Mitähän tapahtui? Kirjoittelin viikon verran tosi kiinnostavan miehen kanssa. Tänään hän oli poistanut profiilinsa.
Hän ehdotti tapaamista loppuviikolle. Minulla oli hyvä fiilis hänestä. Hämmentävää, ikävää. Miksiköhän hän katosi tuolla tavalla.
Kommentit (161)
Hei kamoon, en minäkään menisi tapaamaan kuvatonta miestä! Ei tulisi mieleenkään. Se on se syy kuten tässä on jo useasti mainittu.
Huh huh, kuvaton nainen ihmettelee täällä, siis mitä ihmettä??? Missä ulottuvuudessa jotkut elää?? Ehkä sulla on lievä autismi, ei millään pahalla, jos varaat ajan kouluterkalle asap?
Unohtakaa se kuvattomuus, se ei ollut ongelma miehelle. Olisin näyttänyt kuvani toki ennen treffejä hänelle. Hän oli se, joka teki aloitteen tavata minut ja ehdotti jo ajankohtaa suurinpiirtein ja alustavasti paikkaakin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ikävä ja omituinen juttu. Minä olen aika paljon harrastanut nettideittailua (ensin noin 10 v sitten match comissa) ja viime vuosina Tinderissä. Ei minun mielestä tuo nyt mitenkään erityisen tyypillistä ole. Sitä tapahtuu, että kirjoitellaan niitä näitä, on vähän tylsä keskustelu puolin ja toisin ja se sammuu siihen sitten itsekseen. Mutta tuollaista en muista käyneen, että mies itse ehdottaa tapaamista ja sitten häviää. Muutama hävinnyt tapaus on ollut, mutta ei sentään kovin henkilökohtaista kirjoiteltu eikä sovittu tapaamisia. Ja näistä hepuista mietin jo alkuvaiheesa, että saattaa olla feikkiprofiili, koska kuvat ja puheet tuntuivat jotenkin epäuskottavilta, liian hyviltä ollakseen totta.
Jos nyt tuota ihan järjellä miettii ja olettaa, että olet keskustellut oikean ja feikkaamattoman henkilön kanssa, niin kyllä veikkaan naimisissa olevaa heppua, jolla alkanut maa polttaa jalkojen alla ja pitänyt poistaa profiili. Tai sitten tehnyt profiilin ollessaan riiodoissa puolison kanssa ja sitten kun tilanne on korjaantunut, on poistanut kaikki jäljet nettideittailustaan. Toinen vaihtoehto on, että olet keskustellut jonkun täysin feikin huijarin kanssa, joka persoonallisuushäiriöisyyttään, tylsyyttään tms. on vaan keksinyt hahmon ja hetken leikkinyt sillä, sitten kyllästynyt.
Sitä en oikein usko, että mies olisi menossa toisen kanssa treffeille ja olisi kiinnostunut toisesta enemmän. Kokemukseni mukaan siinä kohtaa saatetaan toinen jättää odotustilaan, keksitään syitä miksi ei juuri tänä viikonloppuna voidakaan nähdä ja jos ykkösvaihtoehdon kanssa onnistuu hyvin, dumpataan tai ghostataan varavaihtoehto.
Ja väitän, että näin käy myös sekä naisten että miesten tekemänä, ei mikään erityinen juuri miesten toimintatapa.
Olen minäkin lukemattomat kerrat hiipunut pois keskustelusta ja jättänyt vastaamatta. Jos on pitkään keskusteltu yksityisasioita, olen toivottanut hyvät jatkot, jos en ole halunnut tavata. Jos on ollut monta vireillä, olen jättänyt odottamaan, vedonnut kiireisiin tms.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Unohtakaa se kuvattomuus, se ei ollut ongelma miehelle. Olisin näyttänyt kuvani toki ennen treffejä hänelle. Hän oli se, joka teki aloitteen tavata minut ja ehdotti jo ajankohtaa suurinpiirtein ja alustavasti paikkaakin.
Ap
Huoh, tää jankkaaminen tulee jatkumaan pitkään, ei tää oo ees niin kiinnostava stoori et alkaisin poppareita tekemään, ap lopeta jo ja siirry eteenpäin ok, se mies on jo jonkun toisen naisen sylissä, säkin voisit olla jos panostaisit nyt ensin siihen valokuvaan etkä vaan jauhais tätä loputtomiin täällä ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki miehet elävät kaksoiselämää koko aikuisiän. Muista tyttöpieni: mies pettää aina kaikkia kaikissa asioissa varsinkin parisuhdeasioissa.
Olen ihan aikuinen nainen. Hän kertoi eronneensa muutama vuosi sitten. Tosi outoa käytöstä. Varsinkin se, että hän oli piilottanut tai poistanut profiilinsa.
Ap
Ei kannata uskoa ihan heti kaikkea, mitä tuntemattomat netissä sinulle satuilevat. Vasta aika näyttää, onko tyyppi rehellinen. Tämä ei selvästikään ollut tai sitten hänellä vain oli monta rautaa tulessa ja päätti keskittyä enemmän vain niihin, joista on eniten kiinnostunut.
Ei tämä nyt suuri mysteeri ole. Hän ei halua tavata sinua. Syy sen takana on sinänsä merkityksetôn, ettehän edes ehtineet tavata. Turha tuota on miettiä.
Ap on trolli ja tää oli provo, ei kandee enää vastata.
Voi olla muitakin syitä. Esim on tullut vaan kattomaan tarjonnan, eikä edes hae mitään. Mutta jos joku alkaa jutella, on vaikea olla vastaamatta kohteliaasti. Mulla käyny noin joskus, piilotin profiilin, lyhyeksi aikaa, menin sit takas, mut piilotin taas. Tai sit joku exä alkanutkin vaikuttaa sittenkin paremmalta vaihtoehdolta verrattuna uusiin. Tai kokoajan tulee viestejä, ettei jaksa olla siellä enää.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että ottikohan hän nokkiinsa, kun en päivän aikana käynyt palstalla enkä kirjoittanut hänelle. Ei kai. Painoin vahingossa arkistoi-nappia. Voikohan hän enää kirjoittaa siihen ketjuun, jos avaa profiilin uudestaan? Tai näenkö, että hän on aktiivinen? Olisi mielenkiintoista. Harmi koko juttu sinänsä. Ehdin jo innostua. Hyviä tyyppejä tulee niin vähän vastaan. Eikä tämäkään sitten ollut sitä.
Ap
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Mun nykyinen mies ja minä poistettiin profiilimme heti ensitreffin jälkeen, koska kolahti.
Hän kyllä laittoi viestit vielä muille, että kiitos mutta löysin etsimäni, ja hyvää jatkoa. Minä tein samoin, mutta me nyt ollaan ylikohteliaita ihmisiä muutenkin.
Ei se ole ylikohteliasta, että arvostaa toisia ihmisiä. Suurin osa porukasta vain on alikohteliaita.
Minua alkoi kiinnostaa tuo tekniikka. Jos estän jonkun Suomi24:ssä, mitä hänellä näkyy? Olen estänyt monta käyttäjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApHuoh, tää jankkaaminen tulee jatkumaan pitkään, ei tää oo ees niin kiinnostava stoori et alkaisin poppareita tekemään, ap lopeta jo ja siirry eteenpäin ok, se mies on jo jonkun toisen naisen sylissä, säkin voisit olla jos panostaisit nyt ensin siihen valokuvaan etkä vaan jauhais tätä loputtomiin täällä ok?
Siirry sinä. Sinä se outo olet, kun roikut keskustelussa, joka ei kiinnosta sinua.
Suomi 24 on yksityinen firma. Voisiko olla putiikin taholta joku tai jotkut kirjoittelemassa? Syy tietysti, että saavat naisia/miehiä palveluun.
Kuvaton profiili ja vain viikon kirjoittelu taustalla. Sen nyt voi unohtaa samantien kun löytyy joku kiinnostavampi. Jos joku kasvoton emäntä, niin ei paljon haittaa, kun ei edes tiedä miellyttääkö ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko sama Ap joka on yhdessä avauksessa Pietarissa töissä ulkomailla?
Kasvoton emäntä vs fitnestypy stringeissä, hmm 👍🏻👍🏻 Miten tässä näin kävi? 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun nykyinen mies ja minä poistettiin profiilimme heti ensitreffin jälkeen, koska kolahti.
Hän kyllä laittoi viestit vielä muille, että kiitos mutta löysin etsimäni, ja hyvää jatkoa. Minä tein samoin, mutta me nyt ollaan ylikohteliaita ihmisiä muutenkin.Ei se ole ylikohteliasta, että arvostaa toisia ihmisiä. Suurin osa porukasta vain on alikohteliaita.
Tämä. Ja mun mielestäni on outo suuntaus, että normaalia ja ihan inhimillistä ja ystävällistä kohtelua toivova/odottava ihminen on joidenkin mielestä tyhmä ja lapsellinen. Täälläkin ap on lynkattu aika kovinkin sanoin. Saahan ihminen olla ihmeissään ja jopa pahoittaa mielensä. Miksi lyödä lyötyä ? Mitä maksaa olla ystävällinen, sen kadonneen ja treffejä ehdottanen henkilön tai täällä palstalla ikävästi kommentoivien ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee profiili uudella sähköpostilla ja nimellä ja katso pääsetkö sillä miehen profiiliin. Jos et pääse, tili on poistunut. On mahdollista, että Suomi24 on poistanut hänen tilinsä jos joku on jostain syystä ilmiantanut hänet. Toinen vaihtoehto on, että löysi jo jonkun.
Jos hän on estänyt minut, lukeeko profiilissa silloin, että käyttäjä on poistanut tai piilottanut tilinsä? Vai lukeeko, että asetukset estävät kirjoittelun, kuten niillä, jotka olen itse blokannut?
ApJos hän on estänyt sinut niin minun käsittääkseni tulee juurkin teksti että "profiili on poistettu tai yksityisyysasettelut estävät viestinnän" tms.
Hän saattaa siis edelleen olla palvelussa mutta blokannut sinut.
Ei siis nähnyt sinun kuvaasi? Olit kuvattomana? Jo se riittää useimmilla blokkaukseen, taisit olla vain ajanviettoseuraa....jotkut miehet ovat sellaisia, kirjoittelevat tappaakseen omaa aikaansa.
Hän nimenomaan itse ehdotti tapaamista loppuviikolle. Ajanvietettä kirjoittelu toki saattoi olla, olihan se minullekin sitä, vaikka kiinnostuin itsekin tapaamaan hänet.
ApOk, mutta ei ollut nähnyt kuitenkaan edes sun kuvaa ettekä olleet vaihtaneet mitään yhteystietoja? Itse huolestun aina noista merkeistä eli ennen tapaamista pitäisi kyllä nrot jo vaihtaa jos tapaaminen on sovittu parin pvän päähän.
Harmi että kävi näin mutta musta tuntuu että sut on blokattu.
Jos tiedät miehestä jotain hlökohtais niin voithan etsiä hänet Facebookista?
Uuu, aitoo kunnon stalkker shittii, joo sillä lailla saat hyvän miehen!!!
Kyllä minua on auttanut prosessoimaan kaikenlaisia ihmissuhdekiemuroita juuri tuommoinen, että selvitän tosiasioita itselleni. Sitten kun olen valmis, päästän koko páskasta irti ja plumpsis vaan. No hard feelings.
Sanoisin, että ajan mittaan käy enempi psyyken päälle, kun asiat jäävät leijailemaan tyhjyyteen, ilman omaa päättämistä.
Ajatteles, jos tuo ap:n nettimies tekee paluun muutaman päivän, viikon, kuukauden kuluttia? Mitä sitten käy, jos ei ole käsitellyt asiaa? Aina on hyvä tietää mahdollisimman paljon faktoja toisesta ihmisestä, the sooner the better.
Ikävä ja omituinen juttu. Minä olen aika paljon harrastanut nettideittailua (ensin noin 10 v sitten match comissa) ja viime vuosina Tinderissä. Ei minun mielestä tuo nyt mitenkään erityisen tyypillistä ole. Sitä tapahtuu, että kirjoitellaan niitä näitä, on vähän tylsä keskustelu puolin ja toisin ja se sammuu siihen sitten itsekseen. Mutta tuollaista en muista käyneen, että mies itse ehdottaa tapaamista ja sitten häviää. Muutama hävinnyt tapaus on ollut, mutta ei sentään kovin henkilökohtaista kirjoiteltu eikä sovittu tapaamisia. Ja näistä hepuista mietin jo alkuvaiheesa, että saattaa olla feikkiprofiili, koska kuvat ja puheet tuntuivat jotenkin epäuskottavilta, liian hyviltä ollakseen totta.
Jos nyt tuota ihan järjellä miettii ja olettaa, että olet keskustellut oikean ja feikkaamattoman henkilön kanssa, niin kyllä veikkaan naimisissa olevaa heppua, jolla alkanut maa polttaa jalkojen alla ja pitänyt poistaa profiili. Tai sitten tehnyt profiilin ollessaan riiodoissa puolison kanssa ja sitten kun tilanne on korjaantunut, on poistanut kaikki jäljet nettideittailustaan. Toinen vaihtoehto on, että olet keskustellut jonkun täysin feikin huijarin kanssa, joka persoonallisuushäiriöisyyttään, tylsyyttään tms. on vaan keksinyt hahmon ja hetken leikkinyt sillä, sitten kyllästynyt.
Sitä en oikein usko, että mies olisi menossa toisen kanssa treffeille ja olisi kiinnostunut toisesta enemmän. Kokemukseni mukaan siinä kohtaa saatetaan toinen jättää odotustilaan, keksitään syitä miksi ei juuri tänä viikonloppuna voidakaan nähdä ja jos ykkösvaihtoehdon kanssa onnistuu hyvin, dumpataan tai ghostataan varavaihtoehto.
Ja väitän, että näin käy myös sekä naisten että miesten tekemänä, ei mikään erityinen juuri miesten toimintatapa.