Mitähän tapahtui? Kirjoittelin viikon verran tosi kiinnostavan miehen kanssa. Tänään hän oli poistanut profiilinsa.
Hän ehdotti tapaamista loppuviikolle. Minulla oli hyvä fiilis hänestä. Hämmentävää, ikävää. Miksiköhän hän katosi tuolla tavalla.
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Ja jankkaaminen jatkuu, shocker! Hei, käyn nopsaan laittamassa popparit tulille, keksi sillä aikaa lisää hyviä argumentteja miksi mies ghostasi kuvattoman akan jooko! 👍🏻
Jos ei ole mitään muuta sanottavaa kuin noita kuuteentuhanteen kertaan kuultuja hokemia poppareista, niin voi ihan vaikka jättää sanomattakin.
Voi myös olla, että mies kyllääntyi eli jotenkin täyttyi sinusta ja suunnitelmista. Meni maku kun pitikin tavata, haihtui odotus ja huuma. Tuntui, ettei olekaan kunnon kiinnostus.
Vierailija kirjoitti:
Itketään hei kaikki ringissä jookos kookos, kyl me selvitään tästä eiks jee! 🙌🏻🙌🏻
I*iootti! Jookosta kookosta!?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jankkaaminen jatkuu, shocker! Hei, käyn nopsaan laittamassa popparit tulille, keksi sillä aikaa lisää hyviä argumentteja miksi mies ghostasi kuvattoman akan jooko! 👍🏻
Jos ei ole mitään muuta sanottavaa kuin noita kuuteentuhanteen kertaan kuultuja hokemia poppareista, niin voi ihan vaikka jättää sanomattakin.
Noi idiootin dissaukset kannattaa jättää täysin huomiotta, korkeintaan alapeukku ja eteenpäin.
Sairas yksilö, jonka on pakko seurata tätäkin ketjua, johon hänellä ei o!e mitään annettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi myös olla, että mies kyllääntyi eli jotenkin täyttyi sinusta ja suunnitelmista. Meni maku kun pitikin tavata, haihtui odotus ja huuma. Tuntui, ettei olekaan kunnon kiinnostus.
Voi olla, vaikka muuta viestikin, mutta tuskin hän minuun kyllästymisen takia olisi lopettanut muidenkin naisten treffailun.
Ap
Saattoihan miehellä olla todella epävarma olo itsestään, ja perääntyi kun ajatteli ettei oikeasti pysty tapaamaan sinua. Hänhän saattoi olla joku tosi introvertti tyyppi, jolle kirjoittelu on helpompaa kuin kasvotusten juttelu.
Vierailija kirjoitti:
Itselle kävi kerran Tinderissä sillä tavalla, että eräänä päivänä en päässytkään appiin, vaan se oli kirjannut minut ulos ja tunnus oli poistettu. Yritin luoda uuden, mutta sain virheilmon, jonka perusteella mut oli nähtävästi pysyvästi bannattu - en vain todellakaan tiedä miksi.
Ehdin käyttää appia viikkoja ilman ongelmia ja jutella hyvinkin pitkään parin erittäin kiinnostavan naisen kanssa. Heidän silmissään mä varmaan vain katosin, ja miettivät varmaan just että miksi ”poistin profiilin”.
Tein sitten uuden tunnuksen, mutta toista heistä en enää löytänyt ja toinen ei matchannut uudestaan. Muuten Tinder on mitä on, mutta noi kaksi jäivät ihan oikeasti harmittamaan pitkäksi aikaa.
Tuollaisen takia kannattaa kiinnostavan kanssa vaihtaa keskustelu toiseen sovellukseen. Tai sitten nähdä livenä, jos mitenkään mahdollista. Ikinä en ole ymmärtänyt pitkään "juttelemista" näpyttelemällä viestejä. Kivaa varmaan miettiä, että olikohan jompikumpi ollut se oikea...
Varattu. Mennyt huonosti vaimon kanssa, mutta nyt sai pesää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä ja omituinen juttu. Minä olen aika paljon harrastanut nettideittailua (ensin noin 10 v sitten match comissa) ja viime vuosina Tinderissä. Ei minun mielestä tuo nyt mitenkään erityisen tyypillistä ole. Sitä tapahtuu, että kirjoitellaan niitä näitä, on vähän tylsä keskustelu puolin ja toisin ja se sammuu siihen sitten itsekseen. Mutta tuollaista en muista käyneen, että mies itse ehdottaa tapaamista ja sitten häviää. Muutama hävinnyt tapaus on ollut, mutta ei sentään kovin henkilökohtaista kirjoiteltu eikä sovittu tapaamisia. Ja näistä hepuista mietin jo alkuvaiheesa, että saattaa olla feikkiprofiili, koska kuvat ja puheet tuntuivat jotenkin epäuskottavilta, liian hyviltä ollakseen totta.
Jos nyt tuota ihan järjellä miettii ja olettaa, että olet keskustellut oikean ja feikkaamattoman henkilön kanssa, niin kyllä veikkaan naimisissa olevaa heppua, jolla alkanut maa polttaa jalkojen alla ja pitänyt poistaa profiili. Tai sitten tehnyt profiilin ollessaan riiodoissa puolison kanssa ja sitten kun tilanne on korjaantunut, on poistanut kaikki jäljet nettideittailustaan. Toinen vaihtoehto on, että olet keskustellut jonkun täysin feikin huijarin kanssa, joka persoonallisuushäiriöisyyttään, tylsyyttään tms. on vaan keksinyt hahmon ja hetken leikkinyt sillä, sitten kyllästynyt.
Sitä en oikein usko, että mies olisi menossa toisen kanssa treffeille ja olisi kiinnostunut toisesta enemmän. Kokemukseni mukaan siinä kohtaa saatetaan toinen jättää odotustilaan, keksitään syitä miksi ei juuri tänä viikonloppuna voidakaan nähdä ja jos ykkösvaihtoehdon kanssa onnistuu hyvin, dumpataan tai ghostataan varavaihtoehto.
Ja väitän, että näin käy myös sekä naisten että miesten tekemänä, ei mikään erityinen juuri miesten toimintatapa.
Olen minäkin lukemattomat kerrat hiipunut pois keskustelusta ja jättänyt vastaamatta. Jos on pitkään keskusteltu yksityisasioita, olen toivottanut hyvät jatkot, jos en ole halunnut tavata. Jos on ollut monta vireillä, olen jättänyt odottamaan, vedonnut kiireisiin tms.
Ap
Eli tämä nalli napsahti ihan oikeaan osoitteeseen. :D Jospa oli joku sun aikaisemmin ghostaama ja eri profiililla sai nyt kostonsa... :D :D
Vierailija kirjoitti:
Varmasti oli, mutta kirjoittelimme joka ilta pitkään ja viimeksi eilen hän sanoi, että hänen kiinnostuksensa kasvaa koko ajan. Olisin kuvitellut hänestä, että hän olisi toivottanut hyvät jatkot, jos olisi tullut toisiin ajatuksiin. Niin paljon kirjoitimme henkilökohtaisia asioita.
Ap
Älä avaudu henkilökohtaisista asioista ihmiselle, jonka olet tuntenut viikon ajan etkä siinäkään ajassa edes tavannut kertaakaan. Ilmeisesti ette edes soittaneet videopuhelua, tai tavallista puhelua, joten sinulla ei ole aavistustakaan, kuka todellisuudessa oli kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Oon kuullut mitä ihmeellisempiä juttuja kun joku on löytänyt ns. mieleisen tyypin niin toinen vaan joko lakkaa yhteydenpidon seinään ilman selityksiä tai katoaa.. Minusta se on epäkohteliasta, varsinkin jos juttu on luistanut ja tapaaminen sovittu, vois ees sanoa suoraan mikä on eikä vaan lapsellisesti kadota kuin tuhka tuuleen xD
Mutta täytyy myöntää että itselle tuollaisesta tulee kieltämättä olo, että toinen ei oo ehkä ollut rehellinen..
Tältä palstalta olen oppinut seuraavaa:
-Jos nainen katoaa, niin se on normaali tapa hoitaa asia. Mitä nämä ulimiehet taas vikisevät!
-Jos mies katoaa, niin se on törkeää!
Naisnäkökulma on aina yhtä raikas ja tuore.
Ihan kai sama mikä miehelle tuli, jatkossa voi pohtia kuinka paljon panostaa henkilöön, jota ei ole vielä tavannut. Less is more kai tässäkin. Todellisuudessa ihmiset viesteilee tietenkin monen ihmisen kanssa yhtä aikaa, se on selvä ja niin teen itsekin. Sitten joku homma ehkä lähtee menemään johonkin suuntaan ja toinen taas ei. Nyt oli tämmönen homma, unohda ja jatka matkaa.
Naisnäkökulma, yöks, oksensin just vähän suuhun...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti oli, mutta kirjoittelimme joka ilta pitkään ja viimeksi eilen hän sanoi, että hänen kiinnostuksensa kasvaa koko ajan. Olisin kuvitellut hänestä, että hän olisi toivottanut hyvät jatkot, jos olisi tullut toisiin ajatuksiin. Niin paljon kirjoitimme henkilökohtaisia asioita.
ApÄlä avaudu henkilökohtaisista asioista ihmiselle, jonka olet tuntenut viikon ajan etkä siinäkään ajassa edes tavannut kertaakaan. Ilmeisesti ette edes soittaneet videopuhelua, tai tavallista puhelua, joten sinulla ei ole aavistustakaan, kuka todellisuudessa oli kyseessä.
En mitään henkilökohtaisia tietoja kertonut vaan lähinnä ajatuksia ja kokemuksia. Hän ei esim. voisi löytää minua mistään. Nyt olen tyytyväinen, että minulla ei ollut kuvaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuli Tinderissä parempi match ja poisti sinut. Suosituilla miehillä ja naisilla tämä on yleistä käyttäytymistä. Sinä olit sille vain joku jämävaihtoehto niin kauan kunnes parempi löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApÄlä avaudu henkilökohtaisista asioista ihmiselle, jonka olet tuntenut viikon ajan etkä siinäkään ajassa edes tavannut kertaakaan. Ilmeisesti ette edes soittaneet videopuhelua, tai tavallista puhelua, joten sinulla ei ole aavistustakaan, kuka todellisuudessa oli kyseessä.
En mitään henkilökohtaisia tietoja kertonut vaan lähinnä ajatuksia ja kokemuksia. Hän ei esim. voisi löytää minua mistään. Nyt olen tyytyväinen, että minulla ei ollut kuvaa.
Ap
Ihmisen täytyy olla todella epätoivoinen että lähtee viestittelemään kuvattomille profiileille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApIhmisen täytyy olla todella epätoivoinen että lähtee viestittelemään kuvattomille profiileille.
Yleensä on tapana, että kuvat vaihdetaan ennen tapaamista tai ennen kuin keskustelu jatkuu. Joillakin palstoilla valtaosa on kuvattomia.
Vierailija kirjoitti:
Noh missäs se tampio ap nyt on, popparit jäähtyy tässä kun joutuu oottamaan sun typeriä kommentteja, outo akka??
Sulla on pakkomielle ihmisestä, jota et tunne etkä ole nähnyt edes kuvaa. Hakeudu hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Oli joku tuttusi, joka kirjoitteli "miehenä" sulle. Lopetti ennenkuin jää kiinni.
Minulle kävi näin...selvisi kun tapasin.tuttuni ja hän alkoi vihjailla..aiheista joista olin tinderissä puhunut..lopuksi vielä ilkeästi hymyillen.sanoi..maailma on pieni..
Kylmät väreet..ja tuttu mies estoon.hyi.sairasta.
Juuri näin!