Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaustesteistä..

05.08.2008 |

Olemme yrittäneet vauvaa vuoden. Tänään kp29/28 tein Gravidan-raskaustestin iltapäivällä ja sain haalean, mutta selkeän (=ei tarvitse tiirata) viivan. On kuitenkin jotenkin vaikea uskoa sitä todeksi ja ajattelen koko ajan tuloksen olevan virheellinen. Onko kenelläkään ollut vääriä plussia testeissä? Kiitos etukäteen mahdollisista vastauksista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tätä kolmatta "tehtiin" 10kk, joten aika paljon testejä (useita eri merkkejä) tuli tehtyä, varsinkin kun kierrot oli pitkiä ja epäsäännöllisiä. Kyllä joka kerralla, kun on oikeasti ollu positiivinen, niin se oikea plussa on tullu testiajan sisällä ruutuun. Oikeita negoja ja virheellisiä negoja oon kyllä saanu (ollu siis parin päivän päästä positiivinen). Ja ns. roskishaamujakin on pari ollu (tyhmä, kun käyny vielä kurkkimassa tikkua roskiksesta...). Mutta, varovaiset onnittelut sinulle!!!

Vierailija
2/5 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein pari eri merkkistä testiä äsken ja plussaa näyttivät nekin, joten uskottava tämä kai on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta ei vääristä plussista ole, mutta oon ymmärtänyt, ettei semmosia kai voi tulla. Korjatkaa, jos oon väärässä.

Mahtavat onnittelut! :x

Vierailija
4/5 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut muruz :)!

-Sivri

Vierailija
5/5 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli feikki-plussa Vilja-raskaustestillä!! Olinkin sitten TOSI pettynyt, kun en ollutkaan raskaana :(