En tiedä miksi reagoin näin voimakkaasti, mutta ärsyttää kun rakas poikani leikkii tyttöjen tunteilla
Tytöt vaihtuu kuin sukat. Siis en edes valehtele kun sanon että täällä on joka viikko uusi tyttö käymässä. Mulla kiehahti asia yli ja kysyin pojalta syytä, niin kertoi että hänestä on kivaa kun tytöt hakee hänen huomiotaan mutta ei oikeesti vielä halua ketään. En tiedä kasvatanko nyt jotain k*sipäistä sydäntensärkijää. Rakastan tottakai lastani mutta haluan vain opettaa pojalle, että tytötkin voi rakastua ja se sattuu jos tunteilla vain leikitään..
Kommentit (32)
Tuo on vaan vaihe kun poika harjoittelee tyttöjen kanssa olemista ja seurustelua. Menee kyllä ohi kun oikeasti ihastuu
Ehtiikö ne tytöt edes ihastua, jos viikon välein vaihtuvat? Ja ehkä ne jo tyttöjen kesken puhuu tuosta pojasta, tietävät pelin hengen.
Minä en kattelis tollasta eikä sunkaan kannata. Yhtään sydäntensärkijää ei saa tähän maailmaan enää syntyä
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä se haluaa niistä tytöistä? Seksiä?
Eiköhän noin nuori halua vaan kokea olonsa halutuksi ja hyväksytyksi
No saaha sitä deittailla kunhan ei sitten yhtenä kertana yritä raiskata peräsuoleen väkisin ja ilman toisen lupaa ja tahtoa.
Poja isällä on asiaan vaikutusta, äidillä ei niinkään.
Millaista esimerkkiä olet itse deittailun saralla näyttänyt?
Joopa joo, oikeesti sun poika kittaa es kaiket illat ja pelaa lolia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ikää herralla oli?
16v
En koskaan antaisi nuoremman lapsen seurustella, tuo on se ikä milloin aletaan tutustumaan ja parempi ihan rauhassa hengailla monen kanssa kuin alkaa vakavasti seurustelemaan. Hän on vielä lapsi.
t.psykiatri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu että hän saa niin monta tyttöä kun itse en saanut ainuttakaan?
Miksi kaikilla tytöillä on täysin sama poikamaku?
Muisteleppas omia yläkouluaikoja. Millaisista pojista tytöt piti ja millaisista ei? Siinä vastaus.
(Eli jos olet nörtti tai muuten vaan laiminlyönyt hygienian olet ehdoton nounou, mutta jos oot komee, sporttinen ja hyvästä perheestä niin lähes kaikki tytöt on ihastuneita.) Teinien maailma on julma ja niin mustavalkoinen
Eikö aina sanota että tytöillä on kaikilla erilainen poikamaku? Miten voi olla että yksi poika saa kaikki ja toiset ei yhtään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu että hän saa niin monta tyttöä kun itse en saanut ainuttakaan?
Miksi kaikilla tytöillä on täysin sama poikamaku?
Muisteleppas omia yläkouluaikoja. Millaisista pojista tytöt piti ja millaisista ei? Siinä vastaus.
(Eli jos olet nörtti tai muuten vaan laiminlyönyt hygienian olet ehdoton nounou, mutta jos oot komee, sporttinen ja hyvästä perheestä niin lähes kaikki tytöt on ihastuneita.) Teinien maailma on julma ja niin mustavalkoinen
Eikö aina sanota että tytöillä on kaikilla erilainen poikamaku? Miten voi olla että yksi poika saa kaikki ja toiset ei yhtään..
Tuon ikäisillä tytöillä on aika samantapainen poikamaku monesti, vaikka tietysti aina jonkinlaisia mietymyserojakin on. Kasvaessa mieltymykset muuttuvat ja eriytyvät. Ihan samaan tapaan yläasteen pojatkin kuolaavat kaikki niitä samoja suosittuja tyttöjä, mutta myöhemmin muunkinlaiset naiset alkavat kiinnostaa.
Onpa nirsoja tyttöjä, kun kenellekkään heistä ei kelpaa poikasi viikkoa kauempaa. Oletko varma, että nuo naisenalut eivät leikittele nuoren pojan tunteilla?