Lääkäri Emilia Vuorisalmi näyttelee "Kullannuput"-sarjassa YLE:llä
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Ei se Suomen lääkäripula ainakaan näin helpotu.
Sen kerran, kun olisin tälle joutunut potilaana menemään, oli itsekin sairastunut. Eipä tuolle niitä vuorojakaan järin paljon ollut merkitty, pari tuntia silloin tällöin, lähinnä harrasteluontoisesti?
Katsoin muutaman jakson, ja olisin halunnut tykätä tosi paljon.
Mutta jaksot olivat kuin huolellisesti suunniteltu Insta-sivu: kauniita kuvia peräjälkeen, muutamia mietelauseita ja pari pidempää avautumista. Mutta väleissä oli pelkkää tyhjää, tarina ei kantanut ja punainen lanka hukkui matkalla.
Visuaalisesti kaunis, tarinankerronnallisesti heikko. Syvyyttä hahmoissa ei ollut nimeksikään, mikä aiheutti sen, että en jaksanut katsoa loppuun. Ei vaan kiinnosta, mitä niille ihmisille tapahtuu, koska heihin ei syntynyt mitään sidettä.
Näen Vuorisalmen aikuisena pissiksenä, joka nyt pääsee somebisneksen ohella toteuttamaan nuoruuden haaveita näyttelijänä. Minusta häntä on aina enemmän kiinnostanut julkkiksena kuin lääkärinä oleminen.
Sarja on herttainen hyvänmielen sarja (mutta Vuorisalmi väärä valinta mukaan).
Kullannuput on ihanan suloinen sarja! Niin kauniit kuvat, interiöörit ja puvustus, että harvoin näkee. Eihän sitä nyt niin vakavasti tarvitse ottaa, viihdyttää, tulee höpsösti hyvä mieli. Helsinki on ihan älyttömän kaunis. Ihanat näyttelijät, varsinkin Marla ja Tessan äiti. Jasminin roolista ammattinäyttelijä saisi varmasti enemmän irti. Mut hei, Mä oon ihana, ihana Mä diggaan ittestäni ihan sikana Mä oon ihana, ihana.
Katoin putkeen: ihanan kepeän viihdyttävä sarja. Visuaalisesti upea: kauniit miljööt, näyttelijät ja puvustus. Hlöhahmot tietoisen karrikoidut. Fantasiamaailmaa. Ton kodin, noi vaatteet, kukkakauppias-ex-miehen ja jylhänrohkean luxuselämää viettävän bestiksen minäkin haluaisin - ihan fantasiaahan tää on. Eikö ohjaaja ole christal Snown pikkusisko? Ei tämä tiimi ole ”tosissaan”. Tää on ihan eri gendre kuin Sisäilmaa. Ja Emilia Vuorisalmi on napakymppivalinta tohon fantasiarooliin. Ei tota Krista Kosonen olisi voinut tehdä
Vierailija kirjoitti:
Katoin putkeen: ihanan kepeän viihdyttävä sarja. Visuaalisesti upea: kauniit miljööt, näyttelijät ja puvustus. Hlöhahmot tietoisen karrikoidut. Fantasiamaailmaa. Ton kodin, noi vaatteet, kukkakauppias-ex-miehen ja jylhänrohkean luxuselämää viettävän bestiksen minäkin haluaisin - ihan fantasiaahan tää on. Eikö ohjaaja ole christal Snown pikkusisko? Ei tämä tiimi ole ”tosissaan”. Tää on ihan eri gendre kuin Sisäilmaa. Ja Emilia Vuorisalmi on napakymppivalinta tohon fantasiarooliin. Ei tota Krista Kosonen olisi voinut tehdä
Samoilla linjoilla olen! Oliko repliikit ja käsikirjoitus paikoin vähän kömpelöä? Kyllä, mutta hyviä puolia oli myös.
Tessan ja äidin koti oli aivan ihana, se kylppäri, olohuone ja Tessan huone varsinkin! Kuvauspaikat olivat kauniita, kuten puisto ja Kruununhaan kadut, myös se että koriskenttä oli saanut pinkin peitteen oli hauska yksityiskohta. Hörhelömekot olivat suloisia, stailaus muutenkin kivasti tehty. Ja se ex-miehen kukkakauppa! Hauska että Suomessa tehtiin vaihteeksi tällainenkin sarja. Niitä toisenlaisia harmaita ja realistisia sarjoja on jo.
Vuorisalmessa ärsyttää sen läpinäkyvä tunku julkisuuteen, ensin Leppilammen siivellä ja nyt väkisin väännetysti brändättynä "rakkaustohtorina". Sisältö on kuitenkin niin ohut ettei brändi kanna.
Ihminen jonka omat parisuhteet ei kestä jakaa neuvoja? Hm... uskottavaa?
Emilialla on joku alfa-mieskompleksi ja huomioaddiktio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia tais jäädä Koivun alle?
Ai tuoreen eläkeläisen?
Ei ainakaan Jukan eikä Sakun.
Emilia oli hauska ja luonteva roolissaan. Yllätyin positiivisesti. Hauska hahmo ja hyvin näytelty, ei liian vakavasti. Samoin Jessicasta tykkäsin, hienosti näytteli tuollaisen hömppäroolin kaikkien draamaroolien jälkeen. Visuaalinen ilme tässä sarjassa kyllä enemmän se juttu kuin itse tarina. Oli kyllä ihan hauskojakin juttuja. Kokonaisuudessaan tykkäsin, etenkin nuo naisten vaatteet oli huikean hienoja. Toki ei kovin realistista, että joku lentoemäntä asuisi isossa kämpässä kantakaupungissa.
Näin vain ABC:n töllöstä vajaan yhden jakson verran, niin etten kuullut ääntä; mutta jo sen perusteella komppaan kaikkia jotka sanoivat rehellisesti että "täyttä kuraa". Todellakin, sitä se näyttikin olevan.
Järkyttävä sarja. Näköjään Viivi Huuskan ohjaama, ei yllättänyt. Näyttelijäksi en kutsuisi juuri ketään tässä skeidassa. En myöskään oikein ymmärrä miten jotkut sanoo, että tämä on naisia voimaannuttava sarja, kun naiset esitetään munankipeinä tyhjäpäinä, eikä se todellakaan näyttäydy minkäänlaisena satiirina nyky-yhteiskunnan iltapäivälehtielämästä.
Vierailija kirjoitti:
Näen Vuorisalmen aikuisena pissiksenä, joka nyt pääsee somebisneksen ohella toteuttamaan nuoruuden haaveita näyttelijänä. Minusta häntä on aina enemmän kiinnostanut julkkiksena kuin lääkärinä oleminen.
Emilia Vuorisalmi oli näyttelijä, joka opiskeli lääkäriksi.
Rasittava Vuorisalmi. Kultalusikan kanssa syntynyt. Erehdyin seuraamaan instassa mutten jaksanut lässytystään. Tekee etälääkärinä töitään eli ei kohtaa fyysisesti potilaitaan. Lääkärithän viimeistään koulutuksensa aikana koulitaan kokemaan itsensä olemaan jumalasta seuraavia
Toisilla lääkäreillä tämä ylemmyydentunto on erittäin vahva.
Vähän sellainen keski-ikäisten Aikuiset. Aika epäuskottava suomalaiseksi sarjaksi. Ehkä on tarkoitettu ulkomaille? Jani Toivola oli paras näyttelijä.