Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi että jos seksiä ei tule niin rahallinen panostus suhteeseen loppuu ja kehotti menemään töihin

Vierailija
11.02.2021 |

Jäin n. vuosi sitten työttömäksi koronan vuoksi ja sitten yhteisellä päätöksellä aloin opiskelemaan. Tässä välissä haluni ovat ehkä vähän laimentuneet ja kun mies eilen illalla saunan jälkeen taas yritti ja minä kieltäydyin niin hän sanoi, että jos eletään kuin sisarukset niin ala hankkimaan rahaa. Tuli todella paha mieli, koska mies vuosi sitten hyväksyi ilman mukinoita sen, että menen takaisin opiskelemaan. En arvannut että se johtaisi tällaiseen reaktioon...

Kommentit (469)

Vierailija
181/469 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tulee oikein huono olo, kun lukee näitä juttuja.

itsekin täällä yritän "pelastaa" parisuhdetta antamalla miehelle "pesää", vaikka ei vähääkään kiinnostaisi. Tätä on jo jatkunut vuoden päivät, ja homma tuntuu päiväpäivältä kiduttavammalta.

Eka vuosi meni rakkaudenhuumassa. Pikkarit kostui, kun vain kuulin hänen äänensä.

kun hän ei ollut paikalla, fantasioin vain hänestä.

luulin että nyt olen löytänyt "sen oikean". Hän oli mukava, huolehtivainen, fiksu, älykäs, hauska, taloudestaan huoltapitävä, miehekäs, mielenkiintoinen... ja on edelleen. Mikä parasta, kehonikin tuntui haluavan häntä, eli kemiaa oli vaikka pienelle kylälle.

Ei mennyt kuin vuosi, niin kemia loppui ja alkoi "pakkoseksi", katkeruus ja pihtaamissyytökset, epäilyt, että olen ihastunut johonkin toiseen.

En itsekään tiedä, mihin kemia katosi.

Konsti, että anna vaan, vaikka ei huvittaisi, kyllä se halu löytyy, ei ainakaan toimi omalla kohdalla, vaan pahentaa vain tilannetta. Suostun, koska rakastan häntä ja harmittaa hänen puolestaan. En halua tehdä haluttomuudestani hänelle ongelmaa.

Toinen ongelma on, että rakastan häntä edelleen ja hän minua. Emme pysty oleen erillämme. Suhteessa on paljon halailua ja keskinäistä lämpöä, hassuttelua ja yhteen hiileen puhaltamista ja keskinäistä huolenpitoa.

Joo, ollaan kyllä tahoillamme aika stressaavien asioiden keskellä, mutta stressi ja huolet kuuluu elämään.

hän käyttää seksiä myös stressilääkkeenä kun taas minä ehkä "kivetyn" stressin vaikutuksesta.

Inhoan ja pelkään iltaisin, että toivottavasti hän ei ole taas "sillä tuulella".

Uskon, että hän vaistoaa, etten ole hommassa mukana koska kerran hän mainitsikin etten taida saada tästä mitään.

Harmittaa ja v*tuttaa tämä tilanne kummankin puolesta.

Vihaan, että pakotan kehoni juttuihin, joita se ei halua ja vihaan että joutuisin muuten torjumaan rakkaani.

Ei sinun kannata eikä tarvitse pakottaa kehoasi asioihin, joita et halua. Eihän mies tarvitse yhdyntää sen enempää kuin nainenkaan, miehelle riittää pelkkä käsihoito tai suuseksikin.

Vierailija
182/469 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaako oikeasti joku panna toisen kanssa, jos tämä antaa vain velvollisuudentunnosta? Minä en.

Kassientyhjentäjälle nainen on vain reikä. Parisuhde tarkoittaa säännöllistä kassientyhjennystä. Tämä on libidovetoisen liskoaivon tunne-elämän ydin. Mies on saatainen otus, se kannattaisi oppia ja vaihtaa naisiin. Lisääntymiseen ei miehiä enää nykyisin tarvita.

Sorry, mut kyllä se on sinun kirjoitus joka on saastainen, ikävä ja ruma :( 

N33

Et vain kestä totuutta toosastasi.

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/469 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Lidlissä loppui Teddy-sipsien myynti niin seksi-intoni lopahtivat. Sittemmin Teddy-sipsit palasivat taas myyntiin ja seksihaluni aloivat pikkuhiljaa palautua. Ehkä jo ens vuoden puolella voidaan jo kokeilla seksiä!

Vierailija
184/469 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen näitä kommentteja joissa kerrotaan että naisen tai miehen pitäisi liitossa suostua seksiin vaikka itse ei ollenkaan haluaisi. Eikö se silloin ole tavallaan raiskaus? Tämähän olisi aivan selvä raiskaus jos joku tekisi näin jollekkin muulle kuin kumppanilleen eli kiristäisi jollain syyllä seksiä. Eikö ihminen mene yhtä paljon rikki tälläisestä pakotetusta seksistä kuin muustakin väkivallasta. Tietenkin tälläisessa tilanteessa pitää miettiä mitä asian suhteen tehdään, mutta ei toista voi pakottaa seksiin. Näin naisnäkökulmasta se että makaisin jalat levällän kun joku tyydyttäisi itsensä minuun tuntuu kamalalta ajatukselta. Olisiko se siitä toisesta osapuolestakaan pidemmän päälle mukavaa.

Ei miestä haittaa jos nainen ei halua, ei ole koskaan haitannut.

Vierailija
185/469 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mies kiristää seksiä rahalla? Hmm.. Ei kuulosta kovin terveeltä suhteelta.

Eikös suurin osa suhteista ole tällaisia? Tässä tapauksessa mies on vain sanonut sen rehellisesti ääneen ja naisethan haluaa rehellisen miehen mieluummin kuin epärehellisen, vai mitä?

No ei todellakaan ole :D Ihan sairasta tuollainen. Onneksi ei tarvitse tuollaisessa suhteessa olla.

Tai sitten et vaan pysty myöntämään totuutta itsellesi mutta se nyt on naisille tyypillistä. Tunteet estävät rationaalisen asioiden tarkastelun.

Vierailija
186/469 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen näitä kommentteja joissa kerrotaan että naisen tai miehen pitäisi liitossa suostua seksiin vaikka itse ei ollenkaan haluaisi. Eikö se silloin ole tavallaan raiskaus? Tämähän olisi aivan selvä raiskaus jos joku tekisi näin jollekkin muulle kuin kumppanilleen eli kiristäisi jollain syyllä seksiä. Eikö ihminen mene yhtä paljon rikki tälläisestä pakotetusta seksistä kuin muustakin väkivallasta. Tietenkin tälläisessa tilanteessa pitää miettiä mitä asian suhteen tehdään, mutta ei toista voi pakottaa seksiin. Näin naisnäkökulmasta se että makaisin jalat levällän kun joku tyydyttäisi itsensä minuun tuntuu kamalalta ajatukselta. Olisiko se siitä toisesta osapuolestakaan pidemmän päälle mukavaa.

Eikö silloin olla vain kämppäkavereita? Eikö silloin kannata olla olematta "suhteessa"?

Jos ne nai mtaman kerran vuodessa, niin onhan se silloin suhde.

Vierailija
187/469 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota siltä suikkiin joka päivä viikon ajan. Olette onnellisempia kuin koskaan.

Vierailija
188/469 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itsekin täällä yritän "pelastaa" parisuhdetta antamalla miehelle "pesää", vaikka ei vähääkään kiinnostaisi. Tätä on jo jatkunut vuoden päivät, ja homma tuntuu päiväpäivältä kiduttavammalta.

Eka vuosi meni rakkaudenhuumassa. Pikkarit kostui, kun vain kuulin hänen äänensä.

luulin että nyt olen löytänyt "sen oikean". Hän oli mukava, huolehtivainen, fiksu, älykäs, hauska, taloudestaan huoltapitävä, miehekäs, mielenkiintoinen... ja on edelleen. Mikä parasta, kehonikin tuntui haluavan häntä, eli kemiaa oli vaikka pienelle kylälle.

Ei mennyt kuin vuosi, niin kemia loppui ja alkoi "pakkoseksi", katkeruus ja pihtaamissyytökset, epäilyt, että olen ihastunut johonkin toiseen.

Konsti, että anna vaan, vaikka ei huvittaisi, kyllä se halu löytyy, ei ainakaan toimi omalla kohdalla, vaan pahentaa vain tilannetta. Suostun, koska rakastan häntä ja harmittaa hänen puolestaan. En halua tehdä haluttomuudestani hänelle ongelmaa.

Toinen ongelma on, että rakastan häntä edelleen ja hän minua. Emme pysty oleen erillämme. Suhteessa on paljon halailua ja keskinäistä lämpöä, hassuttelua ja yhteen hiileen puhaltamista ja keskinäistä huolenpitoa.

Joo, ollaan kyllä tahoillamme aika stressaavien asioiden keskellä, mutta stressi ja huolet kuuluu elämään.

hän käyttää seksiä myös stressilääkkeenä kun taas minä ehkä "kivetyn" stressin vaikutuksesta.

Inhoan ja pelkään iltaisin, että toivottavasti hän ei ole taas "sillä tuulella".

Uskon, että hän vaistoaa, etten ole hommassa mukana koska kerran hän mainitsikin etten taida saada tästä mitään.

Vihaan, että pakotan kehoni juttuihin, joita se ei halua ja vihaan että joutuisin muuten torjumaan rakkaani.

Ei sinun kannata eikä tarvitse pakottaa kehoasi asioihin, joita et halua. Eihän mies tarvitse yhdyntää sen enempää kuin nainenkaan, miehelle riittää pelkkä käsihoito tai suuseksikin.

Mies on vapaa vetämään omaan käteensä milloin vain. Naista on turha vaivata.

Vierailija
189/469 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkaminen on muutenkin parasta! Oikea käteni haluaa aina ja halpaa on!

TÄMÄ! Ja bonuksena aktin jälkeen voit palata omiin touhuihisi, eikä tarvitse minkään vajaamielisen kanssa sekoilla.

Vierailija
190/469 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde on kuollut ja hyödytön jos paneminen loppuu.

Jäljellä on enää yhteinen talous jos saman katon alla asutaaan.

Vierailija
191/469 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Runkkaminen on muutenkin parasta! Oikea käteni haluaa aina ja halpaa on!

TÄMÄ! Ja bonuksena aktin jälkeen voit palata omiin touhuihisi, eikä tarvitse minkään vajaamielisen kanssa sekoilla.

Ja kättä ei tarvitse viedä jälkeenpäin syömään ja kuunnella osaaottavana  sen murheita..

Vierailija
192/469 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos panet ja hyväksikäytät maksullista, on sinulla sen kanssa suhde koska seksi. Olet huorankumppani.

Vierailija
193/469 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä pitää tuossa suhteessa? Muuta uuteen osoitteeseen ja opiskele tukien avulla.

Juurikin näin. Miehen tulee hyväksyä nainen juuri sellaisena kuin hän on tai nainen lähtee kävelemään. 

Eiköhän se muuten tullut jo avausviestissä selväksi, mikä ap;ta pitää suhteessa. 

Ihan muuten nostona - jos et tiedä ap:n taustaa, niin noilla tuilla opiskelua ei ehkä kannata mainostaa. Tämähän riippuu mm. siitä, onko opintotukikuukausia vielä jäljellä. Työttömyyskorvausta omaehtoiseen opiskeluun taas ei saa, jos opinnot on jo käynnissä (tosin tässä ei ole vielä kerrottu, saako ap sitä jo). 

Ei varmaan tarvitse miehenkään hyväksyä kaikkea ihan sellaisenaan, jos suhteen tila ei miellytä. On kuitenkin järkevämpiä ja tehokkaampia tapoja keskustella seksinpuutteesta ja seksuaalisesta turhautumisesta kuin alkaa heti aluksi syyllistämään ja kiristämään rahalla. Jos toisen haluttomuuden taustalla on ahdistusta, stressiä ja pahoinvointia niin puhumalla, empatialla ja käytännön avulla voi näitä lievittää.

Ei kenenkään tarvitse sietää suhteessa yhtään mitään missään suhteessa ja suhteesta saa lähteä kävelemään vaikka vain siksi, että paidan väri ei miellytä. 

On kuitenkin järkevämpiä ja tehokkaampia tapoja neuvoa ihmistä, joka avautuu parisuhteen ongelmasta, kuin kehottaa tätä lähtemään. Ymmärrän toki, jos itse lähdet kävelemään heti, jos toinen sanoo jotain ikävää. Kuinkahan pitkä on muuten pisin parisuhteesi?

Rakentavaa ei myöskään ole kehottaa toista elämään tuilla, jos ei edes tiedä, mihin tukiin henkilö on oikeutettu. 

Vierailija
194/469 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baareista saa apn tyyppisiä parilla tuopilla. Tulee paljon halvemmaksi kuin ammattilaiset.

Minun mielestäni miesten pitäisi hankkia vain maksullista tuoppipillua. Ja jättää suhteet naisille.

Vierailija
195/469 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos panet ja hyväksikäytät maksullista, on sinulla sen kanssa suhde koska seksi. Olet huorankumppani.

Parempi huorankumppanuus kuin elää loisen kanssa kuka ei halua läheisyyttä.

Vierailija
196/469 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Vaan ihmeellistä, että aikuinen ihminen ei tajua, että seksi kuuluu avioliittoon. Ihminen voi masentua pahasti, jos ei parisuhteessa oleellista yhteiselämää ole. Jos tulet aina torjutuksi, se voi syödä tosi pahasti itsetuntoa ja koko ihmisenä olemista. 

Raiskaus on IHAN eri asia kuin vapaaehtoinen seksi.

Kyllä sen kaikki tajuaa, sitä vaan ei moni tunnu tajuavan että muutaman viikon tauko seksissä ei tarkoita että se olisi kokonaan loppunut. Tuskin yhdessäkään liitossa on aina tasaisen vakaita aikoja jossa seksin määrä pysyy vuodesta toiseen täysin vakiona.

Jos sairastut vakavasti ja kumppanisi jankkaa vieressä että seksi nyt vaan kuuluu avioliittoon niin miten ajattelit tilanteen hoitaa?

Vierailija
197/469 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä kommentteja kun taas lukee, niin on selvä, että miehen pitää vain lähteä kävelemään, jos suhde ei miellytä. 

Vierailija
198/469 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Vaan ihmeellistä, että aikuinen ihminen ei tajua, että seksi kuuluu avioliittoon. Ihminen voi masentua pahasti, jos ei parisuhteessa oleellista yhteiselämää ole. Jos tulet aina torjutuksi, se voi syödä tosi pahasti itsetuntoa ja koko ihmisenä olemista. 

Kyllä sen kaikki tajuaa, sitä vaan ei moni tunnu tajuavan että muutaman viikon tauko seksissä ei tarkoita että se olisi kokonaan loppunut. Tuskin yhdessäkään liitossa on aina tasaisen vakaita aikoja jossa seksin määrä pysyy vuodesta toiseen täysin vakiona.

Jos sairastut vakavasti ja kumppanisi jankkaa vieressä että seksi nyt vaan kuuluu avioliittoon niin miten ajattelit tilanteen hoitaa?

Kassientyhjentäjä itkee sitä vauvapalstalla.

Vierailija
199/469 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, kun riittäisikin! Eri kuin tuo ylempi mutta samassa tilanteessa. Suuhoidosta mies ei tule ja käsihoidostakin vaan joskus, sekin edellyttää 20-30min ranteen pariksi päiväksi kipeyttävää käsi täydessä puristuksessa eestaas hakkaamista. Toivon itsekin että vitsailisin.

Vierailija
200/469 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten ihmeessä vo suostua seksiin jos mies ei saa erektiota eikä nainen saa erektiota eikä kostu?

Sitten pureudutaan tilanteeseen vähämn syvemmin. Siitä kai suhteessa on kyse: jos tulee ongelmia, niin niihin puututaan.

Minulla on kostumisongelmaa ihan perussairauteni vuoksi. Ei estä hyvää seksielämää, tuubista saa kätevästi kosteutta. Ei miehelläkään aina heti seiso, mut siihenkin on konstit ;)

Jos ei huvita, siihenkin on saatavissa monenmoista apua, jos haluaa. Ja jos ei halua, sitten mietitään taas vähän syvällisemmin.

Ei kai kukaan elä tekemättä epämieluisille asioille jotain? Jokaisella on mahdollisuus vaikuttaa elämäänsä, sellainen ajelehtiminen, et asioita vain tapahtuu kuulostaa surulliselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan