Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy - vastaan intuitiolla

Vierailija
11.02.2021 |

vain asiallisiin kysymyksiin.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ilmansuuntaan?

Go West!

Vierailija
22/49 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä kevään rahatilanne näyttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä vaalea mies ajattelee viestistäni? Suunnitteleeko uuttaa yritystä minun suuntaani? Vallanhimo häntä taitaa ajaa, ei rakkaus? 

Älä viestittele hänelle. Anna olla ja katso tuleeko häneltä mitään viestiä sinun suuntaasi. Aika näyttää mitä tapahtuu. Jos nyt jo ajattelet, että hän voisi olla vallanhimoinen, unohtaisin sinuna hänet. ap

Vierailija
24/49 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi ihmisyhteisö. löytyykö sieltä mulle paikkaa? 

Vierailija
25/49 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä persut huomaavat jos joku kannattaja ei kuulukaan heihin?

Vierailija
26/49 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ei halua olla ystäväni?

Löydänkö koskaan ystävää tai parisuhdekumppania?

Mistä tiedät, että kukaan ei halua olla ystäväsi? Oletko kokeillut chattiä? Sieltä voisi löytyä ainakin juttukaveri. Tuntemattomille on usein helpompaa jutella kuin tutuille. Jos olet kiinnostunut jostakin tekemisestä, harrastuksista löytyy ystäviä, väkisinkin kun ollaan kauan tekemisissä. ap

Vierailija
27/49 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdunko kesään mennessä?

Et, ellet ala todella intensiivistä kävely + juoksu treeniä ja mieti tarkkaan mitä syöt. Joten, en suosittele. Mieti mieluummin nyt mistä herkuista olet valmis luopumaan, lisää vihannesten, hedelmien ja kuitujen määrää ja ala ulkoilla mieluusti päivittäin. Ehkä jouluun mennessä huomaat, että jaksat paremmin ja voit paremmin. ap

Vierailija
28/49 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun vastauksissa ole mitään "näkemistä" tai intuitiota, ainoastaan neuvoja jotka typerämpikin tajuaa itse. ei maksa vaivaa. 

Vierailija
29/49 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et, ellet ala todella intensiivistä kävely + juoksu treeniä ja mieti tarkkaan mitä syöt. Joten, en suosittele. Mieti mieluummin nyt mistä herkuista olet valmis luopumaan, lisää vihannesten, hedelmien ja kuitujen määrää ja ala ulkoilla mieluusti päivittäin. Ehkä jouluun mennessä huomaat, että jaksat paremmin ja voit paremmin. ap

Aha, mutta kun minä jo liikun intensiivisesti ja mietin jokaisen suupalan. Voin jo nyt hyvin,vaikka ylipainoa on.

Vierailija
30/49 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä kevään rahatilanne näyttää?

Etsitkö uutta työpaikkaa? Tekisi mieleni sanoa, että hyvältähän se näyttää. ap

Vierailija
31/49 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uusi ihmisyhteisö. löytyykö sieltä mulle paikkaa? 

Löytyy. Yhteisöt ovat sellaisia, että sinne mahtuu kaikenlaisia kulkijoita. Mukaan vaan. ap

Vierailija
32/49 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha, mutta kun minä jo liikun intensiivisesti ja mietin jokaisen suupalan. Voin jo nyt hyvin,vaikka ylipainoa on.

Jos mielestäsi voit hyvin, sinun ei tarvitse laihtua. ap

Vierailija
33/49 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua olla 30 kg ylipainoinen, vaikka voisin miten hyvin.

Vierailija
34/49 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun vastauksissa ole mitään "näkemistä" tai intuitiota, ainoastaan neuvoja jotka typerämpikin tajuaa itse. ei maksa vaivaa. 

"Näkemisessä" ja intuitiossakin on pohjimmiltaan kyse ihmisen kuuntelemisesta, hänen näkemisestään ja kuulemisestaa sellaisena kuin hän on. Ja eihän tämä mitään maksakaan, mutta on mukavaa, ja joskus käy niin, että kaksi silmäparia näkee paremmin kuin yksi. ap

Vierailija
35/49 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko rahaa yllättävältä taholta.

Vierailija
36/49 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua olla 30 kg ylipainoinen, vaikka voisin miten hyvin.

Ymmärrän. Sinä kysyit minulta, laihdutko kesään mennessä, ja minä vastasin, että et laihdu, ellet jne jne. En ole ravitsemusterapeutti enkä personaltrainer, joten en voi auttaa, eikä minulla ole sinulle sellaista ohjetta. Mutta jos todella haluat laihtua, se on itsestäsi kiinni, yhtä lailla kuin jos haluaa lopettaa tupakanpolton, se tupakka on itse tumpattava. Tähän en osaa muuta sanoa. Tsemppiä! ap

Vierailija
37/49 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisessa paikassa minun pitäisi asua?

Vierailija
38/49 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko rahaa yllättävältä taholta.

Jos varakas isovanhempasi on elämänsä ehtoopuolella ja tiedät olevasti testamentissa, voit saada. Muuten en luottaisi onneen raha-asioissa. ap

Vierailija
39/49 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mulla on näin huono ja itkuinen olo?

Vierailija
40/49 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisessa paikassa minun pitäisi asua?

Puita ja vettä lähellä. ap