milloin on ok laittaa muksu hoitoon. Jotain "tunti per ikä kuukausina" on ollut. On ollut alusta alkaen isänsä hoivissa olohuoneessa satunnaisesti, jotta minä saan nukkua makuuhuoneessa muutaman tunnin. Fiiliksen mukaan ollaan menty. En mä tiedä onko pojan turvallisuudentunne kärsinyt tai mitään? Ei itke juurikaan, nukkuu hyvin ja kovin nauravainen lapsi on. 

Vierailija
50/957 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ihmettä nämä kommentit siitä, että milloin lapsen voi laittaa hoitoon... Olen nyt äitiyslomalla ja esikoisemme oli minun äidilläni yötä uutenavuotena ollessaan puolivuotias. Ei vierastanut ja kaikki kuulemma meni hyvin äitini mukaan. 

Imetys ei koskaan oikein kunnolla onnistunut ja 4kk ikäisenä poika alkoi ihan täysin hylkiä rintaa raivoten (ekat rintaraivarit sai synnärillä jo ja sai niitä ihan vähän väliä jo ihan pienenä). Lopulta neuvolassa terveydenhoitaja ja lääkäri kannustivat minua lopettamaan imetyksen yrittämisen pojan 4kk neuvolakäynnin yhteydessä. Joten siis lapseni ei ollut "kiinni minussa" ruuan takia. 

Ei mulle ole kukaan sanonut näistä mitään että milloin on ok laittaa muksu hoitoon. Jotain "tunti per ikä kuukausina" on ollut. On ollut alusta alkaen isänsä hoivissa olohuoneessa satunnaisesti, jotta minä saan nukkua makuuhuoneessa muutaman tunnin. Fiiliksen mukaan ollaan menty. En mä tiedä onko pojan turvallisuudentunne kärsinyt tai mitään? Ei itke juurikaan, nukkuu hyvin ja kovin nauravainen lapsi on. 

Sen oikean ajan tietää vain äiti ja vauva itse!

Vierailija
51/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene yksin, ei kannata perua.

Vierailija
52/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. Itse olisin iloinen.

Meillä oli skidi isovanhemmilla hoidossa jo aika vauvana ja yhden yön yli jo puolivuotiaana.

Pitkän liiton salaisuus on yhteinen aika.

Meillä pitkän liiton salaisuus on se, että ollaan yhdessä joka päivä, huomataan toinen miehenä tai naisena jokaisena päivänä, ei vain silloin, kun lapset on hoidossa.

Vierailija
53/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulisi tuollaisesta yllätyksenä sellainen olo kuin olisin maksettu nainen. Että nyt jaksat taas rakas vaimo valvoa öitä lapsen kanssa, kun kerran vuodessa pääset hotelliin naimaan.

Vierailija
54/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä!! Puhutaan siten että ikäänkuin mies ei mitään muuta odottaisi kuin ”villiä seksiä” niinkuin joku tuolla ilmaisi.

Ja toisekseen, itse olen ainakin onnellinen kun mies välillä järjestää näitä yllätyksiä ja haluaa sitä villiä seksiä minun kanssani, itse haluan sitä myös.

Vierailija
55/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulisi tuollaisesta yllätyksenä sellainen olo kuin olisin maksettu nainen. Että nyt jaksat taas rakas vaimo valvoa öitä lapsen kanssa, kun kerran vuodessa pääset hotelliin naimaan.

En ymmärrä, en vain kertakaikkiaan ymmärrä, oma aviomies haluaa sinun kanssasi yhden päivän viettää aikaa ja sinulle se merkitsee sitä että olet maksettu nainen.

Vierailija
56/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. Itse olisin iloinen.

Meillä oli skidi isovanhemmilla hoidossa jo aika vauvana ja yhden yön yli jo puolivuotiaana.

Pitkän liiton salaisuus on yhteinen aika.

Ja lapsen terveen kehityksen ja onnellisen aikuisuuden salaisuus on turvallinen kiintymyssuhde. 

Aikuiset jaksavat kyllä odottaa, mutta vauva on vauva vain hetken. 

Ja lapsi oppii kyllä luottamaan muihinkin ihmisiin kuin vaan äitiinsä. Olen hoitanut tuttavien vauvoja siitä lähtien kun vauvat ovat olleet puolisen vuotta. Hyvin pärjättiin.

Sinulleko riittää pärjääminen, vauvan hyvä olo on sivuseikka?

Vierailija
57/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, en vain kertakaikkiaan ymmärrä, oma aviomies haluaa sinun kanssasi yhden päivän viettää aikaa ja sinulle se merkitsee sitä että olet maksettu nainen.

Oma aviomies voi viettää aikaa kanssani koska tahansa, vaikka hankkia lapsenvahdin siksi aikaa, kun menemme 2 tunnin lenkille. Silloin koen, että olen arvostettu ja mies haluaa viettää aikaa kanssani ja tarjota minulle lyhyen pyrähdyksen pois arjesta. Kerran viikossa noin tehtynä kaikki saavat haluamansa eli mies aikaa kanssani, minä eron lapsiperhearjesta ja lapset yhdessäoloa muun kun vainhempien kanssa. Ei siihen viikonloppua tarvita!

Vierailija
58/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan oletti, että mies olisi vain se, joka villiä menoa haluaa tai että nainen ei voisi haluta sellaista tai, että eikö mies vain voi haluta viettää aikaa. Tottakai voi haluta viettää. Tottakai voi jollain olla haluja tai oletuksia kuin toisella tai olla olematta. Täällä esiteltiin vain mahdollisia skenaarioita, joista kysyjä voi miettiä mikä voisi olla ongelma nyt. Jos sulla on kaikki hyvin, niin miksi otit nämä ehdotukset niin henkilökohtaisesti. Minua ainakin harmitti ap:n puolesta.

Vierailija
59/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi outoa, että miehen pitää varata hotellihuone voidakseen olla kanssani.

Vierailija
60/957 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi outoa, että miehen pitää varata hotellihuone voidakseen olla kanssani.

No eihän se pakko ole hotellihuone olla, vaikka mökkireissu, oma koti tms. Missä voidaan olla kaksitaan ja nauttia vain siitä että ollaan kahden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi