Mies sanoi että jos seksiä ei tule niin rahallinen panostus suhteeseen loppuu ja kehotti menemään töihin
Jäin n. vuosi sitten työttömäksi koronan vuoksi ja sitten yhteisellä päätöksellä aloin opiskelemaan. Tässä välissä haluni ovat ehkä vähän laimentuneet ja kun mies eilen illalla saunan jälkeen taas yritti ja minä kieltäydyin niin hän sanoi, että jos eletään kuin sisarukset niin ala hankkimaan rahaa. Tuli todella paha mieli, koska mies vuosi sitten hyväksyi ilman mukinoita sen, että menen takaisin opiskelemaan. En arvannut että se johtaisi tällaiseen reaktioon...
Kommentit (469)
Juu... Vaihtoon menis kyllä mimmi, jos sukset alkaisivat ilman hyvää syytä olemaan enemmän ristissä, kun vastaanottavaisena. Seksi kuuluu parisuhteeseen ja on enemmän, kun luonnollista, että sitä on vaikka päivittäin ja monesti päivässä.. Huonoon suhteeseen ei missään nimessä kannata jäädä.. molemmille löytyy varmasti se mieluinen kumppani.
Tänä vuonna ei kertaakaan olis ymmärrettävä jos oltais viikolla 2. Kyllä parisuhteeseen seksi kuuluu. Luulisi, että antaisi vaikka rakkaudesta jos ei muuten huvita. Ihan kohtuuton tilanne. Vai onko miehellä lupa käydä vieraissa? Tapa miten asia esitetty toki tökerö, mutta kyllä mies on tässä oikeassa.
"Kannattaa erota, jos mies alkaa tuolla tavalla uhkailemaan ja karjumaan, jos..."
Mistä sait päähäsi, että mies alkoi uhkailemaan ja karjumaan? Ap itse kirjoitti näin: "... kun mies eilen illalla saunan jälkeen taas yritti ja minä kieltäydyin niin hän sanoi, että..."
Vierailija kirjoitti:
Minusta parisuhteeseen kuuluu toisen osapuolen tarpeiden huomiminen, myös seksuaalisten. Joten olet aika itsekäs jos et suostu seksiin miehesi kanssa silloin kun hänta panettaa. Ymmärrän toki menkat ja muut oikeat syyt, mutta mieti miltä sinusta tuntuisi jos sinua panettaisi ja miehesi ei suostuisi. En ymmärrä teidän naisten halua elää jossakin puoliselibaatissa, ei kai seksi rakastamansa ihmisen kanssa niin vastenmielistä ole? Parisuhteessa seksi on toisesta huolehtimista.
No eikö mies ole vähintään yhtä itsekäs, jos ei huomioi naisen halua olla harrastamatta seksiä? Voihan mies harrastaa itsetyydytystä silloin kun naista ei haluta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole lapsia, niin lähde opiskelija-asuntoon. Saat tuet ja kaikki.
Ja opintolainan. Ainakin alitajuisesti miehesi oksettaa sinua seksuaalisesti. Sen lisäksi rakkaussuhteissa ei käydä kauppaa _mistään_, kaikkein vähiten seksistä. Nyt lähde, tuo on aivan menetetty kuvio.
Rakkaussuhteissa rakastellaan
Tuo on hankkinut itselleen kämppiksen
Rakkaus ja rakastelu, kaksi ihan eri asiaa. Vaikka suhteessa voi totta kai olla molempia.
Täällä tuntuu moni kuvittelevan, että haluton "pihtaa", josta sanana tulee mieleen sellainen pahantahtoinen toisen hallinta seksillä.
1) haluton luultavasti haluaisi haluta seksiä, mutta ei pääse tunnelmaan
2) jos harrastaa seksiä vaikkei haluaisi, siitä seuraa vain pahempi haluttomuus
Seksi ei ole sama asia kuin rakkaus.
No eihän se soutamalla tietysti kulu. Mies haluaa panostaa elämäänsä. Jos maksumagneetille ei käy, niin kuluja pitää karsia ja sijoittaa se johonkin muualle mistä sitä elämäniloa saa. Täysin loogista.
Miten on. Aiotko tehdä ongelmallesi jotain vai sysäätkö sen miehen harteille?
Vierailija kirjoitti:
Minusta parisuhteeseen kuuluu toisen osapuolen tarpeiden huomiminen, myös seksuaalisten. Joten olet aika itsekäs jos et suostu seksiin miehesi kanssa silloin kun hänta panettaa. Ymmärrän toki menkat ja muut oikeat syyt, mutta mieti miltä sinusta tuntuisi jos sinua panettaisi ja miehesi ei suostuisi. En ymmärrä teidän naisten halua elää jossakin puoliselibaatissa, ei kai seksi rakastamansa ihmisen kanssa niin vastenmielistä ole? Parisuhteessa seksi on toisesta huolehtimista.
En minä ainakaan halua seksiä kumppanini kanssa silloin, kun hän ei sitä halua. Mitä minä siitä saisin? Että toinen olisi hetken aikaa seksileluni, että minulle tulee parempi mieli sen sijaan, että me molemmat olemme jutussa mukana yhteisellä mielenkiinnolla?
Miehille tämä tietysti ei tunnu olevan ongelma, koska mies poikkeuksetta laukeaa joka seksikerta. Emme tiedä tässä, millaista seksiä nainen saa mieheltään. Jos se on sitä, etten koskaan saa orgasmia ja mies ajattelee vaan itseään, ei huvita. Ajattele miehenä, että olet itse vielä hekumoissasi tai vasta pääsemässä vauhtiin, niin vaimo jo tulee, toteaa, että "Kiitos, olipa hyvää!" ja jättää sinut puutteeseen.
Onko teillä lapsia?
Oletteko aviossa?
Miksi olette yhdessä?
Täytyy sanoa, että kerrankin ymmärrän miestäsi. Siis varsinkin jos olette "vain avopari" - mitä hän saa teidän suhteesta? Kämppiksen kenen kulut maksaa? Mitään muuta???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan halua seksiä kumppanini kanssa silloin, kun hän ei sitä halua. Mitä minä siitä saisin? Että toinen olisi hetken aikaa seksileluni, että minulle tulee parempi mieli sen sijaan, että me molemmat olemme jutussa mukana yhteisellä mielenkiinnolla?
Miehille tämä tietysti ei tunnu olevan ongelma, koska mies poikkeuksetta laukeaa joka seksikerta. Emme tiedä tässä, millaista seksiä nainen saa mieheltään. Jos se on sitä, etten koskaan saa orgasmia ja mies ajattelee vaan itseään, ei huvita. Ajattele miehenä, että olet itse vielä hekumoissasi tai vasta pääsemässä vauhtiin, niin vaimo jo tulee, toteaa, että "Kiitos, olipa hyvää!" ja jättää sinut puutteeseen.
Sitten sanot, että jatkaa vielä, tai hankit satsfyerin ja otat sen tyynyn alta esiin ja jatkat itseksesi (saa kyllä miehen kiinnostumaan uudestaan...)
Auton remppa ym. asiat eivät liity seksiin millään tavalla. Muutenkin mahdoton ymmärtää miksei joku halua seksiä ja läheisyyttä. Toki jos seksi on umpisurkea, sitten se toki on helpompi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, sian jättö aika.
Ei sikaa kannata jättää, sehän tarkoittaa siistiä ja fiksua. Vai tarkoittaako tässä tapauksessa että mies on liian fiksu ja älykäs ap:lle?
Aivan asiasta sanoi. Puolitoista kuukautta mennyt etkä ole edes suuseksiä tarjonnut. Mitäpä tuota elättämään, yksin eläminen ei ole yhtään huonompi vaihtoehto.
Tyypillinen nainen. Työt ei kivoja, joten pitää elämä opiskella ja valittaa kun toinen ei haluakkaan vain elättää maailman loppuun asti. Roikuu vielä pihtaamassa ja ihmettelee kun toista alkaa tosissaan vituttamaan. Heh.
Kannattais ukon lähteä ja äkkiä, tuosta ei ihminen muutu kun on loiseksi paljastunut.
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastat toista, haluat tehdä hänelle hyvää. Haluat, että rakkaallasi on kaikki hyvin.
Eli nainen antaa silloin, kun mies haluaa.
Eli mies antaa silloin kun nainen haluaa.
Itsekkyys, ns. itsensä toteuttaminen, on parisuhteen tuho. Aina pitää ajatella toisen etu ensin, sitten vasta oma etu.
Kumpikin on tässä casessa väärässä.
Avioliittoa takana jo 46 vuotta. Seksiä on monesti viikossa. Mutta myös muuta hellyyttä ja auttamista ja huolenpitoa on runsaasti. Kummankin puolelta.
Niinpä jos rakastat niin haluat tehdä hänelle HYVÄÄ! Mitä hyvää on pakotetussa seksissä? Miten siitå voi löytää jotain hyvää?
No tässä aloituksessa ainut itsekäs on mies ja vielä kiristää rahalla. Tuo mies ja täällä hänen toimintaansa tukevat eivät ymmärrä rakkaudesta eikä seksistä yhtään mitään. Vastentahtoinen seksi aiheuttaa vain sen että ei todellakaan halua seksiä.
Ap sinun kannattaisi erota. On aivan kamala ajatus että mies jahtaa ja painostaa seksiin. Seksin pitää olla aina molenmille ihanaa. Miten joku voi haluta panna ihmistä joka ei halua? Eikö miehillä tosiaan ole mitään ymmärrystä? Ja onko semmoinen mies ylpeä ja tyytyväinen itseensä?
Oikeastihan kyseessä on sairas alistamisesta nauttiva mies.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika.
Perus naistenhuone. Muuta ei osata sanoa 🤣 miettikää miehen kannalta. Ei se nainenkaan kahtelis ja elättäs työtöntä jolta ei saa mtn. Sama ku lähtis hakee jonkun kodittoman kadulta asumaan kanssaan. Yhtä mukavaa yhteis eloa!
Huu aloittaja! Mites nyt sitten ratkaisit tämän vaikean ongelman?
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena sanon että jos seksi on hyvää niin ei se mihinkään lopu. Huonoa seksiä ei kukaan pitkään jaksa.
Niinpä. Tätä miehet ei halua tajuta.
On sulla tekosyyt xD auton remppa, onkohan piinattu rellu?