Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiska: Mika Salo ja Henna - yllätysero

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se on yllätysero, kun joku julkkis eroaa.

Vierailija
2/22 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, olin siinä uskossa että olisivat eronneet jo aika päiviä sitten. 

Noriko oli hauska tyyppi, tästä Hennasta en ole ikinä välittänyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivitaan että Noriko on siinä pisteessä elämässään ettei Mikan erot aiheuta hänessä sen suurempia tunnekuohuja. Suuntaan tai toiseen.

Vierailija
4/22 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovisen näköinen akka. Mikan rahoilla saa paremmankin.

Vierailija
5/22 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tällaisissa julkkisten yllätyseroissa on taustalla kolmas osapuoli. Esim. tapaukset Tuomas Enbuske: petti kihlattua missin kanssa ja Heikki Paasonen: petti avopuolisoaan ja ilmoitti samalla tyylillä erostaan kuin Mika Salo. Julkkismiehillä on aina vientiä, joten ihmekös tuo että tilaisuudet tekee varkaan.

Vierailija
6/22 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivitaan että Noriko on siinä pisteessä elämässään ettei Mikan erot aiheuta hänessä sen suurempia tunnekuohuja. Suuntaan tai toiseen.

Toivottavasti. Kummasti loppui selittämiset yhdessäolosta yms kun Japani liittyi Haagin lapsikaappaussopimukseen.

Vierailija
7/22 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika Salo?Kuka se on?

Vierailija
8/22 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muikkihan on ihan skroden äijän näköinen. Toivottavasti Mika ei jätä tyhjän päälle, kun eihän tuolla Hennalla ole mitään omaisuutta. Taitaa jäädä seurustelut ja juhlimiset julkkujen kanssa, voi reppanaa, vaikeaa tulee olemaan.

Ovatko nuo juuri sinulle tärkeitä asioita? Hänen elämästä ja arvoista tuskin tiedät mitään.

Vierailija
9/22 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisseurannan mukaan on jo joka mediassa https://www.veksi.com/Uutiset.jsp?otsikko=Mika

Vierailija
10/22 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan se on yllätysero, kun joku julkkis eroaa.

Vielä enemmän yllättää jos julkkis löytyy "uuden rakkaan" vähän ajan kuluttua.

Vierailija
11/22 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, Henna oli vaan Gold digger

Vierailija
12/22 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mika Salo?Kuka se on?

Ajoi aikoinaan kilpa-autolla.

Vierailija
13/22 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muikkihan on ihan skroden äijän näköinen. Toivottavasti Mika ei jätä tyhjän päälle, kun eihän tuolla Hennalla ole mitään omaisuutta. Taitaa jäädä seurustelut ja juhlimiset julkkujen kanssa, voi reppanaa, vaikeaa tulee olemaan.

Ovatko nuo juuri sinulle tärkeitä asioita? Hänen elämästä ja arvoista tuskin tiedät mitään.

Onko sinulle tärkeintä tässä ketjussa se, mitkä asiat minulle ovat tärkeitä ja mitä minä kenenkin elämästä tiedän, vai itse aloitus?

Vierailija
14/22 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulle tärkeintä tässä ketjussa se, mitkä asiat minulle ovat tärkeitä ja mitä minä kenenkin elämästä tiedän, vai itse aloitus?

Haukkuminenhan teille täällä on kaikista tärkeintä.

Vierailija
15/22 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas, kävi kurkkaamassa tuon linkin takaa kuvat. Aikamoinen kolho naikkonen olikin, sieti mennä. Eikös nämä huseeranneet Norikon selän takana? Noriko on fiksu, siro ja kaunis, tämä Hönnö taas...

Vierailija
16/22 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpiksen näköinen nainen.

Vierailija
18/22 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ?Ei voi olla totta?Ei ole?

Vierailija
19/22 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Noriko on japanilainen eli aasialainen nainen, heilläkin parasta ennen päiväys koittaa ennen pitkään, yleensä siinä 40v tai vähän yli. Hyvin harvinaisissa tapauksissa vielä jopa 50v asti, mutta siis todella todella harvinaista. Ihmegeenitkin taipuvat ennen pitkään.

Vierailija
20/22 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Henna muuten näyttää ihan tra​nsulta! Onko se mies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä