Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2009 toiveilijat

05.08.2008 |

Ajattelin aloittaa kokonaan uuden pinon, kun toi toinen oli jo niiiiiiiiiiin pitkä ;)

Meillä tää vauva asia on hautumassa syvästi, kondomit loppui eilen, mutta mies pelkää/jännittää miten jaksan olla kotona kahden kanssa. Olin nimittäin välillä ihan hirveen kiukkuinen, kun en muita aikuisia paljoo nähnyt. Sitten se miettii vielä sitä, kun tuossa yhdessä on jo aika paljon hommaa. No totta kai, ei ne lapset nyt siinä ihan sivussa vaan mene.

Toivotaan että hän nyt sitten innostuu paremmin tuohon pikkukakkos ideaan. Vähän aikaa sitten oli vähän suotuisammalla päällä.

Onnea hei kaikille joilla plussannut ja tarra sukkia. Lisäksi tervetuloa uusille.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinaula aloittaa uusi pino. vanhassa oli jo aika moni plussannut ja siirtynyt odotuspuolelle. elikkäs meillä on esikoisen yritys aluillaan ja kovasti innoissaan ollaan =)

Vierailija
2/17 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinsula; onko teillä minkä ikäinen esikoinen?

Meillä haaveilaan ensimmäisestä. Pari vuotta haaveiltu ja nyt yk4 pyörähtänyt käyntiin. Ei jaksais millään odottaa :)

Toivotaan plussatuulia meillekin :)

sunshine kp11/29-35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain kierukan poistoon nyt kuitenkin perutus ajan ni alkanee siis yritys kuitenkin tai siis ei olla mitään ehkäisyä käytetty poiston jälkeen. nyt tarttis bongata sitte se ovis tai siis ne etu tuntemukset että saatais aikaseksi se tyttö. tuo yourdays.com sivusto on kyllä aika oiva paikka siellä on aika tarkka se kalenteri systeemi. joku joskus kirjoitti että on sen kanssa onnanu ainakin esikon saamaan jjust sitä sukupuolta kuin halus. tiä sitte....

no siis meillä kaksi poikeeliinia (samaa merkkiä erivarusteilla) nyt 4v 8kk ja 1v 3kk ja siis sarjan viimeinen puuttuu. eli olisi kiva jos se kolonen olis eri merkkiä. tai niin poika sieltä tulee kuitenkin. tiedän kuulostavani itsekkäältä.

Vierailija
4/17 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kuitenkin sitä mieltä ettei me saada kuin poikia. Pojat iältää 6 ja 4,5 vuotta.

Minulla on nyt yrityksen lähestyessä tunteet heitelleet laidasta laitaan. vieläkö sitä jaksaa ja mietityttää myös onko tuleva vauva terve. Myös synnytys jännittää meneekö kaikki hyvin. Nyt kun oli siellä pietarsaaressa(?) se ikävä tapaus.

Meillä mennään tällä hetkellä keskeytyksellä, eli lupa vauvalle annetaan seur. menkkojen jälkeen. Viime kierto venyi jostain syystä pitkäksi 36pv normaalisti 30. Saa nähdä onko hankalampi tunnistaa ovista, vai pitääkö heilutella peittoja jokatoinen päivä.

Meillä yrityksestä ei varsinaisesti tiedä kukaan, mutta pientä vihjailua ollaan annettu et jossain vaiheessa vielä kolmatta yritetään. Sit jos ja kun raskaudun emme aio kertoa ennenkuin raskaus huomataan. Aiemmat raskaudet kerroimme melko alussa, mut nyt haluamme pitää sitä miehen kanssa yhteisenä salaisuutena mahd. kauan. Tietty työnantajalle kerron melko alussa, sen ole luvannut. Mites teillä muilla, aiotteko kertoa missä vaiheessa?

Vierailija
5/17 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis minä (melko innoissani) kertonut lähimmille, että pillerit jätetty pois ja vauvalle annettu lupa tulla =) Töissä hankala tilanne, kun sijaisuus jota teen tulee hakuun ensi keväänä ja jos silloin olen raskaana niin tuskin kovin korkealla olen hakijoita valittaessa ja seulottaessa. Mutta oikeastaan, ei se edes harmittaisi vaikken paikkaa saisikaan, jos olisin raskaana!! =)

Vierailija
6/17 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sii on tosiaankin esikoinen poika, joka nyt 1 ja 3 kk, kohta mennään 4 kk puolelle.

Tuo viimeisin puolikas kierto joka mentiin ilman ehkäisyä, ei tuottanut tuolosta, niin kuin osasin arvatakin. Aloitettiin tuo pupuilu vähän myöhässä.

Nyt sii uutta kiertoa putkeen. Toiveissa mulla olisi nyt tyttö, mutta ihan kumpi vaan kelpaa. Kolmatta ei varmaankaan ruveta ees yrittää.

Vierailija
7/17 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolmosesta kuumeillaan. :) Kotoa löytyy tyttö 4.5v ja poika 1v9kk. Eilen päätettiin alottaa yritys ku sunnuntaina meni viimenen pillerikin :) Kuumeillu oon jo reilun vuoden, mies vähän vähemmän aikaa. Yhdessä on oltu 7v, tosin nyt tuossa välissä oli pieni kriisi, jolloin asuin lasten kanssa pari kk kolmistaan. Onneks siitä päästiin yli ja nyt elämä jatkuu parempana kaikin puolin ku ennen. :)

Nyt sit odotellaan vaan et menkat alkais ja pääsis alottaan yrittämisen oikeen kunnolla..toivottavasti myös tärppää pian. :)

Vierailija
8/17 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä vauvaa meille tulossa :( Olen siirtynyt oikeastaan kokonaan Kaksplussan puolelle kuumeilemaan, käyn välillä täälläkin kurkkimassa, mutta kirjoittelut taitaa tällä sivustolla multa jäädä. Tärppionnea kuitenkin kaikkille :)

T:Kitteni

Vierailija
9/17 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisko joku kertoa millaista se on, missä vaiheessa kiertoo tulee? mulla oviksesta viikko ja tänään jäi sellasta ruskeeta tuhrua paperiin...en ees miehelle uskalla vielä sanoo mitään, tai siis onko edes mitään sanomista..huih.

Vierailija
10/17 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt että sitä tulisi ovulaation jälkeen n. viikko-seuraavat menkat välillä. Korjatkaa jos olen väärässä. Itsellä ei tosin ole asiasta henk.koht. kokemusta, mutta näin olen asian ymmärtänyt.

Sulla iNkeri-82 olisi mahdollisesti juuri tuota kiinitysvuotoa.

On: kp nyt 31/30-36 eli tädin vierailua edelleen odotellaan. Seuraavassa kierrossa yritykset kunnolla käyntiin. Jänniä aikoja nämä, malttamattomana odotetaan että pääsee odottamaan...

Vauvakuume alkoi n. vuosi sitten ja aika on loppujen lopuksi mennyt nopeasti. Näin lähellä yritystä sitä ollaan jo.

Oliko muita pian yrityksen aloittajia? :) :)

Vierailija
11/17 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lemminkäinen rohkaisun sanoista. Itsekin ajtellut, että olisko tämä sitä, mutta liikaa en uskalla innostua vielä tässä vaiheessa =) tulis jo viikonloppu niin saisin varmuuden! saattaa kyllä olla sitäkin, että menkat ei vielä pillereiden jälkeen säännölliset.

Vierailija
12/17 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lapsia poika1,10kk ja tyttö 7,5kk ja kolmonen olis toiveissa että jos kohta tärppäis ni sais kesä vauvan joka olisi sitten sarja pääte!!

Kumpa vaan kohta tärppäis ja sais sellasen vauva masun ja odotuksen siitä kolmosesta!!

Kaikillen jotka kakkosta pienellä ikäerolla suunnittelee ni antakaa mennä vaan meillä ainaskin menny kaikki tosi hyvin!! Tsemppiä kaikille toivottavasti tärppää!!!

Vierailija
13/17 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pukkaa niin vauvakuumetta kuin ihan tavis kuumettakin :P Eli meillä on tyttö 7kk ja vauvakuume on ollu "päällä" jo varmaan laitokselta asti! Näin jälkeenpäin ajatellen huurujahan ne alussa oli ja pikkuhiljaa on tullut asiaa tarkasteltua kriittisten lasienkin läpi, mutta ei se kuume mihinkään katoa eli taitaa olla IHAN OIKEAA vauvakuumetta :D Tällaista mulla ei varsinaisesti ollut edes ennen tätä ekaa raskauttani!

Ja taviskuumetta myös, veto ihan pois ja otinkin neidin kanssa yhteiset päikkärit tänään heti kahteen kertaan!

Meillä ei olla käytetty ehkäisyä lainkaan, alussahan se nyt oli niin harvinaista että olis tullut raskaaksi mutta nyt on kyllä hyvin tiedossa että tärpätä saattaa ja lupa on tärpätäkin. Menkat ei tosin ole vieläkään alkaneet, imetän vielä. Ja jotenkin tuntuukin että ei tuo hormoonitoimintakaan taida olla ihan "balanssissa" vielä...

Mutta ilmoittaudun siis minäkin! Tsempit kaikille!

Tolleroinen

Vierailija
14/17 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vaan tervetulotoivotuksista! :D Joihinkin ketjuihin olenkin jo kirjotellu mutta meillä siis esikoinen kohta 4kk ja nyt kuumeillaan sisarusta, ens syksynä ois kiva ;) Joidenki mielestä ehkä "hormonihuuruisen" puhetta mutta sisarukset lyhyellä aikavälillä on ollu toiveissa jo ennen esikoisenkin syntymää.. ja nyt kun meillä on menny ihan mukavasti, ainakin tähän asti, niin eipä se ole ainakaan kuumeilua laimentanut.. ;) toistaseks on ollu ehkäisy käytös mut ihan näinä päivinä/viikkoina varmaan annetaan vauvalle mahdollisuus.. :)

Vierailija
15/17 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on poikien välillä suhteellisen pieni ikäero n. 1,5 vuotta. Aluksi mietin omaa jaksamista, mutta kaikki meni loppujenlopuksi hyvin. Eka vuosi oli rankin, mutta sen jälkeen alkoivat pojat saada seuraa toisistaan ja leikkivät keskenään hyvin. Koko ajan helpottaa kun lapset kasvavat isommiksi. Nyt jää itselle sitä omaa aikaa enemmän.

Jos meille nyt vauva vielä suodaan, mietin kuinka sopeudun siihen ettei omaa aikaa enää ole niin paljon. Tietty miehen kanssa osataan antaa toisillemme vapaata, mutta onhan se vauva aluksi niin kiinni ja riippuvainen äidistään. Luulen että kun nyytti on sylissä osaan ja pystyn sopeutumaan. Ajatukset ovat uudessa tulokkaassa niin en varmaan edes kaipaa hirveästi aikaa itselle.

Edelleen odotan tädin vierailua kp nyt 33/30-36. Ärsyttää kun se ei voi tulla ajallaan. Ensi viikolla olisi juhlat ja ärsyttää jos täytyy sidettä olla vaihtamassa jatkuvasti...

Vierailija
16/17 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei kaikille :)

Ajattelin josko sitä uskaltais tulla joukkoon mukaan -> yritystä ei oo viel alotettu mut kovasti kuumeillaan täällä jo :)

Kotoa meiltä löytyy jo kaksi prinsessaa -05 ja -06 syntyneet <3

Nyt en valitettavasti ehdi jatkaa mutta palailen tänne kunhan ehtinen :)

Vierailija
17/17 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nyt sitte eilen päätettiin miehen kanssa, et pikkukakkonen saa tulla kun on tullakseen :D Ei mitään yltiöpäistä yrittämistä (vielä ;) mutta mahdollisuus annetaan.

Hassua kyllä, että vaikka ajatus pikku-ukon sisaresta tai veljestä tuntuu hyvältä, niin samalla mieleen hiipii epävarmuus siitä onko tämä nyt varmasti oikea ja hyvä aika.. Miettii, että riittääkö rakkaus ja onko lasten ikäero sopiva, jos tulisinkin kohta raskaaksi jne. Nämä taitavat olla tuttuja mietteitä monelle.. Onneksi tälläisistä asioista ei tarvitse loppu viimeks päättää itse vaan saa ottaa vastaan sen, mitä annetaan ja nauttia jokaisesta hetkestä! :D