Seiska: Mika Salo ja Henna - yllätysero
https://www.seiska.fi/Uutiset/Entinen-F1-kuski-Mika-Salo-ja-Henna-Pihla…
Mahtaa Noriko hyppiä riemusta
Kommentit (22)
Ahaa, olin siinä uskossa että olisivat eronneet jo aika päiviä sitten.
Noriko oli hauska tyyppi, tästä Hennasta en ole ikinä välittänyt.
Toivitaan että Noriko on siinä pisteessä elämässään ettei Mikan erot aiheuta hänessä sen suurempia tunnekuohuja. Suuntaan tai toiseen.
Muovisen näköinen akka. Mikan rahoilla saa paremmankin.
Aina tällaisissa julkkisten yllätyseroissa on taustalla kolmas osapuoli. Esim. tapaukset Tuomas Enbuske: petti kihlattua missin kanssa ja Heikki Paasonen: petti avopuolisoaan ja ilmoitti samalla tyylillä erostaan kuin Mika Salo. Julkkismiehillä on aina vientiä, joten ihmekös tuo että tilaisuudet tekee varkaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivitaan että Noriko on siinä pisteessä elämässään ettei Mikan erot aiheuta hänessä sen suurempia tunnekuohuja. Suuntaan tai toiseen.
Toivottavasti. Kummasti loppui selittämiset yhdessäolosta yms kun Japani liittyi Haagin lapsikaappaussopimukseen.
Vierailija kirjoitti:
Muikkihan on ihan skroden äijän näköinen. Toivottavasti Mika ei jätä tyhjän päälle, kun eihän tuolla Hennalla ole mitään omaisuutta. Taitaa jäädä seurustelut ja juhlimiset julkkujen kanssa, voi reppanaa, vaikeaa tulee olemaan.
Ovatko nuo juuri sinulle tärkeitä asioita? Hänen elämästä ja arvoista tuskin tiedät mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan se on yllätysero, kun joku julkkis eroaa.
Vielä enemmän yllättää jos julkkis löytyy "uuden rakkaan" vähän ajan kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Mika Salo?Kuka se on?
Ajoi aikoinaan kilpa-autolla.
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muikkihan on ihan skroden äijän näköinen. Toivottavasti Mika ei jätä tyhjän päälle, kun eihän tuolla Hennalla ole mitään omaisuutta. Taitaa jäädä seurustelut ja juhlimiset julkkujen kanssa, voi reppanaa, vaikeaa tulee olemaan.
Ovatko nuo juuri sinulle tärkeitä asioita? Hänen elämästä ja arvoista tuskin tiedät mitään.
Onko sinulle tärkeintä tässä ketjussa se, mitkä asiat minulle ovat tärkeitä ja mitä minä kenenkin elämästä tiedän, vai itse aloitus?
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulle tärkeintä tässä ketjussa se, mitkä asiat minulle ovat tärkeitä ja mitä minä kenenkin elämästä tiedän, vai itse aloitus?
Haukkuminenhan teille täällä on kaikista tärkeintä.
Jestas, kävi kurkkaamassa tuon linkin takaa kuvat. Aikamoinen kolho naikkonen olikin, sieti mennä. Eikös nämä huseeranneet Norikon selän takana? Noriko on fiksu, siro ja kaunis, tämä Hönnö taas...
Vaikka Noriko on japanilainen eli aasialainen nainen, heilläkin parasta ennen päiväys koittaa ennen pitkään, yleensä siinä 40v tai vähän yli. Hyvin harvinaisissa tapauksissa vielä jopa 50v asti, mutta siis todella todella harvinaista. Ihmegeenitkin taipuvat ennen pitkään.
Toi Henna muuten näyttää ihan transulta! Onko se mies?
Ainahan se on yllätysero, kun joku julkkis eroaa.