Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen kaveri(?) syö buranat kaapista

Vierailija
11.02.2021 |

Ostin pari viikkoa sitten buranapaketin ja otin siitä yhden. Paketti on vessan kaapissa. Tänään huomasin, että paketti on jotenkin eripäin kaapissa ja siellä oli vain 1 tabletti jäljellä, kuitenkin 20kpl paketti. Oma lapseni ei niele vapaaehtoisesti mitään lääkkeitä, on 11v. Ainoa ulkopuolinen täällä viimeaikoina käynyt on lapsen luokkakaveri. Miten ottaa puheeksi?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet vessan kaapissa! Oltava niin ettei niitä varkaat voi viedä.

Vierailija
2/23 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä lukolliseen kaappiin.

PS. Tableteilla voi kyllä lapsi keksiä tehdä paljon muutakin kuin vain niellä ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PS. Tableteilla voi kyllä lapsi keksiä tehdä paljon muutakin kuin vain niellä ne.

Niin kuin mitä?

Vierailija
4/23 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät lasten ulottuvilla lääkkeitä? Pakko olla provo.

Vierailija
5/23 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin mitä?

No vaikka tiputtaa niitä veteen ja katsoa miten liukenevat. Tai yrittää antaa niitä eläimille. Vain mielikuvitus on rajana.

Vierailija
6/23 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teidän kotona paljonkin paikkoja mihin 11v ei pääsisi käsiksi halutessaan?

Vierailija
7/23 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs lapsi sanoi, kun juttelit aiheesta hänen kanssaan? Entäs vieraan lapsen vanhemmat?

Vierailija
8/23 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 vuotiaat saavat kaiken tiedon netistä ja tekevät tyhmyyksiä. Järki ei päätä pakota ja ideat on kuusta. En kyllä keksi mitä ne niillä tekisi, muuta kuin esittäisi huumediilerin ja yrittäisivät myydä toisille 11 vuotiaille.

Vierailija
9/23 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn kuvittelemaan, että oma 10-vuotiaani voisi ottaa lääkkeitä vaikka leikkeihin. Maalata ne ja tehdä niistä leikkiruokia, aikamoista luovuutta olen hänellä huomannut välillä. Kysy nyt ihan ensimmäiseksi siltä lapseltasi jos hänellä olisi tietoa asiasta.

Vierailija
10/23 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet lukolliseen kaappiin.

Vierailija
11/23 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

11 vuotiaat saavat kaiken tiedon netistä ja tekevät tyhmyyksiä. Järki ei päätä pakota ja ideat on kuusta. En kyllä keksi mitä ne niillä tekisi, muuta kuin esittäisi huumediilerin ja yrittäisivät myydä toisille 11 vuotiaille.

Aikamala! Täysin OT, mutta tuli mieleen... itse kaverin kanssa 11 vuotiaana tehtiin steariinista "karkkeja". Meillä oli joulukalenterista se muovinen muottijuttu, jossa on niitä suklaita. Niihin sitten kaadettiin sulaa steariinia ja elintarvikeväriä. Annettiin jäähtyä ja lähdettiin naapurustoon myymään.

Meillä oli kohteena kaverit ja vanhukset (koska niillä on rahaa). Yksi karkki maksoi 50 penniä. Tais olla ensimmäinen pappa, joka osti muutaman "karkin".

Hän jutusteli, että onko myyntiä ollut...? Eipä juuri. No, hyvä, ettei vaan käy kelleen hassusti. Kiva idea tämmöinen itsetehtyjen juttujen myyminen, mutta jos myisitte näitä vaikka koruina tästä lähin.

Mehän oltais kaikille syötetty steariinia ihan noineen vaan.. ei varmaan myrkyllisin juttu, mutta ei oikeinkaan. Kukaan oma ikäinen ei koruina ostanut, mutta vanhukset kyllä - säälistä.

Vierailija
12/23 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on lääkekaappi, ei lukollinen. Muksuille sanottu, että sinne ei saa mennä ilman lupaa. Normaalissa perheessä tämä riittää. Joskus olen joutunut puhelimessa neuvomaan lääkkeen, kun on ehtinyt kipeänä kotiin ennen minua.

Todellakin vaikea uskoa, että kaikilla teillä on lukollinen kaappi. Sori vaan.

Vierailija
13/23 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on lääkekaappi, ei lukollinen. Muksuille sanottu, että sinne ei saa mennä ilman lupaa. Normaalissa perheessä tämä riittää. Joskus olen joutunut puhelimessa neuvomaan lääkkeen, kun on ehtinyt kipeänä kotiin ennen minua.

Miksi on vaikea uskoa? Enemmän vaikuttaa täydelliseltä pöljyydeltä, jos kodista ei löydy mitään lukollista paikkaa.

Olkoon vaikka sellainen rahakirstu tms. laatikko, jossa on lukko. Tietenkin lääkkeet pidetään lapsien ulottumattomissa. Normaalitkin lapset voivat keksiä vaikka mitä.

Kaveri kepposteli pentuna lontoorakeiden kanssa. Vaihtoi mummonsa lääkkeet. Ei onneksi pahasti ehtinyt käymään, mutta silti.. ja aivan tavallinen lapsi oli. Juristi nykyään.

Vierailija
14/23 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi säilytyspaikka buranalle. Jätä se laatikko kuitenkin sinne kaappiin ja sisään lappu, jossa lukee, että lääkkeitä

ei saa lapset ottaa omin luvin.

Vierailija
15/23 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka säilyttää tai ottaa lääkkeitä vessassa? Hyi!!

Vierailija
16/23 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tuota, että lääkkeet pidetään vessassa kenen tahansa lapsen kaverin ulottuvilla, kuin tarjottimella. Mitäs, jos siirtäisit ne vaikka säilytyslaatikkoon ja nostaisit keittiön yläkaappiin.

Tilaisuus tekee varkaan, sanotaan.

Vierailija
17/23 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asut siis lapsesi kanssa kahden? Mitä lapsesi sanoi lääkkeistä kysyttäessä?

Vierailija
18/23 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin mäkin oon aina pitäny buranoita ns lasten ulottuvilla eikä ikinä olis tullut mieleenkään että kukaan niitä turhaan popsii eikä ole kyllä popsinutkaan.

Vierailija
19/23 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on. Ja koko perhe tietää missä sen avain on. Tosin nuorinkin on jo 13v ja vahvin lääke kaapissa on Burana 600:nen. 

Vierailija
20/23 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa ei kuulu säilyttää mitään lääkkeitä jo sen kosteuden takia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi