Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävänpäivä tulee.Onko sinulla hyviä ystäviä?

Vierailija
09.02.2021 |

Pian tulee ystävänpäivä.Onko sinulla hyviä ystäviä?
Miten muistat ystävääsi ystävänpäivänä?

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ystäviä minullakaan. Oma mies, lapset ja siskot on, mutta sellainen "paras ystävä" puuttuu.

Olisi ihanaa, jos olisi joku, kelle toivottaa hyvää ystävänpäivää.

Olen nainen 49-v. Olen yrittänyt miettiä syytä yksinäisyyteeni, mutta en tiedä sitä.

Käyn töissä, olen suht avoin ja puhelias, liikkuva, helposti innostuva, pidän huolta itsestäni, urheilen, olen siisti jne.

Mukavia työkavereita on ja heidän kanssaan viihdyn. Otan myös osaa keskusteluihin ja olen kiinnostunut ihmisistä. En pölötä taukoamatta omista asioistani. Osaan kuunnella.

Jostain syystä kukaan ei halua olla minun kanssani tekemisissä.

Voisiko joku kertoa, et mistä voisi löytää ystävän ja miten heidän kanssaan toimitaan oikein?!

Vierailija
42/93 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ystäviä.Yksinäinen erakko olen.Ketipinor lääkkeen pitkäaikainen käyttö teki minusta yksinäisen erakon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävänpäivä on joka päivä jos on hyvä ystävä.

Vierailija
44/93 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leena C. Länsimäestä on rakkain ystäväni. Terkkuja jos näet tämän.

Vierailija
45/93 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole ystäviä, siksi ehdin notkua täällä palstalla. En odota, että kukaan toivottaisi "hyvää ystävänpäivää". Hankin ehkä tulppaanikimpun viikonlopuksi.

Sairastuminen liikkumisvaikeuksineen, jonka seurauksena jäin syrjään työ- ja harrastuselämästä "hävitti" ystävät.

Sinua en tunne, mutta Suomessa on sairauksiin liittyviä yhdistyksiä, joissa on vertaisia, samankokeneita ihmisiä.

Vierailija
46/93 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ystäviä minullakaan. Oma mies, lapset ja siskot on, mutta sellainen "paras ystävä" puuttuu.

Olen nainen 49-v. Olen yrittänyt miettiä syytä yksinäisyyteeni, mutta en tiedä sitä.

Käyn töissä, olen suht avoin ja puhelias, liikkuva, helposti innostuva, pidän huolta itsestäni, urheilen, olen siisti jne.

Mukavia työkavereita on ja heidän kanssaan viihdyn. Otan myös osaa keskusteluihin ja olen kiinnostunut ihmisistä. En pölötä taukoamatta omista asioistani. Osaan kuunnella.

Voisiko joku kertoa, et mistä voisi löytää ystävän ja miten heidän kanssaan toimitaan oikein?!

Jos sulla on mies ja sisaruksia, sulla on paljon. Monilla ei ole yhtään.

Vierailija
47/93 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha juhla ystävättömälle kuten minä

Vierailija
48/93 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävättömät ovat outoja.

Niin ovat, en ymmärrä miten joku voi olla ystävätön. Onko hän liian ronkeli, täysi lepakko vai vaan niin huono ja ikävä ihminen, että ei saa ystäviä?

Voi myös olla niin kiusattu ja kaltoinkohdeltu, ettei jaksa enää.

Vierailija
49/93 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole montaa ystävää. Olisi ihana sellainen ystävä, joka muistaisi myös ystävänpäivänä. Ystävääni ei tuntunut asia kiinnostavan. Ei hän muistanut myöskään synttäreitäni eikä lähettänyt joulukorttiakaan (eivät kuulemma lähettäneet kellekään viime vuonna, laiskuus kuulemma iski). 

No, eihän siinä, hän tekee niin kuin haluaa. Mutta päätin, että minäkään en oma-aloitteisesti muista häntä ystävänpäivänä. Ja odotan myös että hän saa ehdottaa seuraavan tapaamisen, jos haluaa. Sekin olen yleensä aina ollut minä. Ystävyyden kuuluu olla vastavuoroista. Jos toista ei kiinnosta niin paljoa eikä anna arvoa ystävyydellemme, niin antaa olla. 

Yhdelle iäkkäämmälle perhetuttavalle lähetän kortin, sillä hänkin muistaa minua aina kortein. Olemme myös viime aikoina olleet enemmän yhteyksissä. 

Onko ystävyys sinun mielestäsi sitä, että lähetetään joulukortit? Minun mielestä jollakin typerällä kuivalla joulukortilla ei ole ystävyyden kanssa mitään yhteistä, päinvastoin persoonaton joulukortti kertoisi vain ja ainoastaan tuttavuudesta.

En ole muuten ikinä joutunut kyseenalaistamaan ystävieni ystävyyttä vaikka heistä ei olisikaan kuulunut aikoihin mitään. Olemme kaikki perheellisiä ihmisiä, jotka käyvät töissä, on harrastuksia ja muutakin elämää kuin se yksi ihminen. Välillä voi mennä muutama kuukausikin, että kuulen yhdestä ystävästäni, enkä silloinkaan katso ollenkaan onko hän ollut edellisen viestin lähettäjä vai olenko minä ollut se. Se laittaa viestiä kumpi ehtii ja toinen vastaa kun ehtii. Näemme kun näemme ja koska emme asu edes samassa kaupungissa, niin emme näe kovin usein. Mutta sitten kun näemme, niin kalkatamme taas niin kuin aina ennenkin. Olemme asuneet vuosia täysin eri puolilla maapalloakin, mutta ystävyys jatkui välimatkasta huolimatta hyvänä. En edes pystyisi mihinkään teinimäiseen paitaperse -ystävyyteen enää.

Vierailija
50/93 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ystäviä.Yksinäinen erakko olen.Ketipinor lääkkeen pitkäaikainen käyttö teki minusta yksinäisen erakon.

Olisko kunnalla tai mielenterveysyhdistyksellä päivätoimintaa?

Vierailija
51/93 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävättömät ovat outoja.

Niin ovat, en ymmärrä miten joku voi olla ystävätön. Onko hän liian ronkeli, täysi lepakko vai vaan niin huono ja ikävä ihminen, että ei saa ystäviä?

Voi myös olla niin kiusattu ja kaltoinkohdeltu, ettei jaksa enää.

Ehkä. Ei kannata jäädä kuitenkaan menneisiin kiinni, vaan tehdään elämästään paremman.

Vierailija
52/93 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perheeni kanssa 14.2 ystävänpäivänä ja tarjoan teetä perheelleni. Ystäviä ei ole tänävuonna ystävänpäivänä jollei perheenjäseniä lasketa ystäviksi. Olisi kivaa olla ystävien kanssa mutta ystävät eivät katoaa mihinkään.

Vierailija
53/93 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi, tein sille villasukat.

Tekisipä mullekin joku mukava nainen villasukat ja toisi ne itse, lämmittäisin kaakaot meille.

Vierailija
54/93 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän paljon täällä ihmisiä joilla ei ole hyviä ystäviä.(ap).

Vierailija
55/93 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta tätä Suomea kun kellään ei oo ystäviä.

Vierailija
56/93 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jumalauta tätä Suomea kun kellään ei oo ystäviä.

Veikkaan, että täällä on suurinpiirtein viisi tyyppiä, jotka ovat tykittäneet kaikki Ei ole ystäviä -vastaukset.

On jännä myös, että ihminen kirjoittaa, ettei hänellä ole ystäviä, mutta on kuitenkin naimisissa. Ainakin minä olen naimisissa parhaan ystäväni kanssa. Olemme olleet yhdessä jo lähes 25 vuotta ja ystävyys on todella syvää.

Vierailija
57/93 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ainoa ystäväni ❤️

Vierailija
58/93 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kuin suoraan minun elämääni. Ja jotain outoa kai minussa on, että olen töissä pidetty mutta siviilissä minulla ei ole yhtään ystävää.

Vierailija
59/93 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ystäviä, enkä halua.

Luotin vielä 10-15 vuotta sitten ihmisiin. En enää. Koin niin hirveän työpaikkakiusaamisen jossa oli esimies mukana, olin lähes tappaa itseni epätoivon hetkinä.

Pääsin yli tuosta puolisoni tukemana. Vaihdoin paikkakuntaa ja ajan kanssa etsin uuden työn. Työ on vain työtä, en ole tässä duunissa tutustunut työkavereihin. Päivisin juttelen heidän kanssaan ruoka-ja Kahvitauoilla, mutta siihen se jää.

Kun tarpeeksi saa kolhuja ja päähän potkitaan niin terve järki toimii tuommoisen jälkeen varoittavana äänenä -> älä luota kenenkään ikinä.

Vierailija
60/93 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up