Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän tapahtui? Kirjoittelin viikon verran tosi kiinnostavan miehen kanssa. Tänään hän oli poistanut profiilinsa.

Vierailija
10.02.2021 |

Hän ehdotti tapaamista loppuviikolle. Minulla oli hyvä fiilis hänestä. Hämmentävää, ikävää. Miksiköhän hän katosi tuolla tavalla.

Kommentit (161)

Vierailija
81/161 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis et ollu tarpeeks kiinnostava ja haluttava, mitä sitten? Move on.

Jos minä en ollut tarpeeksi kiinnostava, niin kannattaako poistaa koko profiili? Ja kyllä mä nyt haluan hetken ihmetellä tapahtunutta. En ole mikään tyhjäpää, joka ei pohdi ikinä mitään. Ihmiset ja käyttäytyminen kiinnostavat minua.

Ap

Anteeksi että sanon näin suoraan, mutta vaikutat lapselliselta, vaikka kuvittelet itse olevasi kypsä. Oliko mies sinua vanhempi?

Tottakai on helpompi löytää syitä ikäville asioille muista kuin itsestä, mutta kaikesta päätellen (se kun teit tämän avauksen ja se mitä kirjoitat) syy voi olla se, että olet vielä aika "keskenkasvuinen" (anteeksi taas, kuulostan itse nyt v-ttuilijalta). On hyvin mahdollista, että mies haki aikuisempaa naista.

Tämä nyt on vain omaa spekulaatiotani, mutta omien kokemusten perusteella kuitenkin mahdollinen vaihtoehto.

Vierailija
82/161 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle kävi kerran Tinderissä sillä tavalla, että eräänä päivänä en päässytkään appiin, vaan se oli kirjannut minut ulos ja tunnus oli poistettu. Yritin luoda uuden, mutta sain virheilmon, jonka perusteella mut oli nähtävästi pysyvästi bannattu - en vain todellakaan tiedä miksi.

Ehdin käyttää appia viikkoja ilman ongelmia ja jutella hyvinkin pitkään parin erittäin kiinnostavan naisen kanssa. Heidän silmissään mä varmaan vain katosin, ja miettivät varmaan just että miksi ”poistin profiilin”.

Tein sitten uuden tunnuksen, mutta toista heistä en enää löytänyt ja toinen ei matchannut uudestaan. Muuten Tinder on mitä on, mutta noi kaksi jäivät ihan oikeasti harmittamaan pitkäksi aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/161 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aidosti pahalla, mutta ehkä kannattaisi tehdä jotain itsetutkiskelua hieman jos haluaa löytää hyvän tasapainoisen suhteen. Eihän kukaan normaali ihminen pui täällä sivukaupalla tällaista ja väitä kaikille vastaan. Todella raskaan kuulosta.

Vierailija
84/161 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus. En edes muista kuinka moni mies on poistanut/poistunut kesken mukavan keskustelun.

Tuonpa takia en viitsikään haaskata aikaani näihin aaveisiin. Elävänä tuommoiset ominaisuudet spottaa paljon nopeammin, kun oppii ihmistuntemusta. Nettideitteihin pesiytyy ihan liikaa tuota todellisuudesta vieraantunutta ja kontrollifriikkiä virtuaalitrippailijaa.

Tietysti jos ei tosiaan keksi parempaa tekemistä ( ja on itse samanlainen eskapisti), niin sitten.

Vierailija
85/161 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee profiili uudella sähköpostilla ja nimellä ja katso pääsetkö sillä miehen profiiliin. Jos et pääse, tili on poistunut. On mahdollista, että Suomi24 on poistanut hänen tilinsä jos joku on jostain syystä ilmiantanut hänet. Toinen vaihtoehto on, että löysi jo jonkun.

Jos hän on estänyt minut, lukeeko profiilissa silloin, että käyttäjä on poistanut tai piilottanut tilinsä? Vai lukeeko, että asetukset estävät kirjoittelun, kuten niillä, jotka olen itse blokannut?

Ap

Jos hän on estänyt sinut niin minun käsittääkseni tulee juurkin teksti että "profiili on poistettu tai yksityisyysasettelut estävät viestinnän" tms.

Hän saattaa siis edelleen olla palvelussa mutta blokannut sinut.

Ei siis nähnyt sinun kuvaasi? Olit kuvattomana? Jo se riittää useimmilla blokkaukseen, taisit olla vain ajanviettoseuraa....jotkut miehet ovat sellaisia, kirjoittelevat tappaakseen omaa aikaansa.

Hän nimenomaan itse ehdotti tapaamista loppuviikolle. Ajanvietettä kirjoittelu toki saattoi olla, olihan se minullekin sitä, vaikka kiinnostuin itsekin tapaamaan hänet.

Ap

Vierailija
86/161 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on blokannut sut ja on edelleen palvelussa. Koska sulla ei ollut kuvaa niin et ollut hänelle kuitenkaan todellinen.... Kokeile kuvallisena toisten miesten kanssa jos löytyisi kivempi.

Vierailija
87/161 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, voi vaan kuvitella mitä kaikkee tää muija on halunu pohtia koko ajan, äijä oli sillai et soronoo tampio!!

Vierailija
88/161 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alffan kaksoiselämää. Saattaa olla vaimo ja harrastaa sivu-uittoja. Niistähän te naiset eniten kiinnostutte. Nimenomaan syntisyys, petollisuus ja valheellisuus vetää teitä puoleensa kuin magneetti.

Ai niin kuin tiedostamatta? Kun eihän vedätetty nainen tiedä, että mies on petollinen ja valehteleva.

Voi kuule. Moni nainen sisimmässään tietää ja onpa noitakin pareja, joissa kummallakin on omat pikku salaisuutensa.

Tottakai on erikseen naiivit sinisilmät, mutta ennemmin tai myöhemmin vedättäjä paljastuu, usein paljastaa pelinsä itse.

Vierailija
89/161 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on. On aivan itsestään selvää että nuo on ajanhukkaa. Ei sieltä mitään löydy ja kaikki loppuu viimeistään muutaman tapaamisen jälkeen.

Vierailija
90/161 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa mitään erikoista.  Sinä ap jäit kakkoseksi, tai kolmoseksi, kun ilmaantui jotain mielenkiintoisempaa. Sinun täytyy ap muistaa, että kanssasi kilpailee tuhannet muutkin naiset, etenkin niistä "tosi kiinnostavista" miehistä, joten ei sieltä noin vaan varsinkaan mitään tosi kiinnostavia miehiä napata.

Vierailija
91/161 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee profiili uudella sähköpostilla ja nimellä ja katso pääsetkö sillä miehen profiiliin. Jos et pääse, tili on poistunut. On mahdollista, että Suomi24 on poistanut hänen tilinsä jos joku on jostain syystä ilmiantanut hänet. Toinen vaihtoehto on, että löysi jo jonkun.

Jos hän on estänyt minut, lukeeko profiilissa silloin, että käyttäjä on poistanut tai piilottanut tilinsä? Vai lukeeko, että asetukset estävät kirjoittelun, kuten niillä, jotka olen itse blokannut?

Ap

Jos hän on estänyt sinut niin minun käsittääkseni tulee juurkin teksti että "profiili on poistettu tai yksityisyysasettelut estävät viestinnän" tms.

Ei siis nähnyt sinun kuvaasi? Olit kuvattomana? Jo se riittää useimmilla blokkaukseen, taisit olla vain ajanviettoseuraa....jotkut miehet ovat sellaisia, kirjoittelevat tappaakseen omaa aikaansa.

Hän nimenomaan itse ehdotti tapaamista loppuviikolle. Ajanvietettä kirjoittelu toki saattoi olla, olihan se minullekin sitä, vaikka kiinnostuin itsekin tapaamaan hänet.

Ap

Ok, mutta ei ollut nähnyt kuitenkaan edes sun kuvaa ettekä olleet vaihtaneet mitään yhteystietoja? Itse huolestun aina noista merkeistä eli ennen tapaamista pitäisi kyllä nrot jo vaihtaa jos tapaaminen on sovittu parin pvän päähän.

Harmi että kävi näin mutta musta tuntuu että sut on blokattu.

Jos tiedät miehestä jotain hlökohtais niin voithan etsiä hänet Facebookista?

Vierailija
92/161 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on blokannut sut ja on edelleen palvelussa. Koska sulla ei ollut kuvaa niin et ollut hänelle kuitenkaan todellinen.... Kokeile kuvallisena toisten miesten kanssa jos löytyisi kivempi.

Olen Tinderissä kuvallisena. Tuolla palstalla en ollut käynyt aikoihin.

Ap

Vierailija
93/161 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tekstin perusteella (jankkaava tyyli) niin luuletko mistä löytäväsi miehen joka kestää sellasta?? Se on moikka vaan kuules, seuraavaan typyyn!

Vierailija
94/161 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ok, mutta ei ollut nähnyt kuitenkaan edes sun kuvaa ettekä olleet vaihtaneet mitään yhteystietoja? Itse huolestun aina noista merkeistä eli ennen tapaamista pitäisi kyllä nrot jo vaihtaa jos tapaaminen on sovittu parin pvän päähän.

Uuu, aitoo kunnon stalkker shittii, joo sillä lailla saat hyvän miehen!!!

Vierailija
95/161 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jänisti. Löytyy vaimo tai tyttöystävä.

Ei kehtaa peruuttaa tapaamista joten oli helpompi joko blokata sinut tai jos oikein jänisti poistaa koko profiili.

Been there, done that. Juu, juuri näinpäin.

Toiset taitaa saada riittävät kiksit virtuaalisesta pettämisestä esim perheriidan tai kuivan kauden kyynistäminä. Semmosia me ollaan. Omaa kiinnostavuutta on myös kiva käydä välillä testailemassa kun nykyinen suhde ryppyilee ja puuduttaa. Se kun on luonnonlaki että parisuhteessa se toisen naama alkaa käydä hermoille jossain vaiheessa. Sitkeys saattaa kuitenkin kannattaa, niihin samoihin juttuihin kun törmää uudenkin kanssa..

Vierailija
96/161 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ei nähnyt kuvaani. Olisin tietenkin halunnut tarkemmat tiedot hänestä, kun olisimme sopineet tarkan tapaamisajan.

Ap

Vierailija
97/161 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nykyinen mies ja minä poistettiin profiilimme heti ensitreffin jälkeen, koska kolahti.

Hän kyllä laittoi viestit vielä muille, että kiitos mutta löysin etsimäni, ja hyvää jatkoa. Minä tein samoin, mutta me nyt ollaan ylikohteliaita ihmisiä muutenkin.

Vierailija
98/161 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Tinderissä kuvallisena. Tuolla palstalla en ollut käynyt aikoihin.

Ap

No miten se Tinderin kuva tähän liittyy jos olit Suomi24:ssa kuvattomana? Ei kukaan jaksa kauaa innostua kuvattomasta tyypistä. Toivottavasti sulla lykästää Tinderin kautta.

Vierailija
99/161 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha (kaikin tavoin) s24 pro tässä hei. Näet helposti sen, onko mies piilottanut profiilinsa vai onko vain estänyt sinut.

Jos hän on piilottanut profiilinsa, et näe viestiketjun kuvakkeessa enää hänen kuvaansa, eikä hänen kohdallaan näy koskaan sitä vihreää pallukkaa, joka kertoo että käyttäjä on paikalla.

Jos taas näet kuvan ja/tai vihreän pallon, hän on estänyt sinut, mutta ei poistunut palvelusta.

Hmm, ainakin näin se toimi aiemmin. Nyt en ole kyllä hetkeen siellä ollut.

Vierailija
100/161 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tää asia on varmaan nyt ratkaistu. Mies ei nähnyt kuvaasi eli hänellä ei ollut selkeää käsitystä kuka olet. Kuva on kuitenkin tärkeimpiä ellei tärkein asia nettipalstalla.

Koska et tuntunut sitten "tutulta" vaan joltain kuvattomalta niin hänelle ei ollut ongelma blokata sut.

Tosi ikävää mutta eiköhän se mennyt näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan