Mitähän tapahtui? Kirjoittelin viikon verran tosi kiinnostavan miehen kanssa. Tänään hän oli poistanut profiilinsa.
Hän ehdotti tapaamista loppuviikolle. Minulla oli hyvä fiilis hänestä. Hämmentävää, ikävää. Miksiköhän hän katosi tuolla tavalla.
Kommentit (161)
"Hän oli se, joka teki aloitteen tavata minut ja ehdotti jo ajankohtaa suurinpiirtein ja alustavasti paikkaakin"
No niinhän ne ihmiset puhuu. Sitten nähdään kuinka tosissaan oli, kun pitäisi saada asioita sovittua ja tavattua. Helppoahan se on puhua ja höpötellä sekä lupailla kun tietää että voi vain hävitä jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Unohtakaa se kuvattomuus, se ei ollut ongelma miehelle. Olisin näyttänyt kuvani toki ennen treffejä hänelle. Hän oli se, joka teki aloitteen tavata minut ja ehdotti jo ajankohtaa suurinpiirtein ja alustavasti paikkaakin.
Ap
Vaikuttaa siltä että piti vain hauskaa kanssasi. Miksi kukaan ehdottaisi tosissaan treffejä kuvattoman kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli suomi24-freffeissä, oikein fiksu tyyppi, vaikka palsta onkin mitä on. Kuinkahan siellä näkyy, jos hän on estänyt minut?
Ap
No siellähän on niitä urpoja vaikka millä mitalla. Se yks Mikki on ainakin sellainen, että se aina piilottaa profiilinsa silloin kun ei ole paikalla. Eli on joko online tai piilottanut. Palautetta on annettu, mies ei opi, toivoton tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Ap on trolli ja tää oli provo, ei kandee enää vastata.
Olen samaa mieltä. Yhdessä avauksessa tämä Ap on Lapissa. Ja toisena päivänä Pietarissa töissä. Välillä hoitaa lapsia kotona jne. Aina sama Ap merkkinä.
On varmaan tehnyt deittiprofiilin parisuhdekriisissä, mutta ero peruuntunut myöhemmin, eli ei sittenkään tarvetta tavata sinun kanssasi / jatkaa kirjoittelua kenenkään kanssa (profiili poistettu).
Älä kuuntele ap noita Tinder-ihmisiä. Ei ne tiedä eikä ymmärrä mitään S24:sta.
Jos S24:ssa sanotaan, että mies on piilottanut tai poistanut profiilinsa, niin silloin niin on. Blokkaaminen on eri asia.
Ja kuvattomana naisena saa hyvinkin yhteydenottoja miehiltä ja parempikin olla kuvaton, koska muuten viestejä tulee liikaa jos on vähänkään miellyttävän näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun nykyinen mies ja minä poistettiin profiilimme heti ensitreffin jälkeen, koska kolahti.
Hän kyllä laittoi viestit vielä muille, että kiitos mutta löysin etsimäni, ja hyvää jatkoa. Minä tein samoin, mutta me nyt ollaan ylikohteliaita ihmisiä muutenkin.Ei se ole ylikohteliasta, että arvostaa toisia ihmisiä. Suurin osa porukasta vain on alikohteliaita.
Tämä. Ja mun mielestäni on outo suuntaus, että normaalia ja ihan inhimillistä ja ystävällistä kohtelua toivova/odottava ihminen on joidenkin mielestä tyhmä ja lapsellinen. Täälläkin ap on lynkattu aika kovinkin sanoin. Saahan ihminen olla ihmeissään ja jopa pahoittaa mielensä. Miksi lyödä lyötyä ? Mitä maksaa olla ystävällinen, sen kadonneen ja treffejä ehdottanen henkilön tai täällä palstalla ikävästi kommentoivien ?
Ihmettelen joidenkin vimmaa käskeä lopettamaan aiheesta kirjoittaminen. Niihin keskusteluihin osallistutaan, jotka kiinnostavat. Ei siitä kannata tuohtua, jos ei itseä kiinnosta ja muut keskustelevat. Varmasti löytyy kaikille joku mieleinen aihe. Ihmettelen myös sitä, eivätkö jotkut käsittele lainkaan tapahtumia ja ilmiöitä. Ei tämä minua enää huomenna harmita, mutta tänään harmitti se, että kiva viestittely päättyi odottamatta ja selityksettä. Sitä taas on minusta kiinnostava tässä pohtia, miksi joku käyttäytyy niin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos S24:ssa sanotaan, että mies on piilottanut tai poistanut profiilinsa, niin silloin niin on. Blokkaaminen on eri asia.
Ja kuvattomana naisena saa hyvinkin yhteydenottoja miehiltä ja parempikin olla kuvaton, koska muuten viestejä tulee liikaa jos on vähänkään miellyttävän näköinen.
Tiedän, minulla oli joskus hetken aikaa kuva ja viestitulva oli järjetön. Ok, mies siis poisti profiilinsa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja jankkaaminen jatkuu, shocker! Hei, käyn nopsaan laittamassa popparit tulille, keksi sillä aikaa lisää hyviä argumentteja miksi mies ghostasi kuvattoman akan jooko! 👍🏻
Jessus miten yksinkertaisia ihmisistä on tullut. Tyhmenevät vuosi vuodelta.
Mitähän tapahtui?
-Ei mitään. Näinhän juttu päätetään yleensä aina koska se on helpointa. Tapaaminen olisi sovittu jos sitä olisi kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, minulla oli joskus hetken aikaa kuva ja viestitulva oli järjetön. Ok, mies siis poisti profiilinsa.
Ap
Tai piilotti. Pidän piilottamista todennäköisempänä vaihtoehtona, jos kerran mies oli hyvä kirjoittelija. Tarve etsiä seuraa voi vielä yllättää, ja mies tietää sen. Helpompi avata vanha profiili kuin luoda taas uusi. Ainakin jos oli yhtään onnistunut nimimerkki ja profiilitekstit.
Mies oli ehkä varattu
Löysi toisen jonka kanssa sopi myös tapaamisen
Oli feikki eli oikeasti voi olla 70 v. pyörätuolipotilas
Haki vain huomiota eroahdistukseen eli käytti sinua henkisesti hyväksi
Näki sinun kuvasi jossain vakoillen somessa eikä tykännyt
Huomasi sinun hakevan seuraa myös tinderissä samaan aikaan ja piti epäluotettavana
Epävakaa tyyppi
Valitse näistä
Vierailija kirjoitti:
Kuvaton ärsyttävä akka vinkuu, haha mies oli nero kun lähti tolleen, se on soronoo tampio!
No sinuun verrattuna ehkä oli nero.
Toivottavasti miehen nimi ei ollut Kari
Vierailija kirjoitti:
Profiili poistuu kun kala jää koukkuun. Hyvin usein näin.
Valitettavasti tämän sortin pelkureitakin tuolla lymyää.
Osa on sellaisia jotka esittelee vielä vehkeensä ennen poistumistaan. Mussukat
Eli jos alat kertoa elämäntarinaasi ventovieraalle, pidä mielessä että tyyppi voi kadota kuin savuna ilmaan koska tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli ehkä varattu
Löysi toisen jonka kanssa sopi myös tapaamisen
Oli feikki eli oikeasti voi olla 70 v. pyörätuolipotilas
Haki vain huomiota eroahdistukseen eli käytti sinua henkisesti hyväksi
Näki sinun kuvasi jossain vakoillen somessa eikä tykännyt
Huomasi sinun hakevan seuraa myös tinderissä samaan aikaan ja piti epäluotettavana
Epävakaa tyyppiValitse näistä
Näiden lisäksi on mahdollista, että mies sai purettua eroasioitaan keskustelemalla, ja sen jälkeen se, jonka kanssa asiaa on käsitelty, alkaakin tuntua jos ei nyt vastenmieliseltä, niin raskaalta. Jotkut miehet tekee tätä: käyttää yhtä naista terapeuttinaan ja tukenaan, mutta seuraavan suhteen löytävät sitten naisesta, jolle eivät ole uskoutuneet.
Silloin kun mies vaikuttaa hyvin upealta ja on vapaa sekä toteaa olleensa vapaa pidemmän aikaa sekä hakee seuraa netissä niin kysy itseltäsi miksi ihmeessä hän on vapaa. Siihen löytyy yleensä hyvä syy. Tavalla tai toisella.
Vaikutat läheisriippuvaiselta...