Asia josta ei "saisi" pitää, mutta sinä pidät?
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvä ruoanlaittaja ja tiedän ruoasta ja ruokakulttuureista aika paljon, mutta pidän silti Hesburgerin ja McDonaldsin hampurilaisista. Käyn syömässä niitä parin kuukauden välein, yleensä silloin, kun olen reissussa tai seurueeni haluaa mennä syömään, mutta jos rahasta tai kaloreista ei olisi kiinni, voisin syödä niitä vaikka päivittäin.
Toinen juttu on se, että ihan vilpittömästi tykkään tupakoinnista. Tupakka maistuu ja tuntuu hyvältä, tupakoivat ihmiset tuoksuvat hyvältä ja näyttävät cooleilta. Olen oikeastaan lopettanut tupakoinnin, koska terveyshaitat ja rahanmeno, mutta välillä toivon, etten olisi koskaan lopettanutkaan, sillä haitat eivät ylitä hyötyä.
Tykkään myös juoruilusta. Kun näkee jotain vanhaa kaveria pitkästä aikaa, on mahtavaa puhua paskaa yhteisistä vihollisista. Puolustaudun sillä, että en puhu paskaa tutuistani ja sitten ole heille ystävällinen, ja voisin kyllä sanoa samat asiat päin naamaakin. Juoruilu on katarttista.
Olet mun sielunsisko!
Omasta aviopuolisosta, vielä yli 20 vuoden avioliiton jälkeenkin, siitäkin huolimatta, että tällä hetkellä tuntuu, että minä elän arkea lasten kanssa ja puoliso elää omaa elämäänsä, käy vain nukkumassa ja pesulla kotona.
Naisten paljaat jalat esim sandaaleissa tai ilman.
Vierailija kirjoitti:
Matkustelu ulkomaille useita kertoja vuodessa. Enkä tarkoita nyt korona-aikanaa, mutta yleisestikin ottaen moni ainakin tälla palstalla tuntuu tuon tuomitsevan.
Sama, loma ei ole loma jos joutuu samoja kadunpätkiä tallaamaan, ihan turha selittää asioista x tai y, että nyt käyt katsomassa sitä peltoa tai tuota puroa tai aloitat sen tai tämän harrasteen tahi projektin, ne kun ihan oikeasti joutaa käymään tai tekemään ihan tavan vapaapäivien puitteissa. Myös paikalliset taidenäyttelyt tai teatterit ehtii kiertää arkenakin.
Lomalla voi uhrata kokonaisia päiviä siirtymiseen joten niin kauas kuin pers* ja kukkaro kestää, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Naisten paljaat jalat esim sandaaleissa tai ilman.
Jatkan. Koska miehen kuuluu pitää takamuksesta tai rintamuksista.
Kaulatatuoinnit. Mitä överimmin nasuli, sen parempi.
Yksi juomisesta. Juon alkoholia mieluummin yksin kuin toisten kanssa.
Ukkomiehet ja se jumalainen seksi niiden kanssa
Pidän ryttykuonoisista koirista, kuten mopseista ja griffoneista, vaikka tiedän, että niillä on jopa hengitysvaikeuksia lyhyen kuonon vuoksi.
Nuorten naisten peppujen ja tissien katselemista. Kommunistien ja pilvenpolttajien vihaamista.
Työttömyys, lapseton elämä, pienet kuviot elämässä eli ei matkustelua, pyöräilen ja kävelen tutuissa maisemissa. Yksinolo.
Vierailija kirjoitti:
Anaaliseksi
Olen yli 50v selvinnyt ilman, en ole koskaan tykännyt sotkea itseäni paskaan. Minusta se on homojen hommaa. Kiinnostaisi tietää, millainen heteromies tätä haluaa.. tai tarkemmin ajatellen ei kiinnosta yhtään.
Nauttiiko naiset muka tästä?
Vierailija kirjoitti:
Työttömyys, lapseton elämä, pienet kuviot elämässä eli ei matkustelua, pyöräilen ja kävelen tutuissa maisemissa. Yksinolo.
Tässä on kyllä kivat ainekset. Ei yhtään stressiä aiheuttavaa.
Muunmuassa:
- laiskottelusta (esim. viikonloppuna en usein tee pakollisten kotihommien lisäksi mitään muuta kuin surffaan koneella ja kattelen telkkaria)
- Hesen ruuista
- vanhoista sketsiohjelmista, joissa on nykypäivään sopimattomia sketsejä
- S.Tynkkysen postaamista videoista (ovat hyvin usein täyttä asiaa)
- tietyssä määrin myös koronarajoituksista, koska en usein jaksa lähteä tapaamaan ihmisiä (poikkeuksena jotkut kulttuuritapahtumat). Inhoan myös ruuhkia, jotka koronan myötä on poistuneet.
Ryyppääminen juhlissa. Minusta on tylsää osallistua alkoholittomiin juhliin.
Matkustaminen etelän rantalomakohteeseen johonkin turistirysään ihan löhölomalle ilman sen suurempaa tarkoitusta. (En tarkoita korona-aikana joten älkää koronan varjolla alapeukuttako) Kotimaan matkailusta tai mökkeilystä ei saa samaa lomafiilistä ku Kreikasta tai Espanjasta.
Työnteko. Suomessa kuuluu valittaa työstä ja odottaa jatkuvasti seuraavaa viikonloppua/lomaa/eläkepäiviä.