Mitähän tapahtui? Kirjoittelin viikon verran tosi kiinnostavan miehen kanssa. Tänään hän oli poistanut profiilinsa.
Hän ehdotti tapaamista loppuviikolle. Minulla oli hyvä fiilis hänestä. Hämmentävää, ikävää. Miksiköhän hän katosi tuolla tavalla.
Kommentit (161)
Joku muu ehti ensin
Hopeaa ei voiteta
Tämä oli realistisen ja aidon oloinen, tavallinen itsevarma, fiksu mies. Hän kertoi paljon asioita itsestään. Mulla on paljon kokemusta treffipalstoista ja -miehistä eikä mikään hälyttänyt hänessä. Ehkä se oli hänelle mielikuvitusleikki tai ehkä hän oli kuitenkin varattu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alffan kaksoiselämää. Saattaa olla vaimo ja harrastaa sivu-uittoja. Niistähän te naiset eniten kiinnostutte. Nimenomaan syntisyys, petollisuus ja valheellisuus vetää teitä puoleensa kuin magneetti.
Ai niin kuin tiedostamatta? Kun eihän vedätetty nainen tiedä, että mies on petollinen ja valehteleva.
Hitto mitenköhän selittäisin tämän että ei kuulosta ihan hullulta. Siinä on sellasta energiaa, kutkutusta ja jännityksen tunnetta. Sellainen tuhma tunne ja kaikki tuntuu liian hyvältä ollakseen totta.
Nimenomaan ei näin.
Ap
Siis et ollu tarpeeks kiinnostava ja haluttava, mitä sitten? Move on.
Viikon verran kirjoittelitte ja nyt olet hätääntyneenä täällä spekuloimassa meidän kanssa että mitä oikein tapahtui.
Ei kovin tervepäistä takertua tuntemattomaan ihmiseen, ja vieläpä vain viikon juttelun jälkeen.
Avauksen kysymystä enemmän pohtisin, miten voisit saada itsesi parempaan psyykkiseen kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Siis et ollu tarpeeks kiinnostava ja haluttava, mitä sitten? Move on.
Jos minä en ollut tarpeeksi kiinnostava, niin kannattaako poistaa koko profiili? Ja kyllä mä nyt haluan hetken ihmetellä tapahtunutta. En ole mikään tyhjäpää, joka ei pohdi ikinä mitään. Ihmiset ja käyttäytyminen kiinnostavat minua.
Ap
Lopeta jo jankutus, ap. Katosi kun katosi. Se siitä. Ihan turha puida käymiänne keskusteluja. Jos on ehdottanut tapaamista edes näkemättä kuvaasi, niin eikö ole vähän outoa itsestäsikin? Suomi24:llä on pelkkiä feikkejä ja surkimuksia. Nyt c'moon!
Tee profiili uudella sähköpostilla ja nimellä ja katso pääsetkö sillä miehen profiiliin. Jos et pääse, tili on poistunut. On mahdollista, että Suomi24 on poistanut hänen tilinsä jos joku on jostain syystä ilmiantanut hänet. Toinen vaihtoehto on, että löysi jo jonkun.
Ei tarvitse osallistua keskusteluun, jos aihe ei kiinnosta.
Ap
Oletko trolli, ap? Ei ole normaalia tuollainen ripustautuminen. Oletko kenties Porvoosta?
Tää on provo eikö, luoja näitä aloituksia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alffan kaksoiselämää. Saattaa olla vaimo ja harrastaa sivu-uittoja. Niistähän te naiset eniten kiinnostutte. Nimenomaan syntisyys, petollisuus ja valheellisuus vetää teitä puoleensa kuin magneetti.
Ai niin kuin tiedostamatta? Kun eihän vedätetty nainen tiedä, että mies on petollinen ja valehteleva.
Hitto mitenköhän selittäisin tämän että ei kuulosta ihan hullulta. Siinä on sellasta energiaa, kutkutusta ja jännityksen tunnetta. Sellainen tuhma tunne ja kaikki tuntuu liian hyvältä ollakseen totta.
Nimenomaan ei näin.
Ap
Eikun just noin. Ja sitten sen oikeasti kunnollisen ja kiltin miehen kohdalla tulee tylsä tunne ja blääh ''next'' kun se pimeyden energia ja kutkutus puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Tee profiili uudella sähköpostilla ja nimellä ja katso pääsetkö sillä miehen profiiliin. Jos et pääse, tili on poistunut. On mahdollista, että Suomi24 on poistanut hänen tilinsä jos joku on jostain syystä ilmiantanut hänet. Toinen vaihtoehto on, että löysi jo jonkun.
Jos hän on estänyt minut, lukeeko profiilissa silloin, että käyttäjä on poistanut tai piilottanut tilinsä? Vai lukeeko, että asetukset estävät kirjoittelun, kuten niillä, jotka olen itse blokannut?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki miehet elävät kaksoiselämää koko aikuisiän. Muista tyttöpieni: mies pettää aina kaikkia kaikissa asioissa varsinkin parisuhdeasioissa.
Olen ihan aikuinen nainen. Hän kertoi eronneensa muutama vuosi sitten. Tosi outoa käytöstä. Varsinkin se, että hän oli piilottanut tai poistanut profiilinsa.
ApVoi pitää paikkansa, että oli eronnut mies. Mutta joskus miehet (ja naiset) valehtelevat ronskisti. Minullekin eräs mies kertoi eronneensa kaksi vuotta aikaisemmin. Sitten kuitenkin paljastui, että oli naimisissa, eikä mitään tarkoitusta erota. Valehteli kyllä muustakin, aivan patologinen tapaus.
No olihan se kertomus edes sinne päin ja oikeasta henkilöstä (ehkä) 🙄🙄🙄
Siellä lukee että älä pliis tee enää tällaisia tyhmiä aloituksia jookos kookos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän on estänyt minut, lukeeko profiilissa silloin, että käyttäjä on poistanut tai piilottanut tilinsä? Vai lukeeko, että asetukset estävät kirjoittelun, kuten niillä, jotka olen itse blokannut?
Ap
En tiedä yhtään, mutta voisin kuvitella että tili näyttää tällöin poistetulta. Kannattaa siis kokeilla toisilla tunnuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos hän on estänyt sinut niin minun käsittääkseni tulee juurkin teksti että "profiili on poistettu tai yksityisyysasettelut estävät viestinnän" tms.
Hän saattaa siis edelleen olla palvelussa mutta blokannut sinut.
Ei siis nähnyt sinun kuvaasi? Olit kuvattomana? Jo se riittää useimmilla blokkaukseen, taisit olla vain ajanviettoseuraa....jotkut miehet ovat sellaisia, kirjoittelevat tappaakseen omaa aikaansa.
Mieti miehenä että pitäis seukata tämmösen akan kanssa, ei ihme et äijä liukeni paikalta! 😂😂😂
Ei näihin vaan kannata jäädä roikkumaan, varsinkin kun ei ole edes tavattu. Tuo on pelin henki, ja jos ei sitä kestä niin parempi jättää peli kesken. Niin minä tein eikä ole hetkeäkään kaduttanut. Ainoa asia minkä menetin oli mielipaha :-).